Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز _ ایرنا _ دو پروژه سالن چند منظوره سقف فضایی(بزرگترین سالن چند منظوره ) و سالن ورزشی بانوان رامهرمز جمعه با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

این سالن چند منظوره که از 20 سال پیش کلنگ زنی و نیمه کاره رها شده بود ، با سه هزار و 500 متر مساحت و زیربنای سه هزار و 200 متر، با صرف 24 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی تکمیل شده و به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلطانی فر همچنین سالن ورزشی بانوان این شهرستان را که با صرف 30میلیارد ریال از اعتبارات استانی ، در زمینی به مساحت یک هزار و 500متر مربع ساخته شده ، افتتاح کرد.
وزیر ورزش و جوانان اتفاقات خوب ورزشی شهرستان رامهرمز از جمله افتتاح پروژه های ورزشی را به مردم این شهرستان تبریک گفت و افزود: خوزستان دارای سابقه خوب و درخشانی در ورزش کشور است و همیشه جز اولویت های ما قرار دارد.
سلطانی فر با بیان این که تلاش می کنیم پروژه های نیمه کاره را با کمک استاندار و مجموعه این استان تکمیل کنیم افزود: تلاش دولت این است که تا حد امکان با صرف کمترین منابع، بهترین استفاده را ببرد تا زمینه رضایت و رفاه مردم را فراهم کند.
وزیر ورزش و جوانات در ادامه به دیگر اماکن ورزشی شهرستان رامهرمز اشاره کرد و گفت: خوابگاه ورزشی این شهرستان یک امکان خوب برای ورزش این شهرستان است که می تواند در برگزاری مسابقات ورزشی موثر باشد.
همچنین دراین مراسم اقبال محمدیان نماینده مردم شهرستان رامهرمز و رامشیر آمادگی این شهرستان را برای میزبانی اردوهای تیم ملی در رامهرمز اعلام کرد وگفت: رامهرمز یکی از شهرستانهای مستعد استان در زمینه ورزش است که در صورت حمایت شدن می تواند عملکرد بسیار بهتری داشته باشد.
9879/6002 خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۳۵۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر افزود: در راستای توزیع عادلانه امکانات رفاهی و تفریحی برای نوجوانان و جوانان توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲ یک سالن ورزشی در انتهای بلوار طوبی شهرک یاغچیان در یک هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت و صرف هزینه ۳۰۰ میلیارد ریال در مرحله آرماتوربندی در حال احداث است که بزودی بتن ریزی آن آغاز می‌شود.

شهردار منطقه ۲ احداث این سالن ورزشی را به علت همجواری شهرک یاغچیان با شهرک‌های پرواز و گلشهر و همچنین کوی شمس آباد برای بهینه کردن اوقات فراغت و استفاده نوجوانان و جوانان بسیار مؤثر ارزیابی کرد.

شهردار منطقه ۲ تبریز همچنین از احداث سالن ورزشی دیگری با عنوان سالن تنیس در شهرک یاغچیان خبر داد و تصریح کرد: این سالن ورزشی نیز در راستای توزیع عادلانه امکانات ورزشی برای نوجوانان و جوانان و برای استفاده ورزش دوستان در ۲۶۵ مترمربع مساحت و اعتبار اولیه شش میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در خیابان نور به اجرا درآمده و در مرحله لاشه چینی برای اجرای فونداسیون است.

کد خبر 6096625

دیگر خبرها

  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • اکتشاف ۴ ماده معدنی ارزشمند در خوسف
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود