Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نادر فریاد شیران پیشکسوت فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار برنا، با اشاره به صحبتهای داداکان مبنی بر مهندسی شدن انتخابات کمیته ملی المپیک و فدراسیون های ورزشی گفت: بنده باید به آقای دادکان بگویم، مگر در دولت دوستان شما انتخابات مهندسی شده نبود؟همه ما می دانیم انتخابات اینگونه بود و خود شما هم در چرخه یک انتخابات مهندسی شده رئیس فدراسیون فوتبال شدی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا سرپرست تیم ملی بعد هم مدیر تیم ملی و بحث مسولیت در فدراسیون پیش آمد و خود شما بهتر میدانی چگونه در انتخاباتی فرمایشی رئیس فدراسیون شدی؟به هر حال فدراسیون فوتبال هم یک فدراسیون فوتبال است.

وی افزود: در این رابطه بنده باید به یک نکته دیگر هم اشاره کنم و آن هم این است که شاید وزارت ورزش در انتخابات اهمال کند ،امام مهندسی خیر؟البته بنده هم انتقاداتی دارم که در ادامه خواهم گفت. اما آقای دادکان شما انتخابات فدراسیون کشتی را ببین، من لذت بردم رسول خادم آمد و رئیس فدراسیون کشتی شد ،آنجا هم مهندسی شده بود که فردی از بدنه همان ورزش بیاید و رئیس فدراسیون شود ،اجازه بدهید بازهم مثال بزنم محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، مگر او نیز از بدنه همان ورزش نیست.

پیشکسوت فوتبال کشور گفت: بله شما هم پیشکسوت فوتبال هستی اما نیازی به گفتن ندارد که در سازمان تربیت بدنی در دولت نهم و دهم چه اتفاقاتی رخ داد و افرادی که در شهرداری مشغول کار بودند آمدند و در سازمان تربیت بدنی پست گرفتند و متاسفانه از همین فوتبال سو استفاده کردند و برای خود رزومه درست کردند که ما ورزشی هستیم، شما به بدهی های باشگاه ههای بزرگ ما نگاه کنید،افتخاری بدهی افشار زاده را به ارث برده،افشار زاده از فتح الله زاده و او هم از نفر قبلی و این ماجرا سر دراز دارد،این بدهی ها از کجا آمده ؟ الان آقای گرشاسبی در پرسپولیس مدیر عامل شده اند ،او از زمان آقاس طاهری چقدر بدهی به ارث برده و مهمتر از آن آقای طاهری چقدر از زمان آقای رونیانیان بدهی روی دستش ماند،این وضع 2باشگاهی است که زیر نظر سازمان  تربیت بدنی و وزلارت ورزش اداره می شدند و می شوند،دیگر خودتان سایر باشگاههای صنعتی را ببینید و باشگاه خصوصی که با مشکلات فروان دست وپنجه نرم می کنند و خیلی از آنها ورشکسته شده اند.

وی در ادامه اظهار داشت: بله بنده و همه دلسوزان ورزش از جمله دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به شایسته سالاری ایمان دارند، ابتدا اجازه بدهید این را بگویم که وزیر فعلی ورزش قابل مقایسه با وزرا قبلی و روسای اسبق سازمان تربیت بدنی نیست، البته آقای هاشمی طبا را کنار می گذاریم ،بنده به شخصه از وزیر ورزش و جوانان انتظار داشتم با فساد و جادوگری، دوپینگ و دلالی و... در فوتبال برخورد شدیدتری داشته باشند و حداقل به صدا وسیما هم اعتراض داشته باشند که چه نظارتی بر افرادی وجود دارد که برای فوتبال برنامه می سازند با اینکه این قضیه ارتباطی به وی ندارد اما انتظار ما از ایشان زیاد است، بله این انتقاد را من وارد می دانم اما بنده ای که این حرف را می زنم خودم مهندسی شده در فوتبال پستی نگرفتم،ولو اینکه ما آقای دادکان را به عنوان یک پیشکسوت فوتبال قبول داریم اما همانگونه که گفتم خود ایشان به صورت مهندسی شده رئیس فدراسیون فوتبال شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۳۸۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!

به گزارش ورزش سه، شاید اعتقاد عمومی بر این باشد که این دو باشگاه با این اقدام از نظر دریافت مجوز حرفه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مشکلی نخواهند داشت اما علی کفاشیان اعتقاد دارد که این دو تیم به دلیل عدم دریافت حق پخش تلویزیونی به مشکل خواهند خورد. 

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در ابتدا در خصوص واگذاری این دو باشگاه می‌گوید: «پیش از این صحبت کرده بودم که تنها راه واگذاری دو باشگاه برگزاری مجمع و واگذاری به بخش خصوصی بود که این کار انجام شد و بالاخره این دو باشگاه واگذار شدند تاAFC  ایرادی در خصوص مالکیت دو باشگاه نگیرد و روند حرفه‌ای‌سازی استقلال و پرسپولیس انجام شود.»

او ادامه داد: «اعتقاد من بر این است شرکت‌هایی که این دو باشگاه به آنها واگذار شده، تنها همانند عابر بانک نباشند و به تمام مسائل ریز و درشت این دو باشگاه ورود کنند تا استقلال و پرسپولیس مشکلات گذشته را نداشته باشند. بدهی‌های انباشته شده یکی از مشکلات این دو تیم بوده که سال‌ها از یک مدیر به مدیر دیگر انتقال می‌یافت. با بحث واگذاری دو باشگاه امید می‌رود تا این دو تیم از نظر مالی سروسامان بگیرند.» 

کفاشیان همچنین درباره حق پخش یادآور شد: «این موضوع مهمی است که با وجود صحبت‌هایی که در خصوص آن شده، تاکنون به نتیجه نرسیده و می‌تواند مشکلاتی برای دو باشگاه در مسیر حرفه‌ای‌سازی ایجاد کند. در واقع با عدم دریافت حق پخش، در تراز مالی دو تیم امتیاز منفی وارد می‌شود. البته پیش از این اقداماتی در خصوص دریافت حق فوتبال از صدا و سیما صورت گرفت و جلوی دوربین‌های صدا و سیما گرفته شد اما در واقع باید قبول کنیم که زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد.»

دیگر خبرها

  • فریادهای دادکان بعد از برهنه شدن وحید هاشمیان
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • ملاک انتخاب ها شایسته سالاری است/ لزوم سوق استان به سمت توسعه
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود