Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ترکیب تیم فوتبال استقلال در مصاف با تراکتورسازی مشخص شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، ترکیب تیم فوتبال استقلال برای بازی با تراکتورسازی از سوی سرمربی آلمانی آبی‌پوشان اعلام شد.

حسین حسینی، پژمان منتظری، مجید حسینی، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، امید ابراهیمی، امید نورافکن، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، محسن کریمی و علی قربانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازگشت پژمان منتظری به ترکیب پس از چند ماه و پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت از نکات قابل تجه این ترکیب است.

این دیدار ساعت 14:30 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۳۶۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات

دور جدید تمرینات ملی‌پوشان پاراتکواندو در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دور جدید تمرینات تیم ملی پاراتکواندو کشورمان در دو گروه بانوان و آقایان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا از امروز( سه شنبه - 11 اردیبهشت ماه) با حضور هادی ساعی رئیس و اصغر رحیمی دبیر کل فدراسیون در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو آغاز شد.

این در حالی است که در روزهای گذشته  از سوی علی‌اصغر حسن‌زاده سرپرست دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، کیومرث چگینی به عنوان سرپرست انجمن پاراتکواندو انتخاب و جایگزین جمشید سهرابی شده بود. اتفاقی که با اعتصاب تمرینات از سوی کادرفنی و ملی‌پوشان پاراتکواندو همراه شده بود و بلافاصله جلسه‌ای با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو و غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد تا به اختلافات پایان داده شود.

با شروع دوباره تمرینات ملی‌پوشان پاراتکواندو به نظر می‌رسد در نهایت اختلافات با بازگشت این رشته و جمشید سهرابی به فدراسیون تکواندو ختم به خیر شده و قرار است همچنان پاراتکواندو زیر نظر فدراسیون تکواندو به فعالیت خود ادامه دهد.

سعید صادقیانپور، مهدی پوررهنما، حامد حق شناس، علیرضا بخت، امیرمحمد حقیقت شناس و محمدطاها حسن پور در گروه مردان و آیلار جامی،  لیلا میرزایی،  مریم عبدالله پور، زهرا رحیمی، مرضیه نصراللهی و رزا ابراهیمی نیز در گروه بانوان خود را برای حضور در قهرمانی آسیا آماده می‌کنند.

نهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا  30 اردیبهشت ماه به میزبانی کشور ویتنام و در شهر دانانگ برگزار خواهد شد. 

جدایی پاراتکواندو از فدراسیون تکواندو/ چگینی سرپرست شد

 

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • حمید مطهری در تدارک ضربه زدن به نکونام و استقلال
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • استقلال 1402 و معرفی اپلیکیشن فوتبال
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان