Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@16:05:25 GMT

اعتراف جالب راموس درباره تیم ملی ایران!

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۳۵۹۶۹

اعتراف جالب راموس درباره تیم ملی ایران!

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از مارکا، سرخیو راموس یکی از ستاره های تیم ملی اسپانیا درباره همگروهی تیم اسپانیا با تیم ملی ایران اظهار داشت: ما پرتغال، قهرمانان اروپا را داریم و آنها یکی از قوی ترین تیم ها هستند. اما ما همه حریفانمان را جدی می گیریم. ایران و مراکش شایسته احترام هستند، آنها با شایستگی به این رقابت ها راه یافته اند و به همین خاطر ما باید آنها را جدی بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در بازی اول با پرتغال بازی داریم که بازی سختی برای ما است با این حال می خواهیم برنده این دیدار شویم تا در ادامه و در بازی های بعدی با اعتماد به نفس بیشتری بازی کنیم. پرتغال تیم خیلی خوبی است و کریستیانو رونالدو را دارد که تعیین کننده است ولی آنها فقط به رونالدو خلاصه نمی شوند و تیم خیلی خوبی دارند. 

کاپیتان رئال مادرید گفت: ما به خوبی می دانیم جام جهانی رویدادی بزرگ است و موفقیت در آن بسیار سخت است ولی تمام تلاش خودمان را برای موفقیت به کار خواهیم بست. ما در انتخابی جام جهانی به خوبی عمل کرددیم و توانستیم نتایج خوبی به دست بیاوریم. شرایط تیم ملی اسپانیا خوب است و بازیکنان خوبی را نیز در ترکیب خود داریم. ما از الان برای رسیدن به موفقیت در این دوره تلاش خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۳۵۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه ایران در پلی‌آف اسپانیا زیاد شد

به گزارش "ورزش سه"، سعید احمدعباسی پس از اینکه در جام ملت‌های آسیا فوق‌العاده ظاهر شد و توانست با کسب عنوان آقای گلی، نقش مهمی در رقم خوردن قهرمانی برای تیم ملی فوتسال ایران داشته باشد، در بازگشت به اسپانیا و بازی برای والدپنیاس هم موفقیت بزرگی را همراه با این باشگاه تجربه کرد و برخلاف سال گذشته به پلی‌آف رسید.

والدپنیاس در حالی که احمدعباسی را در فهرست نفراتش داشت، شنبه شب در چارچوب دیدارهای هفته بیست و نهم و ماقبل پایانی دور نخست از لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا به مصاف تیم رده چهارمی اینتر مویستار رفت و برد مهمی را کسب کرد.

یاران احمدعباسی در دیدار خانگی مقابل اینتر مویستار موفق به کسب پیروزی سه بر یک شدند تا 45 امتیازی شوند، در رتبه هفتم جدول لیگا ناسیونال اسپانیا قرار بگیرند و در فاصله یک هفته مانده به پایان دور نخست این رقابت‌ها، صعودشان به جمع هشت تیم پایانی در مرحله پلی‌آف را قطعی کنند.

سعید احمدعباسی، فوتسالیست ایرانی والدپنیاس که در فصل جاری لیگا ناسیونال اسپانیا هفت گل به ثمر رسانده، در دیدار مقابل اینتر مویستار نتوانست این کار را انجام بدهد.

پیش از این صعود تیم فوتسال مایورکا پالما با حضور حسین طیبی و مسلم اولادقباد به مرحله پلی‌آف لیگا ناسیونال اسپانیا قطعی شده بود که حالا هم احمدعباسی همراه با والدپنیاس به این مهم رسید.

دیگر خبرها

  • جام قهرمانی ۲ بار به رئال‌‌ مادرید اهدا می‌شود!
  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در عملیات میدانی
  • انتقال فرعون به صلاح همه!
  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در میدان عملیاتی
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • اعتراف ستاره بارسا: از نظر روانی فروپاشیدیم!
  • ببینید | اعتراف جالب رابعه اسکویی: شماره تلفن طارمی را دارم! / افشاگری جالب خانم بازیگر از یک ویژگی جالب مهدی!
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد/ شرط موفقیت استقلال در ۵ هفته آخر لیگ
  • سهمیه ایران در پلی‌آف اسپانیا زیاد شد
  • اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است