Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: طرح های برتر جشنواره جابر بن حیان مقطع ابتدایی در مرحله شهرستانی معرفی شدند.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بجنورد، محمد فرج زادهاظهار داشت: ۸ هزار و ۶۰۰ دانش آموز ابتدایی در مرحله شهرستانی جشنواره جابربن حیان شرکت کردند که از این بین ۱۲۰ طرح به مرحله نهایی راه یافت که در هر بخش طرح های برتر معرفی شده و به مرحله استانی راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: در بخش پروژه ی مدل مدارس روستایی طرح نا آرام مفیداز دبستان شهدای نوده چناران، طرح فرفره ی زمیناز دبستان شهید زکریای علی گل و طرح بران کوچکاز دبستان پیروزی باقرخان مقام های برتر را کسب کردند. معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد تصریح کرد: در بخش پروژه ی مدل مدارس شهری نیز طرح گنج های زیر زمینیاز دبستان امام خمینی (ره)، طرح هفت رنگ رویاییاز دبستان مصباح و طرح دنیای آسماناز دبستان شاهد حضرت رسول (ص) مقام های برتر این بخش را از آن خود کردند. فرج زاده خاطر نشان کرد: در بخش پروژه ی طراحی ساخت نیز طرح ساز دوستیاز دبستان حضرت رسول اکرم (ص)، طرح ربات کوچولواز دبستان شاهد فرشتگان و طرح هر چند درجهاز دبستان شهدای فرهنگی مقام های برتر را بدست آوردند. وی به طرح های بخش پروژه ی آزمایش اشاره کرد و افزود: در این بخش نیز طرح روزنه های زندگیاز دبستان شاهد حضرت رسول اکرم (ص)، قارچ بدون چتراز دبستان باقرخان ۲ و طرح نوازش قلب آهنیاز دبستان شاهد فاطمه الزهرا (س) به مقام های برتر دست یافتند. معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: در بخش پروژه ی طبقه بندی نیز طرح های گرگ و میشاز دبستان شاهد فاطمه الزهرا(س) ، تن پوش زیبا از دبستان شاهد فرشتگان،آسیاب بدناز دبستان وحدت ۱ مقام های برتر را کسب کردند. فرج زاده اظهار داشت: در بخش پروژه ی تحقیق نیز طرح های نفس کویراز دبستان شهید طالب زاده، من و منااز دبستان شاهد فاطمه الزهرا (س) و معدن طلای مغذیاز دبستان شهدای فرهنگی مقام های برتر را بدست آوردند. وی تصریح کرد: در بخش پروژه نمایش نیز طرح شادی حباب ها از دبستان اباصالح (عج) چناران، طرح ایا تا به حال آتیش به مالتون زدیداز دبستان شاهد حضرت رسول اکرم (ص)و طرح کارگاه حکماز دبستان شاهد فرشتگان مقام های برتر را کسب کردند. معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد افزود: در بخش عشایر نیز طرح داستان نفتاز دبستان کالیمانی به عنوان طرح برتر معرفی شد. فرج زاده خاطر نشان کرد: طرح قهرمان ۱۲۵از دبستان شهید اسدی بربری ها نیز رتبه ی اول افتخاری مرحله ی شهرستانی جشنواره جابر بن حیان را بدست آورد. وی ایجاد کنجکاوی نسبت به پدیده های اطراف، تلاش برای یافتن روابط بین پدیده ها ی مختلف، خلاقیت و پرسشگری، ارائه راه حل های اگاهانه و علاقمندی به کشف حوزه های ناشناخته توسط دانش اموزان را از هداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد. معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد یادآورشد: در مراسم اختتامیه جشنواره جابر بن حیان که اردیبهشت ماه برگزاری می شود از برترین های این جشنواره تقدیر خواهد شد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۳۴۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر آموزش و پرورش: جایگاه معلمان ابتدایی باید به صورت ویژه‌ای، ممتاز شود

به گزارش صدای ایران، رضا مراد صحرایی با حضور در برنامه پرسشگر با اشاره به عملکرد سال ۱۴۰۲ وزارت آموزش و پرورش گفت: سالی که گذشت سال بسیار پر خیر و برکت و پر از دستاوردهای خوب و البته فراز و فرودهای فراوان بود اما بهتر از سال پیش بودیم و از این بابت خدا را شاکریم، البته کاستی‌های بسیاری را باید برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه ۱۴۰۲، سالی بسیار ویژه بود افزود: هرچند آغاز سال تلخ بود ولی پایان شیرین و با تحولات چشمگیری دارد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هرچه سن دانش‌آموزان پایین‌تر باشد نقش شکوفایی آینده آنها مهمتر می‌شود، مهمترین مقطع را پیش دبستانی و ابتدایی دانست و ادامه داد: سند تحول تاکید ویژه‌ای بر مقطع ابتدایی دارد، باید گفتمان حاکم بر آموزش و پرورش را تغییر دهیم و به جای آنکه معلم‌های ابتدایی به مقطع متوسطه بروند، کاری کنیم معلمان مقطع متوسطه به ابتدایی بیایند و این نیازمند چند کار است؛ ابتدا در برخی از تسهیلات مثلاً در طبقه بندی مشاغل، اولویت با معلمان ابتدایی باشد. معلمان ابتدایی باید جایگاهشان به صورت ویژه، ممتاز شود.

دیگر خبرها

  • معرفی تیمهای برتر مسابقات والیبال بانوان کانون وکلای اصفهان
  • ۸۰۰ محتوای آموزشی پایه ششم ابتدایی در اپلیکیشن شاد بارگزاری شد
  • آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی به دانش آموزان رامشیر
  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ره آورد سرزمین نور در بجنورد
  • آثار منفی «کنکور» سال‌ها باقی خواهد ماند
  • نفرات برتر نهمین دوره جشنواره ابوذر در کردستان معرفی شدند
  • توانمندسازی ۱۹۶ هزار معلم در طرح شهید همت
  • وزیر آموزش و پرورش: جایگاه معلمان ابتدایی باید به صورت ویژه‌ای، ممتاز شود
  • جایگاه معلمان ابتدایی باید ممتاز شود
  • جایگاه معلمان ابتدایی باید به صورت ویژه‌ای ممتاز شود