Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: مردم استان خوزستان مراجعات مکرری به دفاتر نمایندگان دارند و نسبت به آلودگی هوا و هجوم ریزگردها گلایه می‌کنند. ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ سیاسی مجلس نظرات

عباس پاپی‌زاده عضو شورای عالی محیط زیست در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با انتقاد از وضع آلودگی هوای شهرهای بزرگ، گفت: اینکه گفته می‌شود، باید دعا کنیم تا باد بیاید و هوای شهرها پاک شود، درست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:65 درصد آلودگی هوای تهران مربوط به خودروهای فرسوده سنگین استکلانتری: امکان مقابله با آلودگی هوا وجود نداردبرنامه‌ای برای حل آلودگی هوا در کشور وجود ندارد

نماینده مردم دزفول در مجلس با اشاره به مشکل ریزگردها در شهرهای جنوبی کشور، اظهار داشت: دولت باید چاره‌ای برای حل مشکل ریزگردها بیندیشد، مردم شهرهای جنوبی، به‌خصوص دزفول نمی‌توانند نفس بکشند.

پاپی‌زاده تأکید کرد: مردم در شهرهای حوزه انتخابیه، به خصوص نمایندگان خوزستان و شهرهای جنوبی، تماس‌ها و مراجعات مکرری به دفاتر نمایندگان دارند و نسبت به آلودگی هوا و هجوم ریزگردها گلایه می‌کنند؛ باید راهکارهای اساسی برای آن اندیشیده شود. 

وی، با بیان اینکه ریزگردها و آلودگی هوا خسارات جبران‌ناپذیری به زیرساخت‌ها وارد می‌کند، به برنامه‌های شورای عالی محیط زیست برای حل مشکل آلودگی هوای کلانشهرها اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی شده تا موضوع بررسی راهکارهای حل مشکل ریزگردها و آلودگی هوای کلانشهرها، با حضور مسئولان ذیربط در شورای عالی محیط زیست ارزیابی شود.

عضو شورای عالی محیط زیست در پایان خاطرنشان کرد: دولت برنامه مشخصی برای حل مشکل ریزگردها و آلودگی هوا ارائه کند.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید:

R1011202/P1011199/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان محیط زیست نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس عباس پاپی‌زاده بالنگان آلودگی هوا مجلس دهم

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۳۴۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش همشهری آنلاین، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۷۷ بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۶۸ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

گفتنی است که شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا «پاک»، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا «قابل قبول(سالم) یا متوسط»، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا «ناسالم برای گروه‌های حساس»، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا «ناسالم»، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا «بسیار ناسالم» و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا «خطرناک» است.

همچنین براساس داده های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، تنها یک ایستگاه (منطقه ۳ پاسداران) شاخص عدد بالاتر از ۱۰۰ را نشان می هد و حساس برای گروه های نا سالم است و ۶ ایستگاه شرایط پاک (شاخص زیر ۵۰ ) و مابقی ایستگاه شرایط قابل را نمایش می دهند.

کد خبر 848284 منبع: ایسنا برچسب‌ها آلودگی هوا شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آلودگی هوا باعث تشدید بیماری‌های زمینه‌ای می‌شود
  • حواشی جلسه بودجه‌ای مجلس؛ مشکل سامانه‌ها بررسی را مختل کرد
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم