Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- ورزش کرمانشاه در هفته جاری (9 تا 15 دی) رویدادهای متنوعی را پشت سرگذاشت که از مهمترین آن ها می توان به انتخاب رئیس جدید هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان و همچنین اعزام ورزشکار و مربی کرمانشاهی به رقابت های بین المللی هاکی در اتریش اشاره کرد.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، اولین رویداد ورزشی کرمانشاه در هفته جاری، قرار گرفتن نام چهار کاراته کا استان در لیست نهایی اعزام به اولین مرحله رقابت های لیگ جهانی در سال 2018 بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعید احمدی و هامون درفشی پور در وزن 67 کیلوگرم، مهدی خدابخشی در وزن 84 کیلوگرم و سامان حیدری در وزن به اضافه 84 کیلوگرم کاراته کاهای کرمانشاهی هستند که به رقابت های لیگ جهانی اعزام می شوند.
اولین دوره مسابقات لیگ جهانی (کاراته وان) در سال 2018، طی روزهای سوم تا ششم بهمن امسال به میزبانی شهر پاریس در فرانسه برگزار می شود.

** دعوت از چهار ورزشکارکرمانشاهی به اردوی تیم ملی تیراندازی دانشجویان
رئیس هیات تیراندازی استان کرمانشاه از دعوت چهار ورزشکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی تیراندازی دانشجویان ایران خبر داد و گفت: مریم سلیمی، لعیا محمدی، زهرا باوندپور و علی دریاتبار چهار ورزشکاری هستند که به اردوی تیم های دختران و پسران دانشجویان ایران دعوت شده اند.
رضا نظری افزود: سلیمی در بخش تفنگ بادی دختران، محمدی و باوندپور در بخش تپانچه بادی دختران و دریاتبار نیز در بخش تپانچه بادی پسران حضور دارند.
وی گفت: اولین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی تیراندازی دانشجویان ایران از 13 تا 17 دیماه و در سالن 80 خط فدراسیون تیراندازی برگزار خواهد شد.
نظری یادآور شد: تیم ملی تیراندازی دانشجویان ایران خود را برای هفتمین دوره رقابتهای قهرمانی تیراندازی دانشجویان جهان 23 تا 27 اسفند ماه سال جاری در کشور مالزی برگزار خواهد شد.

** تکواندوکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نوجوانان راه یافت
رئیس هیات تکواندو استان کرمانشاه نیز از راه یابی ورزشکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی تکواندو نوجوانان ایران خبر داد و گفت: مجید نوری تنها تکواندو کار کرمانشاهی است که توانست به اردوی تیم ملی راه پیدا کند.
مهدی همتی ادامه داد: نوری در وزن دهم (به اضافه 78 کیلوگرم) حضور دارد و باید از 23 تا 30 دی در اردوی تیم ملی حضور یابد.
وی در پایان تصریح کرد: ملی پوشان ایران خود را برای حضور در پیکارهای کسب سهمیه المپیک جوانان و قهرمانی نوجوانان 2018 جهان، آماده می کنند.

** راهیابی خواهران شهسواری به اردوی تیم ملی پینگ پنگ
دبیر هیات پینگ پنگ استان کرمانشاه از راه یابی خواهران شهسواری (ندا و سارا) به اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات انتخابی خبر داد و گفت: ندا و سارا شهسواری پینگ پنگ بازان کرمانشاهی هستند که با قرار گرفتن در جمع 12 نفر اول رنکینگ بانوان، موفق به حضور در مرحله انتخابی تیم ملی شدند.
بهرام کنجوری ادامه داد: ندا شهسواری نفر دوم و سارا شهسواری نیز نفر نهم رنکینگ برترین پینگ پنگ بازان زن کشور هستند و از 26 تا 28 دی در محل آکادمی تنیس روی میز به رقابت با حریفان خود می پردازند.

**رئیس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان کرمانشاه انتخاب شد
مجمع انتخاباتی هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان کرمانشاه برگزار و ' اردشیر نظری ' به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب و معرفی شد.
مجمع انتخاباتی هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان کرمانشاه روز سه شنبه به ریاست مظلومی رئیس فدراسیون و با حضور حسینی مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای مجمع برگزار و نظری توانست با کسب 11 رای از 15 آراء ماخوذه برای مدت چهار سال سکان هدایت هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان کرمانشاه را برعهده بگیرد.
پیش از این اسکندر محمدی ریاست هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان کرمانشاه را برعهده داشت.

** ورزشکاران جانباز ومعلول کرمانشاه درسال 2017 میلادی 16 مدال کسب کردند
رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلوان استان کرمانشاه از کسب 16 مدال طلا، نقره و برنز توسط ورزشکاران جانباز و معلول استان در رقابت های بین المللی سال 2017 میلادی خبر داد.
عزت الله پرنیان اظهار کرد: از مجموع مدال های کسب شده ورزشکاران جانباز و معلول استان در سال گذشته میلادی سه مدال آن طلا، 11 مدال نقره و سه مدال نیز برنز بود.
در استان کرمانشاه بیش از 200 ورزشکار به صورت بیمه شده زیرنظر هیات ورزش های جانبازان و معلوان استان کرمانشاه فعالیت می کنند.

