Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@19:31:53 GMT

کسب 1200 میلیارد ریال سود در مدت 9 ماه

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۳۲۲۵۵

کسب 1200 میلیارد ریال سود در مدت 9 ماه

به گزارش ایرنا، فرزاد ارزانی بیرگانی عصر چهارشنبه در یک نشست خبری افزود: این سودآوری در شرایطی محقق شده که شرکت تا پایان سال 95، نزدیک به 275میلیارد تومان زیان انباشته داشت.
وی مجموع تولید در فولاد هرمزگان از ابتدای امسال تا پایان آذر را حدود یک میلیون و 400 هزار تن اعلام و اضافه کرد: افزایش 13درصدی صادرات خارجی تختال و رشد 40 درصدی فروش داخلی در 9ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بخشی از دستاوردهای امسال شرکت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارزانی بیرگانی میزان فروش داخلی شرکت فولاد هرمزگان تا پایان آذر را 644میلیارد تومان اعلام کرد.
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان ادامه داد: سه هزار و 715نفر در قالب قراردادهای مستقیم یا قراردادهای پیمانکاری در این مجموعه مشغول به کار هستند.
به گفته ارزانی بیرگانی، این واحد صنعتی برای 40هزار نفر نیز به صورت غیرمستقیم ایجاد اشتغال کرده است.
وی خاطرنشان کرد: این شرکت در سه سال گذشته به عنوان صادرکننده نمونه استان معرفی شده است.
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به هدف گذاری رسیدن به سطح تولید سالانه 10میلیون تن فولاد در هرمزگان تا سال 1404، خواستار همکاری و تلاش بیشتر مسئولان استان برای فراهم کردن زیرساخت های این هدف گذاری از جمله توسعه شبکه ریلی و جاده ای شد.
ارزانی بیرگانی در پاسخ به یکی از پرسش های ایرنا درباره مسائل زیست محیطی این مجموعه اظهار داشت: این واحد صنعتی مانند سایر صنایع دارای آلودگی است اما میزان آن بیش از حد استاندارد نیست و فاضلاب و پساب صنعتی نیز پس از تصفیه وارد دریا می شود.
2094/7408
خبرنگار:هومن محمدکرمی * انتشار: محمد جهانگیریان

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۳۲۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس امور حقوقی شرکت گاز آذربایجان‌غربی اظهار کرد: سال گذشته از مجموع ۱۲۸ فقره پرونده مطروحه‌ی له و علیه این شرکت در مراجع قضایی و دیوان عدالت اداری تعداد ۹۷ فقره پرونده مختومه شد و مابقی همچنان در حال رسیدگی است.

محمدامین هناره درباره آرای صادره اعلام کرد: از پرونده‌های مختومه شده، در ۸۲ پرونده، رای به نفع شرکت گاز آذربایجان‌غربی و در ۱۵ فقره نیز به ضرر شرکت گاز بوده است.

دیگر خبرها

  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • با یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های صنعت فولاد کشور آشنا شوید
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • ویسی فکر می‌کرد جریمه‌اش به ریال است!
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • معرفی شرکت احیا استیل فولاد بافت
  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم