Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@08:23:45 GMT

سناریوی آشوب

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۳۳۷۸۰

سناریوی آشوب

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، صدوپانزدهمین شماره خط حزب‌الله با یادداشتی با عنوان «سناریوی آشوب» که گزارشی است از اقدامات و طراحی مقامات آمریکایی و همدستان منطقه‌ای آنان برای به آشوب کشاندن ایران، ‌منتشر شد.

در بخشی از متن چنین می‌خوانیم: بعد از شروع آشوب‌ها در ایران، بلافاصله مقامات آمریکایی شروع به حمایت از آن کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور آمریکا نوشت: "رژیم‌های سرکوبگر برای همیشه دوام نمی‌آورند و روزی می‌رسد که ایرانی‌ها با یک انتخاب روبرو می‌شوند.جهان نظاره‌گر است!

" مایک پنس گفت: "تا وقتی ترامپ رئیس‌جمهور و من معاون رئیس‌جمهور هستم، اشتباه دولت قبلی در بی‌توجهی به مقاومت ملت ایران در برابر رژیم این کشور، تکرار نخواهد شد." نیکی هیلی نوشت: "مردم ایران که برای مدتی طولانی سرکوب شده‌اند، حالا دارند صدای خودشان را پیدا می‌کنند. ما دعا می‌کنیم که در نهایت، آزادی و حقوق بشر پیروز شود.

" سخنگوی کاخ‌سفید اعلام کرد: "ما از حق مردم ایران برای ابراز عقایدشان به صورت مسالمت‌آمیز حمایت می‌کنیم. شایسته است صدای آنها شنیده شود."‌ هیلاری کلینتون نوشت: "مردم ایران، خصوصا جوانان در حال اعتراض برای به دست آوردن آزادی هستند.

من امیدوارم حکومتشان به صورت مسالمت‌آمیز به این امیدها پاسخ دهد." مایک کلی، عضو مجلس نمایندگان آمریکا گفت: "آمریکا در کنار معترضان ایستاده است و وزیر اطلاعات اسرائیل نیز نوشت: برای مردم ایران در نبرد برای آزادی و دموکراسی آرزوی موفقیت می‌کنم. جالب آنکه شعارها همان شعارهای ۲۵ بهمن ۸۹ بود و سناریو هم همان!"

گزارش هفته‌‌ی این شماره از نشریه نیز، با توجه به بیانات رهبر انقلاب در دیدار ۶ دی ماه امسال، به این پرسش پاسخ داده است که نسبت رهبر انقلاب با افراد و جریان‌های سیاسی چگونه است؟ آیا این نسبت دائمی است یا وابسته به موضوعات دیگری است؟

«گزینه تحریم را علیه ایران آغاز کنید» عنوان گزارش رصدی این هفته از نشریه است که به اظهارنظر اندیشکده‌های غربی مبنی بر آغاز موج جدید تحریم‌ها علیه ایران، به بهانه حمایت از حقوق بشر -بخوانید اغتشاشگران - پرداخته است.

اگر دست مفسدان از امکانات حکومتی قطع نشود…، هر کسی جامعه را به‌سمت اغتشاش سوق بدهد از نظر ملت ایران منفور است، عامل اصلی انحطاط فرهنگی قبل از انقلاب چه بوده است؟، خودشان غائله بپا می‌کنند بعد می‌گویند ما برای ملت فداکاری می‌کنیم، کمک کننده به‌خوبی یا بدی در آنها شریک است، در مجموعه خودتان کار را چنان بدمید که تحرّک آن دائمی باشد، هیچ مردی امکان ندارد بتواند این ظرافت‌ها را رعایت کند و... عناوین بخش‌های دیگر نشریه خط حزب‌الله است که مخاطبین گرامی می‌‌توانند با مراجعه به نشریه این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.

صدوپانزدهمین شماره‌ی خط حزب‌الله به روح پرفتوح شهید نصرالله جنیدی تقدیم شده ‌است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۳۳۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر ظهر شنبه در آئین سوگواری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) و یادواره شهدای طلبه و روحانی ورامین که با حضور حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی شرق تهران در مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهرستان برگزار شد، نقش مردم ورامین در انقلاب اسلامی را به یادماندنی دانست و اظهار کرد: فداکاری مردم این خطه در انقلاب فراموش نخواهد شد.

قاضی عسکر در ادامه با اشاره ضرورت حجاب بانوان گفت: حجاب برای بانوان محدودیت محسوب نمی‌شو چرا که که اسلام زیباترین دینی است که برای بانوان ارزش قائل شده است.

تولیت آستان مقدس عبدالعظیم حسنی (ع) با بیان اینکه اسلام زن را اجتماعی و نقش‌آفرینی آنان در جامعه را مهم می‌داند افزود: زنان باید به‌گونه‌ای در جامعه حضور یابد که هوس‌بازان طمعی به آنها نداشته باشند.

وی عنوان کرد: کسانی که شعار زن و زندگی سر می‌دادند، حامیان دروغین آزادی زنان ایران، امروز در کف خیابان، دختران دانشجوی کشورشان را لگد مال می‌کنن، این همان جامعه‌ای است که شعار حمایت از زنان جامعه کشور ما را داشت.

بر اساس این گزارش در پایان ای مراسم از خانواده ۲۰ شهید روحانی و طلبه ورامین تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6096516

دیگر خبرها

  • اهمیت پیام‌های رئیس اقلیم کردستان عراق در تهران
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • آبشناس: آمریکا به دنبال آشوب در کشورهای حوزه نفوذ روسیه است
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند