Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با اعلام فدراسیون کشتی، نخستین اردوی تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان در روزهای 4 تا 13 بهمن‌ماه سال جاری به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

نفرات اول و سوم مسابقات قهرمانی کشور، به این مرحله از اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند و مربیان طرح ادواری از سوی هیأت کشتی استان‌های همدان، خوزستان و اصفهان معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگین سادات انوشه، سرپرست نایب‌رئیسی بانوان هیأت کشتی استان اصفهان  اظهار کرد: فدراسیون پیشنهاد میزبانی این مسابقات را به اصفهان داده اما هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده و موافقتی اعلام نشده است.

 انوشه تصریح کرد: نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور به این مرحله از اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند که کوثر لفته‌زاده و معصومه حاتمی، دو ورزشکار اصفهانی دعوت شده هستند.

وی درباره پیکارهای قهرمانی کشور تصریح کرد: ورزشکاران استان اصفهان، درخشش قابل توجهی در این مسابقات داشتند و موفق به کسب یک مدال طلا و یک مدال برنز شدند.

 

انتهای پیام/م

 

میزبانی اصفهان برای اردوی تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان قطعی نشده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۳۵۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بنیامین رستگار در وزن ۴۴ کیلوگرم و مهدی غلامیان در وزن ۶۲ کیلوگرم از فارس به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان دعوت شدند.

این اردو از ۱۷ تا ۲۴ اردیبهشت در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • منطقه ۹ اصفهان میزبان برپایی جشن «لبخند خدا» می‌شود
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • عفونت چشم کار دست زارع داد/آخرین وضعیت یزدانی برای حضور در المپیک
  • اصفهان، میزبان نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴
  • اردوی تیم ملی کشتی آزاد (عکس)
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی