Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در استان زنجان:

مدیر کل ورزش و جوانان با بیان اینکه ورزش به عنوان مهمترین عامل مقابله با تهاجم فرهنگی، مبارزه با اعتیاد و پیشگیری از بیماری هاست تصریح کرد: باید هیئت های ورزشی طوری برنامه ریزی کنند تا با استفاده از امکانات ومنابع موجود، جوانان انگیزه ی بیشتری برای فعالیت های ورزشی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، دومین جلسه ارزیابی عملکرد هیئت های ورزشی استان زنجان با حضور مدیر کل ورزش و جوانان ساعتی پیش در محل سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

علی جوان در این جلسه با بیان اینکه ورزش به عنوان مهمترین عامل مقابله با تهاجم فرهنگی، مبارزه با اعتیاد و پیشگیری از بیماری هاست تصریح کرد: باید هیئت های ورزشی طوری برنامه ریزی کنند تا با استفاده از امکانات ومنابع موجود جوانان انگیزه ی بیشتری برای فعالیت های ورزشی داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استان زنجان از لحاظ اقتصادی جزو استان های ضعیف است افزود: علی رغم این مسئله با تلاش و همتهیئت های ورزشی جزو استان های شاخص پیشرو در ورزش قهرمانی می باشد .

مدیر کل ورزش وجوانان در پایان بر ارائه عملکرد هیئت های ورزشی استان جهت شفاف سازی وجلب و جذب اعتماد بیشتربرای مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری در ورزش استان تاکید کرد.

 

نویسنده: داود خیری

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۳۳۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با ساخت و سازهای غیراصولی و ناایمن در کرمانشاه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: مقابله با ساخت و سازهای ناایمن و غیراصولی در کرمانشاه تشدید می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، افشین یگانه در بازدید از یک ساختمان ناایمن در شهر کرمانشاه، اظهار داشت: پیرو گزارش‌های شهروندان در خصوص احتمال تخریب منازل مسکونی مجاور یک گودبرداری ناایمن و دستور استاندار کرمانشاه، در راستای پیشگیری و روند رفع خطر از بناهای ناایمن به محل گودبرداری مورد نظر رفتیم.

وی عنوان کرد: در رابطه به این گودبرداری از چهار ماه قبل تذکرات مکرری به شهرداری منطقه 6 اعلام شده که متأسفانه عدم توجه و پیگیری از سوی مرجع مذکور منجر به این وضعیت فعلی شده است.

یگانه با بیان اینکه توجه به رفع موارد ناایمن و بحران‌ساز در سازه‌ها یکی از الزامات است و باید ناایمنی‌ها رفع شود گفت: پیرو حادثه قبلی در شهرک ظفر و ورود دادستان و دستورات قضایی در مورد آن موضوع، طی بازدید صورت گرفته از ساختمان ناایمن با همراهی نمایندگان سازمان‌های مرتبط، وضعیت آن بررسی و رفع خطر و نکات الزامی و قضایی در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه افزود: جلوگیری از حوادث در جهت ایمنی و حفاظت از جان مردم و حفظ حقوق شهر برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است که با همکاری بین دستگاهی قابل پیشگیری هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • مقابله با ساخت و سازهای غیراصولی و ناایمن در کرمانشاه