** مربی و ورزشکار کرمانشاهی عازم مسابقات بین المللی هاکی در اتریش شدند
رئیس هیات هاکی استان کرمانشاه از اعزام مربی و ورزشکار کرمانشاهی به رقابت های بین المللی هاکی اتریش خبر داد و گفت: محسن و مسعود بهلولی از جامعه هاکی کرمانشاه به ترتیب به عنوان ورزشکار و مربی در مسابقات بین المللی اتریش حضور یافته اند.
جواد رضایی تبار ادامه داد: تورنمنت بین المللی اتریش با حضور هشت تیم در 2 گروه طی روزهای 16 و 17 دی برگزار خواهد شد.
وی یادآوری کرد: تیم ملی هاکی بزرگسالان ایران خود را برای حضور در مسابقات جام جهانی 2018 آلمان اماده می کند.

** سالن ورزشی جوانرود دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد
فرماندار جوانرود گفت: سالن ورزشی سقف بلند این شهرستان که کمتر از پنج ماه از عملیات ساخت آن گذشته، دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.
آرش لهونی با بیان اینکه این پروژه در زمینی به مساحت یک هزار و431 مترمربع با 16 میلیارد ریال اعتبار هم اکنون حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: کار این پروژه از مرداد ماه امسال آغاز شده است.
وی تصریح کرد: در این سالن ورزشی رشته های فوتبال، والیبال، بسکتبال و هندبال راه اندازی می شود.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۳۷۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است

مدیر تیم‌های پایه کشتی آزاد تاکید کرد که اکبر فلاح سال‌ها در سالن کارگران تهران برای کشتی زحمت کشیده و قبول کردن پیشنهاد عضویت در کمیته فنی مسابقات نونهالان از سوی او، خیلی ارزشمند است. - اخبار ورزشی -

غلامرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اردوهایی که تاکنون تیم ملی جوانان در مسیر حضور در مسابقات قهرمانی آسیا پشت سر گذاشته است، اظهار داشت: تاکنون 6 مرحله اردو را پشت سرگذاشته‌ایم و اردوی هفتم هم از روز گذشته (چهارشنبه) در لاهیجان آغاز شده است. در این مدت جوانان چندین مرحله مسابقه تجربه کردند که با مسابقات قهرمان کشوری جوانان در انزلی آغاز شد و مسابقات کشوری بزرگسالان و اعزام به تورنمنت‌های بین‌المللی هدف‌دار در هر دو رده سنی جوانان و بزرگسالان و همچنین شرکت در جام شهید علی‌پناه جزو آن بود. اعتقاد راسخی داریم که خیلی زود نوجوانان و جوانان به تیم ملی بزرگسالان راه پیدا کنند و این قطعا به کشتی ما کمک می‌کند.

وی درباره اینکه آیا در این مسیر ملی‌پوشان شناسایی شده‌اند، گفت: در 6 مرحله اردوی قبلی به شناخت نسبتا خوبی از کشتی‌گیران جوان رسیدیم و با هماهنگی و حمایت فدراسیون قرار است در خرداد ماه هم کشتی‌گیران جوان را در دو جام تختی و جام شهید هاشمی‌نژاد شرکت دهیم.

سرمربی تیم ملی جوانان با اشاره به تعاملی که بین تیم‌های ملی کشتی آزاد وجود دارد، عنوان کرد: این تعامل با تیم ملی بزرگسالان کاملا برقرار است، باتوجه به نگاهی که از سمت فدراسیون وجود دارد، بین تیم‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان هم تعامل خوبی ایجاد شده و نتیجه آن را در تیم ملی بزرگسالان خواهیم دید. گاهی بچه‌های جوان به اردوی بزرگسالان دعوت می‌شوند و بعد مجدد به اردوی جوانان برمی‌گردند، این کاملا هماهنگ شده است.

غلامرضا محمدی همچنین درباره دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات نونهالان که بعد از سالها برای اولین بار اتفاق می‌افتد، خاطرنشان کرد: با اکبر آقای فلاح صحبت کردم، او جزو خوب‌های کشتی ماست که چه به لحاظ فنی و چه اخلاقی سرآمد است. سال‌های سال بدون چشمداشت و منت، در سالن کارگران کشتی‌گیران را تمرین داده و حاصل کارش را هم در کشتی تهران دیده‌ایم. همیشه پای کار بوده، چه کسی بهتر از اکبر فلاح که به عنوان کمیته فنی کنار ما باشد. من هم به عنوان یک بزرگتر از مشورتش استفاده خواهم کرد و هم نگاه فنی‌اش به ما کمک می‌کند. اینکه اکبر فلاح افتخار داد روزهای پنجشنبه و جمعه (امروز و فردا) در مسابقات نونهالان در خدمتش باشیم را به فال نیک می‌گیریم و این برای ما خیلی ارزشمند است. باید قدر آدم‌های بزرگ کشتی‌مان را بدانیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور پاراتکواندو دشتستانی در اردوی تیم ملی
  • پاداش برای تیم هاکی بانوان در صورت کسب سکو قهرمانی آسیا
  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج