Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-07@21:58:57 GMT

کودتا علیه بن سلمان توسط ترامپ

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۳۷۰۵۶

کودتا علیه بن سلمان توسط ترامپ

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، «مایکل والف» نویسنده کتاب«آتش و خشم در کاخ سفید ترامپ» با اشاره به مطالبی درخصوص چگونگی قدرت گرفتن محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی و کمک شایان ترامپ به رخ دادن این امر آورده است: «ترامپ به دوستان خود گفت: ما آدم خود را در راس کار قرار دادیم».

وی همچنین در ادامه مطالب کتاب خود در خصوص سفر ناگهانی دونالد ترامپ به ریاض و همزمانی آن با برکناری «جیمز کومی» رئیس «اف بی آی» می نویسد: زمانی بهتر از این برای منحرف کردن تیتر خبرها از واشنگتن نبود، سفری که می توانست همه چیز را تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود این کتاب بر اساس ۱۸ ماه تحقیق نویسنده بر روی ترامپ و کسب اطلاعات از کارمندان کاخ سفید است.

همچنین دونالد ترامپ نیز در واکنش به این کتاب، صحت مطالب درج شده در آن را تکذیب کرده و از انتشار آن بسیار عصبانی شده است.

گفته می شود در این کتاب همچنین مطالبی در خصوص خانواده رئیس جمهوری آمریکا و روابط وی با نزدیکان وی به اشخاصی همچون «استیو بانون»، استراتژیست برکنار شده دولت وی آورده شده است.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۳۷۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، پایگاه تحلیلی نظامی «Breaking Defense» در گزارشی به ارزیابی یکی از پیامد‌های جهانی عملیات موشکی پهپادی «وعده صادق» پرداخته و آورده است باوجود همکاری و مقابله گسترده چند کشور در کنار اسرائیل با تسلیحات پرتاب شده تهران، اما علاقه جهانی به پهپاد‌های ایرانی رو به کاهش نیست و تحلیلگران می‌گویند بازار پراشتیاقی در سراسر جهان برای دسترسی و خرید پهپاد‌های به نسبت ارزان و کارآمد ایران وجود دارد.

نویسنده گزارش آورده است: شاید اسرائیل و متحدانش توانسته باشند با تعداد زیادی از ۳۰۰ پهپاد و موشکی که ایران در حمله بی‌سابقه خود به اسرائیل پرتاب کرد، مقابله کنند، اما به نظر کارشناسان این امر مشتریان پرنده‌های بدون سرنشین تهران را منصرف نکرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | فوری؛ ترور محمد بن سلمان ناکام ماند!
  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان+ فیلم
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • توضیحات جبلی درباره ساخت فصل جدید زیرخاکی، نون خ و پایتخت
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • فصل پنجم «نون‌خ» برای سلمان همراه با چاشنی ماه عسل بود
  • سلمان؛ روایت درست تاریخ
  • سلمان فارسی؛ روایت درست تاریخ