Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتمع تفریحی چیملانگ گوانجو « Guangzhou Chimelong Holiday Resort » به بزرگی یک شهر مکانی رنگارنگ در منطقه ی panyu  واقع شده و در شهر گوانگجو چین می باشد، مجموعه تفریحی چیملانگ در شهر گوانگجو مجموعه ای عظیم برای بالا بردن سطح توقعات شما از تفریح می باشد که برای شما روزی سرشار از هیجان را به ارمغان می آورد، جوری که در کمتر جایی از جهان بتوان آن را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هتل چیملانگ گوانجو یک مجموعه تفریحی با تمام استاندارد های جهانی می باشد .این مجموعه ی تفریحی یکی از صدها مجموعه برتر چین می باشد که مکان مناسبی برای گردشگری گوانگجو می باشد. قسمت های مختلفی شامل بهشت چیملانگ، پارک آبی و پارک کروکودیل ها، همچنین سیرک بین المللی و مرکز گلف و پارک سافاری چیملانگ در این مجموعه دایر می باشد. پس در ادامه با همگردی برای سفر به مجتمع تفریحی چیملانگ گوانجو همراه باشید .

بهشت چیملانگ

در چیملانگ تمام تلاش ها برای رساندن هیجان شما به اوج خود مهیا شده است از جمله ی آنها می توان به 60 جاذبه ی دیدنی و گردشگری این مجموعه تفریحی و رولرکاستر 10 حلقه که در آسیا بهترین نمونه ی خود است اشاره کرد. همچنین در اینجا ما می توانیم تفریحات نوستالژیک را تجربه کنیم که از جمله ی آنها میتوانیم به آواز خوانی و رقص، شعبده بازی،رژه ی ماشین های فانتزی اشاره کرد. صبر کنید شما می توانید در فضای شهربازی شاهد تماشای فیلم های 4 بعدی در سوپر سالن مجموعه باشید. ساعات کاری مجموعه 9:30 صبح تا 6 بعدازظهر است و همچنین میتوانید از خط 3 مترو استفاده کنید و در ایستگاه Hanxi changlong station وارد بهشت چیملانگ شوید.

پارک سافاری چیملانگ

پارک سافاری هتل چیملانگ گوانجو پارکی با استانداردهای جهانی وگردشگری و بزرگترین باغ وحش باز در کل آسیا می باشد مکانی مناسب گردشگری، که خانه ی 20000 جانور نادر از 460 گونه ی مختلف می باشد که دوست داشتنی ترین آنها 5 پاندا و 10 کوالا می باشد و همچنین  شیر و ببرهای سفید، اسب های آبی با قد های کوتاه، پرندگان مورچه خوار هندوراس و کرگدن های سیاه. شما میتوانید با اتومبیل خود در محوطه بگردید و تجربه ای بی نظیر از غذا دادن به حیوانات داشته باشید البته در مورد غذا دادن به شیرها و ببرها تصمیم با خودتان است اما حتی میشود در مجموعه تفریحی چیملانگ در شهر گوانگجو این را هم با یک همراه خبره، تجربه کرد. ساعات کاری باغ وحش چیملانگ 9:30تا6 عصر می باشد و می توانید از خط 304 اتوبوسرانی استفاده کنید و در ایستگاه Xiangjiang safari park پیاده شوید و با300 متر پیاده روی بیننده ی زیبایی های خلقت باشید.

پارک آبی چیملانگ

در این قسمت پرهیاهوترین قسمت مجموعه هتل چیملانگ گوانجو وجود دارد که توسط چند شرکت کانادایی طراحی وساخته شده است تا مکانی باشد مناسب تفریح و گردشگری، این پارک آبی در محیطی به مساحت 400000 متر مربع بنا شده است که این ویژگی آن را به بزرگترین و مجهزترین پارک آبی واقع در جهان و البته چین تبدیل کرده است. دراین پارک مدرن با انواع تکنولوژی های روز سعی شده محیطی امن برای گردشگران داخلی و خارجی با متنوع ترین بازی های آبی که برای هر سن وسلیقه ای مناسب است فراهم گردیده. پس این پیشنهاد را از همگردی بپذیرید که بهتر است قبل از رفتن لوازم شنا را همراه خو ببرید وگرنه مجبور به خرید از مجموعه تفریحی میشوید. ساعت کاری پارک آبی هم 9:30 تا 6 بعدازظهر می باشد البته از اول تا 22سبتامبر و از 18 اکتبرتا اول آپریل تعطیل است. همچنین میتوان از خط 3 مترو و از اتوبوس های رایگان مجموعه برای رفتن به پارک آبی استفاده کرد.

سیرک بین المللی چیملانگ

در سیرک بین المللی چیملانگ شما میتوانید شاهد حرکات اکروباتیک حرفه ای ترین سیرک جهان باشید که در سال 2000 تاسیس شده است و توانسته توجه های زیادی را به خود جلب کند. مکانی مناسب گردشگری با  نمایش های خاص خود از جمله نمایش «one hand balance»است که دختری در قالب یک پری در جنگلی است که با شنیده شدن صدای پرنده ها و حرکات پروانه ها پیچ و تاب میخورد که البته شنیدن کی بوَد مانند دیدن میتوان گفت شگفتی این نمایش فقط با چشمها قابل لمس است. نمایش دیگری که در این سیرک شما را به حیرت خواهد آورد نمایشی از حیوانات درنده در کنار گیاه خواران است و نمایش اسب ها و ببرها که مخاطب خاص خود را میطلبد. ساعت بازگشایی سیرک 19:30 بعدازظهر تا 9 شب میباشد. برای رفتن به سیرک بین المللی چیملانگ  میتوانید از خط 3 مترو استفاده کنید و در ایستگاه Hanxi changlong station پیاده شوید و با اتوبوس های مجانی وارد سیرک شوید.

منبع: مجله همگردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hamgardi.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مجله همگردی» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۳۴۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوی لرزید

مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در عمق ۸ کیلومتری سطح زمین حوالی خوی(روستای ولدیان) را لرزاند.

به گزارش مشرق، حمیدمحبوبی افزود: شنبه اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ زلزله‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در حوالی خوی و عمق ۸ کیلومتری سطح زمین، ساعت ۲۱:۳۲:۵۳ به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: در پی این حادثه شعب هلال احمر شهرستان‌های خوی، سلماس، ارومیه، چایپاره، چالدران و تمامی پایگاه‌های امداد و نجات هلال‌احمر استان به حالت آماده‌باش در آمدند.

به گزارش روابط عمومی هلال احمر آذربایجان‌غربی، محبوبی افزود: هنوز اطلاعات دقیقی از میزان خسارات احتمالی این حادثه در دست نیست، به محض دریافت گزارش‌های اولیه ارزیابان، اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شور ساحری در صحنه سیرک
  • راه رفتن وارونه!
  • معرفی 3 پارک آبی کوش آداسی و نحوه دسترسی به آنها
  • معرفی بهترین تفریحات کیش – لیست جاهای تفریحی کیش برای بانوان با آدرس
  • فضای سبز و تفریحی نوار ساحلی بوشهر افزایش می یابد
  • راه‌دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود
  • تحول حوزه گردشگری شیراز با اجرای سه پروژه تفریحی
  • تصویب ۳۸ میلیارد تومان برای توسعه فضاهای تفریحی بوشهر
  • خوی لرزید
  • زمین لرزه ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر خوی را لرزاند