Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه باید مدیران دلسوز مردم بوده و پاسخ مطالبات آن‌ها را بدهند، گفت: مردم انقلابی ایران اسلامی و به‌ویژه جوانان باید با شرکت در برنامه‌های دهه بصیرت جلوی فتنه‌انگیزی‌های دشمنان را بگیرند. ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷ استانها قم نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار جمعی از اعضای بسیج ورزشکاران که در بیت این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: ازجمله مهم‌ترین دلایل فرستاده شدن پیامبران و رسالت انبیاء این است که آن‌ها برای بشارت دادن و هشدار دادن به انسان‌های گمراه فرستاده‌ شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان علیه جوانان و نوجوانان گفت: دشمن همیشه به دنبال جدا کردن این قشر از روحانیت است و در این راه تلاش می‌کند که نقاط ضعف را برای مردم برجسته کند و در لباس میش خود را دوست معرفی می‌کند درحالی‌ که به دنبال ضربه واردکردن به ما است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به حوادث اخیر کشور و محکوم کردن اغتشاشات اخیر گفت: دشمن همواره در کمین است و سعی در فریب دادن جوانان و مردم مسلمان کشور دارد، در این اغتشاشات نیز بسیاری از کسانی که در اغتشاشات شرکت کردند فریب خوردند.

آیت‌الله علوی گرگانی با تأکید بر اینکه باید مدیران دلسوز مردم بوده و پاسخ مطالبات آن‌ها را بدهند، تصریح کرد: مردم انقلابی ایران اسلامی و به‌ویژه جوانان باید با شرکت در برنامه‌های دهه بصیرت جلوی فتنه‌انگیزی‌های دشمنان را بگیرند و در زمینهٔ فتنه‌ها باید به مردم اطلاع‌رسانی شود.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به جنایاتی که کشورهای غربی در منطقه مرتکب می‌شوند، گفت: همیشه جنگ میان جبهه حق و باطل بوده و این جنگ همیشگی است و در طول تاریخ شاهد این جنگ بوده‌ایم و اکنون نیز در کشورهای منطقه جبهه حق و باطل در مقابل هم ایستاده‌اند.

وی در پایان با تأکید بر اهمیت دادن به وضعیت جسمی از سوی جوانان ابراز کرد: در روایات فراوانی آمده که پهلوان کسی است که در برابر هوای نفس خود مقاومت کند و پهلوانی به داشتن زور و بازو نیست.

انتهای پیام/

R7854/P1486/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۳۷۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر شامگاه پنجشنبه در جلسه هماهنگی و پشتیبانی برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان اظهار کرد: یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی استان است که در هشت روز مجموعه‌ای از برنامه‌های متنوع فرهنگی و ارزشی را شامل می‌شود.

وی افزود: از مجموعه مردمی برگزار کننده این یادواره می‌خواهیم با کار سپاری، دولت را نیز در این کار ارزش مند و مهم سهیم کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اینکه دولت همواره پشتیبان و حامی گروه‌ها و تشکل‌های مردمی بوده است، گفت: در خصوص یادواره‌های مردمی شهدا نیز همه مدیران مشتاقانه با تمام ظرفیت، تجهیزات و امکانات خود پای کار خواهند بود.

وی یادآور شد: این فرمایش مقام معظم رهبری که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، اکنون که با هجمه‌های بی‌سابقه و همه جانبه تبلیغات سو رسانه‌ای و فرهنگی مواجه هستیم، بیش از همیشه ملموس است.

مهاجر اظهار کرد: عملیات وعده صادق پاسخ دندان شکن به تعرض رژیم صهیونیستی به خاک ایران اسلامی بود. افکار، اذهان، باورها و اعتقادات جوانان و نوجوان نیز مورد هجوم و تعرض دشمنان قرار دارد که باید برای آن پاسخ مناسب داشته باشیم.

وی افزود: یادواره شهدا و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند مقابله‌ای با جنگ نرم دشمنان و پاسخی به تعرض به اذهان افکار و اعتقادات جامعه و جوانان ایران اسلامی باشد.

کد خبر 6088786

دیگر خبرها

  • انعکاس مطالبات مردم در بسته شهروند خبرنگار
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود
  • حمله راکتی حزب‌الله به مقر تیپ «حرمون» ارتش اسرائیل
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند