Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-01@05:29:43 GMT

شلیک یک فروند موشک بالستیک یمن به جنوب عربستان

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۳۵۸۱۶

شلیک یک فروند موشک بالستیک یمن به جنوب عربستان

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، نیروهای یمنی صبح روز جمعه یک فروند موشک بالستیک کوتاه بُرد را به سمت پایگاه نظامی ارتش عربستان در منطقه «نجران» واقع در جنوب عربستان سعودی شلیک کردند.
 
یک منبع امنیتی یمن به المسیره گفته که این موشک به سمت پایگاه قوه الواجب در نجران شلیک شده و دقیقا به هدف مورد نظر اصابت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
نیروهای موشکی ارتش یمن و انصارالله صبح امروز همچنین یک فروند موشک بالستیک دیگر از نوع «قاهر ام2» را به سمت محل تجمع شبه نظامیان ائتلاف سعودی در سواحل غربی یمن شلیک کردند.
 
نیروهای یمنی صبح امروز همچنین مواضع نظامیان سعودی و شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی و دولت مستعفی یمن در جنوب منطقه «الموسم» در «جازان» واقع در جنوب عربستان را با موشک زلزال۲ هدف قرار دادند که در پی آن چندین نفر کشته و زخمی شدند.
 
یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله پس از شلیک موشک بالستیک برکان اچ2 به سمت کاخ الیمامه در ریاض در تاریخ 19 دسامبر گذشته، اعلام کرده بودند که مرحله جدیدی از درگیری و مقابله با عربستان سعودی آغاز شده است.
 
بر اساس آخرین آمار، یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله در سال گذشته میلادی(2017)، 45 فروند موشک بالستیک را به عمق خاک عربستان و امارات و پایگاه‌‏های نظامی آنها و مزدوران ائتلاف سعودی از جمله سه فروند برکان 2، سه فروند موشک برکان 1، سه فروند موشک برکان اچ2 و سه موشک بالستیک زلزال شلیک کردند.

 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۳۵۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی

موج باران و سیل آسا همراه با وزش باد و گرد و خاک بخش‌هایی از مناطق مدینه و طائف به ویژه مناطق باز و بزرگراه‌ها را درنوردید. منبع: آخرین خبر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • زهر چشمی که ایران از نتانیاهو گرفت، بی‌سابقه بود
  • زهر چشمی که ایران در حمله به «نواتیم» از نتانیاهو گرفت، بی‌سابقه بود
  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به اسرائیل
  • حزب الله پایگاه خربه ماعر را زیر آتش سنگین قرار داد
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی