Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار جمعی از اعضای بسیج ورزشکاران با اشاره به دلیل فرستادن پیامبران اظهار کرد: خداوند پیامبران را برای بشارت دادن به انسان‌های صالح و هشدار دادن به انسان‌های گمراه فرستاده است و هیچ امتی نیست که خداوند برای آنها بشیر و نذیر نفرستاده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دشمنان توجه زیادی به جوانان و نوجوانان دارد و سعی می‌کند که این قشر را از روحانیت جدا کند و شیوه دشمن این است که نقاط ضعف را به مردم نشان بدهد.

این مرجع تقلید افزود: دشمن سعی می‌کند که به عنوان یک دوست جلو بیاید اما در واقع به دنبال ضربه زدن به ماست.

آیت‌الله علوی‌گرگانی اغتشاشات را محکوم و تصریح کرد: بسیاری از افرادی که در این اغتشاشات شرکت کردند، فریب خوردند؛ در دوران رژیم طاغوت، ایران در اشغال کشورهای خارجی و یک مستعمره بود، جوانان باید بدانند که دشمن همیشه در کمین آنها است.

وی ادامه داد: اکنون ایران برای ملت ایران است، مدیران باید دلسوز مردم باشند و پاسخ مطالبات آن‌ها را بدهند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم افزود: دهه بصیرت برای این است که به مردم در زمینه فتنه‌ها اطلاع‌رسانی شود، جوانان نباید فریب فتنه را بخورند و ضمن شرکت در برنامه‌های دهه بصیرت از مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید تبعیت کنند.

آیت‌الله علوی‌گرگانی ورزش را برای جوانان یک کار مناسب دانست و تصریح کرد: پهلوانی تنها به زور بازو نیست، بر اساس روایات پهلوان کسی است که در برابر هوای نفس خود مقاومت کند.

وی ادامه داد: انسانی که به وضعیت جسم خود اهمیت می‌دهد، باید به تقویت روح خود نیز بپردازد.

این مرجع در پایان خاطرنشان کرد: جنگ حق و باطل همیشگی است و در طول تاریخ شاهد این مسئله بودیم، اکنون هم در کشورهای عراق، سوریه و یمن می‌بینیم که چه جنایاتی را رقم زدند.

انتهای پیام/ی

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۳۷۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در حاشیه برپایی میز خدمت گفت: کمک به کاهش مشکلات مردم و پاسخگویی مستقیم و بدون واسطه از سوی مسئولان، از اهداف برپایی این میز خدمت است.

خلیل احمد سلامی اظهار کرد: در این میز خدمت، شهروندان به صورت چهره به چهره مسائل و درخواست خود را با مدیران حوزه کارگری در میان گذاشتند.

وی افزود: در همه ایام سال، برنامه دیدار چهره به چهره با مردم و حضور در مرکز سامد از سوی مدیران دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان برگزار می‌شود تا کار مردم سریعتر و به سهولت انجام شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پاسخ حزب‌الله کوبنده خواهد بود/ با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • پاسخ حزب الله لبنان کوبنده خواهد بود | با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • شیخ نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود/ با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران