Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان در بیانیه‌ای تاکید کرد: اصلاح‌طلبی اصیل با هرگونه براندازی، آشوب‌گری، تخریب اموال‌عمومی و شعارهای هنجارشکنانه مخالف است.

به گزارش ایلنا، این شورا در متن مردم را به آرامش و جداکردن صف خود از عناصر مشکوک و فرصت‌طلب فرا می‌خواند و از مردم شریف اصفهان دعوت می‌نماید در راهپیمایی وحدت روز پنج‌شنبه ٩٦/١٠/١٤ که به دعوت استاندار محترم انجام می‌شود شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در روزهای گذشته در برخی شهرهای کشور شاهد تجمعات شماری از هموطنان در اعتراض به سیاست‌ها و روش‌های بعضی از دستگاه‌های کشور بوده‌ایم. شواهد زیادی نشان‌گر این است که سازمان‌دهنده و آغازگر این تحرکات، تندروهای داخلی بوده‌اند که برای گرفتن انتقام شکست خود در انتخابات گذشته و بدون توجه به عواقب امر آتشی افروختند و زمینه آشوب و اغتشاش در سطح ملی را فراهم آوردند و هم‌اکنون آن آتش دامن خودشان را گرفته و دود آن به چشم ملت رفته است.

کسانی که خود و هم‌فکران و حامیانشان با بی‌تدبیری و زیاده‌خواهی در شکل‌گیری وضعیت اقتصادی نامناسب کنونی نقشی اساسی و اصلی داشته‌اند، در ائتلافی نانوشته با افراطیون برانداز، نظم و امنیت و تمامیت ارضی کشور را هدف گرفته‌اند.

   متاسفانه آشوب‌های خیابانی کور و بدون هدف، نه تنها کوچک‌ترین کمکی به گشودن گره‌های اقتصادی و سیاسی و اجتماعی نمی‌کند، بلکه امنیتی شدن فضای سیاسی کشور، اختلال در زندگی روزمره مردم، فرار سرمایه‌های خارجی و بی‌ اعتمادی بازارهای مالی و بالتبع افزایش تورم و گرانی را در پی خواهد داشت و بر درد و رنج مردم مظلوم و بی‌پناه خواهد افزود.

 تردیدی نیست که انتقاد و اعتراض حق مسلم و  انکارناپذیر مردم است و در قانون‌اساسی نیز بر آن تصریح شده است و حاکمیت باید بدون هیچ‌گونه تعلل و بهانه جویی، راهکارهای قانونی را برای برگزاری تجمعات اعتراضی و مسالمت‌آمیز مردم پیش‌بینی کرده و گوش شنوایی برای شنیدن صدای اعتراض مردم و ترتیب اثر دادن به آن داشته باشد و از هرگونه سرکوب و اعمال خشونت در برابر اعتراض مسالمت‌آمیز و به حق مردم بپرهیزد.

اما متاسفانه این اعتراض‌ها و آشوب‌ها از سویی دست‌آویز جریان تندرو داخلی برای بستن و امنیتی کردن فضای سیاسی و ایجاد انسداد در جریان آزاد اطلاع‌رسانی و اعمال محدودیت در فضای مجازی و فیلترینگ شبکه های اجتماعی شده و از سوی دیگر، جریان افراطی بین‌المللیِ حاکم بر آمریکا و حامی اسرائیل نیز  اعتراضات اخیر را محملی برای اعمال فشار بیش‌تر بر دولت ایران و خنثی‌سازی فضای مثبت پسابرجامی قرار داده است.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان با اذعان به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی ریشه‌دار، به‌ویژه برای اقشار آسیب‌پذیر و دهک‌های پایین جامعه، امیدوار است این اعتراضات، هشدار و نشانه‌ای جدی برای تمام ارکان حاکمیت تلقی شده تا با تجدیدنظر اساسی در برخی سیاست‌های کلان و در میان آوردن عقلانیت و آشتی ملی و کنارگذاشتن لجبازی و کینه‌توزی، شرایط حل ریشه‌ای مشکلات کشور را فراهم آورده و رضایت مردم را که ولی‌نعمتان واقعی حاکمان به شمار می‌روند، جلب نمایند. 

هم‌چنین این شورا معترضان را به پرهیز از هرگونه رفتارهای هنجارشکنانه، آشوب‌گری، تخریب اموال‌عمومی و شعارهای هنجارشکنانه فراخوانده و امیدوار است آنان با رعایت ضوابط قانونی و حفظ آرامش و خویشتن‌داری، صف خود را از عناصر مشکوک و فرصت‌طلب جداکرده و فرصت سوءاستفاده افراطیون سرکوب‌گر و دشمنان ملک و ملت را از آنان سلب نمایند.

 

 

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۳۲۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است

رضا قاسمیان در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات اهمیتی کمتر از مرحله اول ندارد و منتخب شمال استان اردبیل باید با بیشترین رای و اعتماد مردمی راهی بهارستان شود.

وی خاطرنشان کرد: شور و نشاط انتخاباتی شهرهای شمال استان اردبیل را فراگرفته و تا ۲۰ اردیبهشت ماه فضای تبلیغاتی انگیزه بیشتری را برای مشارکت بالای مردم فراهم می آورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: ۲۲ اردیبهشت تکلیف هفتمین بهارستان نشین استان اردبیل مشخص خواهد شد تا با وحدت و همگرایی نمایندگان مسیر توسعه استان اردبیل شتاب بیشتری به خود بگیرد.

قاسمیان افزود: تمام تمهیدات برای برگزاری باشکوه انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه در تک حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز فراهم شده تا در ۲۷۶ شعبه مردم این شهرها از بین دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم منتخب خود را برگزینند.

وی ادامه داد: پخش مناظره ها از امشب و برنامه تبلیغی کاندیداها از شبکه سبلان فرصتی را فراهم کرده تا اهالی سه شهرستان شمالی استان با بصیرت و تیزبینی منتخب خود را برگزینند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل اظهار کرد: آرای بیشتر مردم نه تنها پشتوانه منتخب این مناطق در مجلس دوازدهم و پیگیری امور مردم خواهد بود بلکه قوام بخش دو رکن جمهوریت و اسلامیت نظام تلقی می شود که استوار به رای مردم است.

کد خبر 6098602

دیگر خبرها

  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است
  • عکس| اعتراض عجیب‌وغریب چینی‌ها به شرایط کاری
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت
  • آبشناس: آمریکا به دنبال آشوب در کشورهای حوزه نفوذ روسیه است
  • کشور‌های مختلف برای محافظت از کودکان چه کردند؟
  • امنیت انرژی ایران در گرو استفاده صحیح مصرف کنندگان گاز
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت/ کشورها برای محفاظت از کودکان چه کردند؟
  • با سامانه خودنویس امکان کنترل قیمت اجاره و حذف واسطه بین مالک و مستاجر فراهم خواهد شد
  • قدردانی حماس از تجمعات مردمی در سراسر جهان در حمایت از مردم غزه