Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ حجت الاسلام روح الله باقری امام جمعه شهرستان پیشوا در خطبه‌های سیاسی نماز جمعه امروز گفت: پیشرفت و رشد و تعالی هر ملتی را مسائلی تهدید میکند وغفلت در جامعه اسلامی یکی از عوامل آسیب زا است؛ در کشوری که محور مقاومت در دنیا است به معنای عام، غفلت از معنویت و دین و ولایت و دشمن ضرر‌های سنگینی را بر پیکره نظام اسلامی وارد میسازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:مردم و جوانان و بالاخص دانش اموزان و دانشجویان  مورد هجمه دشمن هستند؛ منتها بیشترین توجه به نفوذ دشمن را باید مسئولانی که ادعای خدمت گذاری دارند داشته باشند.
باقری گفت: فتنه ممکن است کوچک یا بزرگ، وسیع یا جمع‌تر باشد و فتنه محصول غفلت است؛ مسئولان و نمایندگان و مدیران کل باید مراقب باشند که غفلت نکنند.


وی افزود: مسئولان نباید دشمنان را امیدوار کنند و خود باخته نشوند و مردم را دلسرد نکنند و منافع خودشان رابر منافع ملت و امت ترجیح ندهند

امام جمعه شهرستان پیشوا با اشاره به اینکه عده‌ای در دل مردم ناامیدی ایجاد میکنند؛ گفت:در این کشور عده‌ای عادت به سیاه نمایی دارند و همدیگر را تخریب میکنند، ضعف‌ها را بزرگنمایی می‌کنند.
وی افزود: بسیاری کنار سفره انقلاب نشسته اند؛ انقلابی که به برکت خون شهدا بدست آمده است؛ بدانند این اقتدار به سادگی بدست نیامده است و مجاهدت نیرو‌های نظامی و امنیتی بوده که با ایجاد فضای امن آرامش را بریا ملت و مردم ایجاد کرده اند.
باقری در خصوص سکوت بسیاری از مسئولان در خصوص صحبت‌های ترامپ گفت: اقتداری که کشور ایران دارد در هیچ جای دنیا وجود ندارد چراکه اگر قدرت نداشتیم این همه در مقابل ایران قدرت نمایی نمیکردند و اگر کشور ضعیفی بودیم ما را نابود میکردند.
وی افزود: باعث تاسف است عده‌ای به عنوان اراذل و اوباش به خیابان آمده اندو رئیس جمهور آمریکا با سوئ استفاده از این موقعیت، حرف‌هایی بزند و علیه جمهوری اسلامی شاخ و شانه بکشندو ایران را تشنه آزادی بداند و افرادی که کنار سفره انقلاب نشسته اند سکوت کنند.
امام جمعه شهرستان پیشوا گفت:فتنه جدید رویارویی ملت ایران با امریکا است و این رویارویی جزو آرزو‌های جوانان و سلحشوران است که پنجه در پنجه به مقابله با امریکا برویم؛ بی شک آن روز نزدیک است.
باقری با اشاره به تلاش نیرو‌های امنیتی و نظامی برای سرکوبی اغتشاشات گفت: از نیروی انتظامی و امنیتی بخصوص از سردار ناظری و اشتری و در شهرستان پیشوا از سرهنگ علیزاده در برقرای نظم و امنیت تشکر میکنیم که با مدیریت صحیح خود خوشبختانه در شهرستان انقلابی پیشوا هیچ گونه بی نظمی ملاحظه نشد.
امام جمعه شهرستان پیشوا افزود: مطالبات مردم نباید نادیده گرفته شود و مردم گلایه دارند و به حق است و آن مبارزه با فساد است؛ مردم فقر را تحمل میکنند، اما فساد را تحمل نمیکنند و اگر کسی اعتراضی هم داشته باشد به روش صحیح باید اعتراض خود را به گوش مسئولان برساند و بدانند که روحانیت و مقام معظم رهبری پشت سر مردم هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۳۸۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در این یادواره گفت : امام صادق (ع) به عنوان پیشوای راستگویان در جهان بین اهل معرفت شناخته شده است و جوانان باید بکوشند که با صداقت، راستی  ودرستی، امانتداری  و عدالت خواهی پیرو این امام باشند و پیرو واقعی بمانند

آیت الله سید احمد حسینی خراسانی خطاب به کسانی که در خصوص انقلاب اشتباه محاسبه می‌کنند گفت :  انقلابی بمانید و انقلابی بیندیشید و از قطار انقلاب پیاده نشوید و از آن فاصله نگیرید که پشیمان خواهید شد و این پشیمانی دیگر برایتان سودی نخواهد داشت

این یادواره به همکاری سپاه ناحیه مقاومت بسیج ، اداره آموزش و پرورش،حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) و شورای اسلامی و شهرداری شهر خرو و با حضور مردم و خانواده معظم شهدا در مسجد موسی بن جعفر (ع) خرو برگزار شد.

دیگر خبرها

  • کارفرهنگی درمساله حجاب ضروری است
  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • افشاگری عبدالرضا داوری درباره شهردار تهران/ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • فتنه با لباس مشکی تا انحراف در دین/تقیه سازو کار امام صادق بود
  • بدجوری دل درد گرفتیم  
  • حج، رزمایش قدرت اسلام در مقابل کفر جهانی است