Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت، درگیری خاصی بین او و پورموسوی رخ نداده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رحیم زهیوی درباره تساوی یک – یک تیم فولاد خوزستان مقابل مشکی‌پوشان اظهار داشت:

همان‌طور که انتظار داشتیم تیم مشکی‌پوشان با تمام قدرت مقابل ما بازی کرد. مشکی‌پوشان همان تیم نیم‌فصل اول نیست و خیلی بهتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم جوانان سختکوشی دارد و انتظار نداشتیم آن‌ها چنین بازی برابر ما انجام دهند.

وی ادامه داد:

با بدشانسی گل مساوی را در دقیقه ۹۰ دریافت کردیم. در هر صورت فوتبال همین است و هیچ کسی روی گل مقصر نبود.

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که با توجه به تساوی مقابل مشکی‌پوشان احتمال دارد اختلاف این تیم با پرسپولیس افزایش پیدا کند، تصریح کرد:

در فوتبال هیچ چیز معلوم نیست و ما هم تمام تلاش‌مان را تا روز آخر خواهیم کرد.

رحیم زهیوی در مورد صحنه تعویض خود و اینکه به نظر می‌رسید با اکبر پورموسوی سرمربی تیم فولاد درگیری لفظی پیدا کرده است، گفت:

نه اصلاً. درگیری خاصی در کار نبود. پورموسوی جای برادر بزرگتر من است. مشکلی وجود نداشت، من و پورموسوی در زمان تعویض در مورد چیز دیگری با هم صحبت کردیم. همان‌طور که گفتم پورموسوی جای برادر بزرگتر من است و اگر به من سیلی هم بزند، حرفی نمی‌زنم.

وی در پایان گفت:

شرمنده هواداران تیم‌مان شدیم. ما تمام تلاش خود را مقابل مشکی‌پوشان انجام دادیم، اما فوتبال همین است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۳۸۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم

به گزارش ورزش سه، تراکتور فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر میهمان فولاد خوزستان خواهد بود. حمید مطهری پیش از این بازی اظهار داشت: ابتدا از اهالی رسانه استان خوزستان، بابت عدم حضور در نشست خبری پیش از بازی به دلیل ساعت پرواز تیم، عذرخواهی می‌کنم. احترام زیادی برای رسانه‌ها قائل هستم.

او در خصوص بازی عنوان کرد: بازی تراکتور و فولاد خوزستان برای تیم میزبان بسیار مهم و حیاتی است و قطعاً تیم حریف هجومی بازی می‌کند. ما هم باید هوشیار بوده و با انضباط بازی کنیم. البته مطمئن باشید تیم تراکتور هم بازی تدافعی انجام نخواهد داد و فلسفه ما ارائه بازی تهاجمی و هوادار پسند است.

مربی تراکتور افزود: فردا برای دفاع از اعتبار خود فوتبال بازی می‌کنیم و نیم نگاهی نیز به ارتقای جایگاه‌مان در جدول لیگ برتر داریم. دیدار فولاد خوزستان و تراکتور، بازی زیبایی می‌شود و تماشاگران از تماشای آن لذت خواهند برد.

مطهری در خصوص انتخاب بیژن حیدری به عنوان داور مسابقه با فولاد گفت: دکتر بیژن حیدری از داوران باتجربه و کم اشتباه فوتبال کشورمان است و انشالله قضاوت خوبی را مثل همیشه از ایشان ببینیم.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • پورموسوی: انتخاب داور شمالی برای بازی با سپاهان درست نبود؛ ذهنیت‌ها قبل از بازی نباید ایجاد شود
  • پورموسوی: داور بازی با سپاهان شاید شبهه ایجاد کند
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • رضاییان: ویسی توهین نکرد/ از حق قانونی فولاد کوتاه نمی‌آییم
  • ویسی: چه گفتم که جریمه‌ام کردند؟
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)