Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:وزیر دفاع آمریکا هم روز پنجشنبه درباره آشوب‌های اخیر در ایران صحبت کرد.
به گزارش خرداد به نقل از ایرنا، جیمز متیس، وزیر دفاع آمریکا هم روز پنجشنبه درباره آشوب‌های اخیر در ایران صحبت کرد. 
وی گفت: «ما، مردم آمریکا، مشکلی با مردم ایران نداریم. مشکل بزرگ ما با حکومت مستبد ایران است. اینطور به نظر می‌رسد که شمار زیادی از مردم ایران هم هستند که همین مشکل را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و مقام‌های دولت او از زمان آغاز ناآرامی‌های پراکنده در برخی شهرهای ایران به تکرار درباره آن موضع‌گیری و اظهارنظر کرده‌ و حمایت خود را از «مردم ایران» اعلام کرده‌اند. تأکید ترامپ و مقام‌های دولت او بر ایستادن در کنار ملت ایران در حالی است که او از زمان ورود به کاخ سفید، ایران‌هراسی و ایران‌ستیزی را یکی از محورهای اصلی سیاست خارجی خود قرار داده است. رئیس‌جمهور آمریکا در سخنان سه ماه پیش خود در یک سخنرانی توهین‌آمیز از مردم ایران به عنوان «ملت تروریست» یاد کرد. همچنین استفاده او از واژه مجعول «خلیج عربی» در آن سخنرانی خشم مردم ایران را به همراه داشت. ترامپ همچنین از زمان ورود به کاخ سفید با صدور یک دستور اجرایی شهروندان ایران و چند کشور دیگر را از ورود به خاک آمریکا منع کرده است. مقام‌های کاخ سفید همچنین در روزهای گذشته ایران را به اعمال تحریم‌های جدید به بهانه «سرکوب» آشوب‌های اخیر تهدید کرده‌اند. تهدید کاخ سفید به وضع تحریم‌های جدید در حالی صورت گرفته که ترامپ طبق قوانین داخلی آمریکا بایستی بین ۱۲ تا ۱۷ ژانویه درباره تمدید معافیت‌های ایران از تحریم‌ها تصمیم‌گیری کند.  برچسب ها: وزیردفاع آمریکا ، آشوب‌های اخیر ایران ، آمریکا

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۳۲۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم واکنش حزب‌الله لبنان به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حملات جدید خود علیه رژیم صهیونیستی در واکنش به جنایت اخیر این رژیم در «میس الجبل» خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن اسرائیلی علیه روستاهای پایدار جنوبی و خانه‌های غیرنظامیان به ویژه شهادت غیرنظامیان در شهرک میس الجبل، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز یکشنبه پنجم ماه مه ۲۰۲۴ شهرک کفریوفال را با تسلیحات موشکی هدف قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن اسرائیلی علیه روستاهای پایدار جنوبی و خانه‌های غیرنظامیان به ویژه شهادت غیرنظامیان در شهرک میس الجبل، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز یکشنبه پنجم ماه مه ۲۰۲۴ شهرک کفر گلعادی را با تسلیحات موشکی هدف قرار دادند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ۴ شهرک‌نشین صهیونیست در حمله موشکی امروز به الجلیل و جولان اشغالی از سمت لبنان زخمی شده‌اند.

این رسانه‌ها اذعان کردند که از صبح امروز بیش از ۱۰۰ موشک به سوی الجلیل و جولان اشغالی شلیک شده است.

علاوه بر این رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که لحظاتی پیش چند موشکِ شلیک‌شده از سمت لبنان به اطراف شهرک صهیونیستی «کریات شمونه» برخورد کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز از رصد ۴۰ موشکِ شلیک‌شده از سمت لبنان به سوی شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد و مدعی شد که برخی از این موشک‌ها را رهگیری کرده است.

کد خبر 6097647

دیگر خبرها

  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • وزیر اقتصاد: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • تداوم واکنش حزب‌الله لبنان به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی
  • رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • آبشناس: آمریکا به دنبال آشوب در کشورهای حوزه نفوذ روسیه است
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • «خیلی بیل زن هستید، زمین خودتان را بیل بزنید»/ واکنش یک جامعه‌شناس به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض در آمریکا
  • واکنش معاون رئیسی به پذیرش دانشگاهیان آمریکایی
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • دانشگاه رازی آماده پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا