Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی گفت: مسئولان از فرصت ۲۴ ساعته شدن شبکه استانی برای پاسخگویی به مطالبات مردم استفاده کنند. ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶ استانها خراسان شمالی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، محمدرضا صالحی شامگاه پنجشنبه در آئین 24 ساعته شدن شبکه تلویزیونی اترک خراسان شمالی اظهار داشت: در موضوع رسانه و با توجه به جنگ نرم دشمن،  باید در رسانه مخاطب شناسی صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویافزود: رسانه‌ها باید در مسیر حرکت خود،کرامت‌ انسانی را حفظ کرده و روحیه نشاط را در جامعه گسترش دهند که  رسانه ملی باید در این راستا قدم بردارد.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: پوشش صددرصدی شبکه دیجیتال برای ما حائز اهمیت است و در این مسیر باید درصدد تقویت صداوسیمای استان باشیم زیرا این موضوع می‌تواند در ایجاد روحیه نشاط در مردم تاثیر گذار باشد و برای رسیدن به این هدفگذاری نیز باید راهکارهای لازم اتخاذ شود.

صالحی تصریح کرد:  بدون تبلیغات نمی‌توان کاری را انجام داد و از این منظر پشتیبان رسانه ملی به ویژه صداوسیمای استان هستیم و حمایت‌های لازم را از آن داریم

وی ادامه داد: برای انجام کار فرهنگی به صورت عام٬ سرمایه‌گذاری عمل ارزشمندی است و با تبدیل کردن پوشش دیجیتال 88 درصدی در دهه فجر سال بعد به 100 درصد٬ جشن بزرگ دیگری را رقم خواهیم زد.

استاندار در پایان با اشاره به اهمیت 24 ساعته شدن شبکه استانی برای معرفی خدمات دولت و شنیدن مطالبات مردم٬ گفت: پاسخگو بودن رسانه به مطالبات مردم خیلی مهم است و مسئولان از این موقعیت به دست آمده حداکثر استفاده را کرده و به نیاز‌های مردم پاسخ دهند.

انتهای پیام/

R7719/P1494/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۳۶۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است

حسن بهرام نیا استاندار ایلام در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با حضور نامی، معاون وزیر و رییس سازمان مدیریت بحران کشور، اظهار کرد: معضل پسماند در استان ظرف یک بازه زمانی کوتاه مدت در شهر ایلام و استان رفع شود.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه پسماند امروز به منزله طلای سیاه در سطح جهان است، گفت:هر فردی در این حوزه سرمایه گذاری کند هم به حوزه حفاظت از محیط زیست کمک می‌کند و هم در حوزه سرمایه گذاری، از حاشیه سود برخوردار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه به مسئولان مربوطه در حوزه پسماند اعلام اخطار می‌کنم که باید این موضوع در استان حل شود، ابراز کرد: این زیبنده استان نیست که موضوع پسماند در استان به یک مشکل تبدیل شود.

بهرام نیا خاطرنشان کرد: حل این معضل باید حتما در دستور کار شهردار‌ها و فرمانداری‌های ایلام، مهران و ملکشاهی قرار گیرد که در یک بازه زمانی کوتاه مدت این معضل در استان حل شود.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه در بحث پسماند نیاز به یک هم افزایی است، مطرح کرد: سرمایه گذاری، هم افزایی و تعامل مردم و جدیت مدیران دستگاه‌های مرتبط در این حوزه لازم است.

بهرام‌نیا تصریح کرد: به معدود افرادی که حقوق شهروندی مردم را رعایت نکنند و پسماند‌های خود را در حاشیه جاده‌ها و اطراف شهر رها می‌کنند اخطار می‌دهیم که طبق قانون با این قانون شکنان برخورد خواهد شد.

وی با قدردانی از مشارکت اقشار مختلف مردم برای داشتن شهری زیبا و لزوم فرهنگ‌سازی در این حوزه، ابراز کرد: برای جلوگیری از رها شدن پسماند توسط برخی افراد، در بسیاری از بلوار‌های اطراف شهر ایلام نیوجرسی نصب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه