Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان امروز پنج شنبه در حالی برگزار شد که تیم صدرنشین پیکان تهران نخستین باختش را تجربه کرد.

به گزارش ایسنا، دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان امروز پنج شنبه درحالی برگزار شد که شاگردان شعبانیان در پیکان نخستین باخت خود را تجربه کردند.
دو تیم پیکان و ذوب آهن اصفهان که تا پایان هفته چهارم بدون باخت بازیهای خود را پیگیری کردند امروز از ساعت ۱۴ در خانه والیبال تهران به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم پیکان دو ست اول و دوم را با نتایج ۲۵_۲۳  و ۲۵_۱۹ با پیروزی پشت سر گذاشت اما کنترل بازی را در ست سوم از دست داد و این ست را با نتیجه ۲۵_ ۱۳ واگذار کرد تا شاگردان فریبا صادقی در ذوب آهن در ادامه کنترل بازی را در دست بگیرند و دو ست چهار و پنج را با پیروزی پشت سر بگذارند.
در نهایت پس از یک بازی زیبا و دیدنی تیم ذوب آهن ۳ بر ۲ پیروز شد تا همچنان بدون شکست به کار خود ادامه دهد.
با این پیروزی تیم ذوب آهن با یک بازی کم تر و ۱۱ امتیاز در مکان دوم جدول باقی ماند و تیم پیکان با یک امتیاز کسب شده از این دیدار با ۱۳ امتیاز همچنان در صدر باقی ماند.
در دیگر بازی هفته، خانه والیبال تهران میزبان دو تیم سالوت تهران و بهنمیر مازندران بود که در نهایت بهنمیر ۳ بر ۰( ۲۵_۱۵، ۲۵_۱۹و ۲۶_۲۴) پیروز شد.
در آخرین بازی هفته، خانه والیبال تهران میزبان آبنوس و نماینده تهران بود. نماینده تهران ست نخست را ۲۵_۱۸ پیروز شد اما ست دوم، این آبنوسی ها بودند که ۲۵_۲۷ پیروز شدند تا دو تیم در ست شماری برابر شوند. نماینده تهران ست سوم را در دست گرفت و با نتیجه ۲۵_ ۲۱ پیروز شد و در ست چهارم نیز ۲۵_۱۹ پیروز شد تا در مجموع با نتیجه ۳ بر ۱ پیروز شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۳۱۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر موفق شد با نتیجه دو بر یک صنعت نفت را شکست بدهد تا با ۲۸ امتیاز کاملا از شرایط سقوط دور بشود.

هوادار تهران با ۲۹ گل زده از همه تیم‌های نیمه دوم جدول هجومی‌تر بوده‌اند و در مجموع ششمین خط حمله برتر لیگ را تشکیل داده‌اند.

نتایج هوادار با مسعود شجاعی اغلب پرگل بوده و آنها حتی تساوی‌هایشان نیز بدون گل و خسته کننده نیست.

شجاعی در شرایطی هوادار را تحویل گرفت که این تیم سه شکست متوالی و بدون گل زده را تجربه کرده بود که آخرین آن باخت پنج بر صفر برابر سپاهان بود. با این حال او هوادار را دگرگون کرد و این تیم طی ۱۴ بازی حضور او، ۶ برد، ۶ تساوی و تنها دو شکست برابر استقلال و تراکتور را تجربه کرده است.

هوادار مدل شجاعی طی این مدت تنها در دو بازی برابر مس و استقلال تهران موفق به گلزنی نشده و در ۱۲ بازی دیگر ۲۳ گل به ثمر رسانده که آماری جذاب و جالب توجه محسوب می‌شود.

بنفش پوشان هفته آینده باید در انزلی به مصاف ملوان بروند و این درحالی است که در پنج هفته گذشته شکست نخورده‌اند.

عکس: میلاد احمدی

دیگر خبرها

  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد
  • جدول لیگ برتر | همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها!
  • جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد