Web Analytics Made Easy - Statcounter

حریف ایران در جام جهانی، خط دفاعی‌اش را تقویت خواهد کرد. 

طرفداری - از اسپانیا خبر می‌رسد لوکاس هرناندز، مدافع فرانسوی اتلتیکو مادرید همه مراحل اداری لازم برای گرفتن تابعیت اسپانیایی را انجام داده است. 

هرناندز 21 ساله، متولد مارسی فرانسه است و علی‌رغم نمایش‌های خوبی که در اتلتیکو مادرید داشته، هرگز به تیم ملی کشورش دعوت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو، جولین لوپتگی برای تقویت خط دفاعی‌ لاروخا، تصمیم دارد این بازیکن را به ترکیبش اضافه کند. 25 روز قبل بود که خبر رسید لوکاس موافقتش با بازی برای اسپانیا را اعلام و فدراسیون فوتبال هم بلافاصله برای انجام مراحل اداری این پرونده کارش را شروع کرده است.

به گزارش مارکا، حالا خبر رسیده لوکاس همه مدارک لازم را برای گرفتن تابعیت اسپانیایی ارائه کرده و از سوی او هیچ مشکلی وجود ندارد. حالا تنها کارهای اداری میان دو کشور باقی مانده که با پا در میانی دولت اسپانیا، به نظر حل خواهد شد. لوکاس، انتقال به تیم ملی اسپانیا را گام درستی در پیشرفت فوتبالش می‌بیند چون هم در جام جهانی روسیه به میدان خواهد رفت و هم پس از آن با خداحافظی پیکه، جایگاهی تضمینی در ترکیب لاروخا دارد.

گفتنی است تئو، برادر لوکاس نیز از قرار معلوم تمایلی به پوشیدن پیراهن فرانسه ندارد و بعید نیست به زودی شاهد حضور هر دوی این بازیکنان در لباس اسپانیا باشیم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۳۸۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضعف فرانسه در تامین امنیت هوایی المپیک پاریس

فرانسه برای تأمین امنیت در رویدادهایی از جمله المپیک پاریس با ضعف مشهودی مواجه است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیستم ضدهوایی فرانسه که برای تأمین امنیت المپیک پاریس طراحی شده است، چندان مؤثر نیست. به گفته منبعی در روزنامه انگلیسی تایمز؛ پدافند ویژه فرانسوی‌ها قادر است از هر سه پهپاد تنها یک پهپاد را شناسایی کند و همچنین می‌تواند پهپاد را با فن‌های تهویه مطبوع اشتباه بگیرد!

در این راستا، دولت فرانسه نمی‌تواند برابر حملات احتمالی تروریستی با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین، حفاظت صد درصدی را تضمین کند.

درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس

 وب سایت صنعت هوانوردی و فضایی فرانسه گزارش داد که 13 سامانه ضدپهپاد در پاریس مستقر خواهد شد. برخی از آنها به دلیل عدم وجود سیستم‌های کافی در فرانسه توسط کشورهای شریک مانند انگلستان ارائه خواهند شد.

پیش از این امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه گزارش داده بود که به دلیل احتمال ظهور یک تهدید تروریستی، مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک 2024 ممکن است نه در رودخانه سن که در ابتدا برنامه‌ریزی شده بود، بلکه در فضای کوچک‌تری برگزار شود. 

  بازی‌های المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست 2024 (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ده روسی: باید امیدوار باشیم؛ تیم‌های زیادی به شکست دادن لورکوزن نزدیک شدند
  • مشعل المپیک ۲۰۲۴ با تدابیر امنیتی شدید به فرانسه رسید
  • مشعل بازی های المپیک وارد فرانسه شد
  • ورود مشعل المپیک به فرانسه
  • هت تریک لوکاس مورا در آمسترادم و راهیابی تاتنهام به فینال لیگ قهرمانان اروپا (8 می 2019) / فیلم
  • مهمان برزیلی یک عکس تیمی در لیگ برتر (عکس)
  • ناهماهنگی عجیب در اسپانیا: رئال دو بار جام می‌گیرد!‏
  • ضعف فرانسه در تامین امنیت هوایی المپیک پاریس
  • جام قهرمانی ۲ بار به رئال‌‌ مادرید اهدا می‌شود!
  • بسکتبال NBA | برد نزدیک نیکس و دردسر بزرگ قهرمان