Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک شرکت معتبر در حوزه فراساحل جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

آدرس ایمیل: INFO@RALOFFSHORE.COM

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۳۴۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری مالک تلگرام علیه دولت آمریکا

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، پاول دورف در مصاحبه با تاکر کارلسن مجری آمریکایی، گفت: هر وقت ما به آمریکا آمدیم سازمان های امنیتی مثل اف بی آی توجه زیادی به ما داشتند.

به طور مثال دفعه آخری که در آمریکا بودم یک مهندس آورده بودم که برای تلگرام کار می کرد و تلاشی شد تا مخفیانه مهندس مرا بدون اینکه من متوجه شوم استخدام کنند.

آنها می خواستند مهندس من از ابزاری استفاده کند تا در تلگرام یک در پشتی ایجاد شود (یک حفره امنیتی تا هر وقت خواستند به درون تلگرام دسترسی داشته باشند، چیزی شبیه بدافزار).

دورف با تایید اینکه «دولت آمریکا یا هر دولت دیگری می توانست با استفاده از حفره امنیتی از مردم جاسوسی کند»، افزود: از این قضیه هم مطمئن هستم، چون دلیلی ندارد مهندسم به من دروغ بگوید. ضمنا خودم هم فشارهای مشابه این را هر وقت به آمریکا رفتم تجربه کرده ام؛ هر بار در فرودگاه دو مامور اف بی آی می آیند و از من سوال می پرسند.

یک بار در خانه ای که کرایه کرده بودم داشتم صبحانه می خوردم، ساعت 9 صبح دو مامور اف بی آی سر و کله شان پیدا شد و شروع کردند به سوال پرسیدن. خیلی عجیب بود، زیادی حواسشان به ماست.

به نظرم می خواستند روابطی ایجاد کنند تا به نوعی تلگرام را بهتر کنترل کنند. درک می کنم که آنها داشتند کارشان را انجام می دادند.

دیگر خبرها

  • افشاگری مالک تلگرام علیه دولت آمریکا
  • پیام حسن روحانی درپی درگذشت همسر محسن مهرعلیزاده
  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد / این افراد چقدر حقوق می گیرند؟
  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد
  • زباله‌گرد‌ها و کارتن‌خواب‌های تهران پاکبان می‌شوند
  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد | این افراد چقدر حقوق می گیرند؟
  • زباله‌گردها و کارتن‌خواب‌های تهران پاکبان می‌شوند/ بکارگیری ۷۰ نفر تا کنون
  • کارتن خواب‌ها پاکبان می‌شوند
  • جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب در شهرداری تهران به عنوان پاکبان
  • تاریخچۀ عجیب و باورنکردنی «مالیاتِ ریش»!