Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت‌الاسلام و المسلمین مظفری رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده پزشک تبریزی اظهار کرد: با اخذ پاسخ استعلام از پزشکی قانونی دادگاه در اولین فرصت برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: پس از برگزاری جلسه دادگاه آخرین دفاع از متهم اخذ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی پیش از این گفته بود: حسب ادعای متهم و وکلای وی، نیاز بود تحقیقات تکمیلی و آزمایشات جدیدی در رابطه با ادعای مطروحه انجام شود که به تازگی پاسخ استعلام از پزشکی قانونی واصل شد.

گفتنی است؛ کیفرخواست پرونده پزشک تبریزی در اواسط فرودین ماه سال جاری صادر شد و چهارم مهرماه جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه 3 دادگاه کیفری یک تبریز برگزار شد.

 بیستم مهر ماه سال گذشته و همزمان با روز تاسوعای حسینی خبری مبنی بر فوت 2 عضو خانواده یکی از پزشکان تبریز در رسانه‌ها منتشر شد. بر اساس گفته رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی این پزشک مدعی شده بود که فردی چند غذای نذری در اختیار آن‌ها قرار داده و اعضای خانواده‎اش با مصرف این غذا مسمومیت پیدا کرده، راهی بیمارستان شده‌اند و در نهایت همسر و مادربزرگ این پزشک فوت می‌شوند.

 تحقیقات برای شناسایی علت این حادثه با پیگیری‌های شبانه روزی دادستان مرکز استان و بازپرس پرونده ادامه داشت تا اینکه این پرونده ابعاد تازه‌ای به خود گرفت و 10 آبان ماه سال گذشته قاضی موسی خلیل الهی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی جرئیاتی جدید از پرونده فوت دو عضو خانواده این پزشک را تشریح کرد.

 وی از صدور نظریه پزشکی قانونی در رابطه با این پرونده خبر داد و گفت: بر اساس نظریه پزشکی قانونی علت فوت دو نفر از اعضای خانواده این پزشک مسمومیت با سم فسفین بوده و در بررسی غذاها نیز این نوع سم کشف شده است.

منبع: میزان

انتهای پیام/ب

آخین وضعیت پرونده «پزشک تبریزی »

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۳۴۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی هرمزگان – 8 اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس ؛ مجتبی حمزه نژاد افزود: در بعدازظهر و شب، تحت تاثیر فعالیت سامانه همرفتی در پاره ای نقاط استان بویژه ارتفاعات رشد ابرهای همرفتی، رگبار پراکنده باران، رعد وبرق گاه تگرگ و تند باد لحظه ای پیش بینی می شود.
وی گفت: سیلابی شدن رودخانه های فصلی و مسیلها نیز دور از انتظار نیست و توصیه می شود از قرارگیری در حریم و بستر رودخانه های فصلی و صعود به ارتفاعات خودداری شود.
کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان افزود: در برخی نقاط ساحلی و مناطق دریایی استان نیز، وقوع ناپایداری های موقتی به صورت تند باد لحظه ای و گردوخاک دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید؛ پیش بینی هواشناسی هرمزگان جمعه ۷ اردیبهشت
حمزه نژاد گفت: از فردا در مناطق دریایی استان بویژه تنگه هرمز و شرق خلیج فارس افزایش باد شمال شرقی تا جنوب شرقی پیش بینی می شود و دریا نسبتاً مواج است.
وی افزود: توصیه می شود در این مدت شناورهای سبک صیادی و تفریحی از رفت وآمد خودداری کنند و تمهیدات لازم برای رفت وآمد های ایمن سایر شناورها صورت پذیرد.
کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: به لحاظ دمایی، نوسانات 1 تا 2 درجه ای دما در استان مورد انتظار است.

دیگر خبرها

  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • پزشکی به شرط کسب درآمد
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی
  • ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان در ساعات بعدازظهر و شب
  • پزشکی به شرط کسب درآمد!
  • پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی هرمزگان – 8 اردیبهشت
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان
  • پیش‌بینی افزایش دما و گرد و خاک برای خوزستان
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست