Web Analytics Made Easy - Statcounter

میامی-ایرنا- امام جمعه میامی گفت: رمزپیروزی ملت ایران وحدت وپشتیبانی ازولایت فقیه است که شکست دشمنان رابه دنبال داشته است.

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور درخطبه های این هفته درمسجدجامع میامی بااشاره به نقشه ها وحمایت های دشمنان از ناآرامی روزهای گذشته ، افزود: دشمنان جمهوری اسلامی آرزوی سرنگونی نظام رابه گوربرده ومردم بصیرایران باحضورخودجوش نشان دادند اجازه تعرض به کشور را نخواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صفایی پور اقدامات اغتشاش گران را محکوم واظهارداشت : بیان خواسته ها درچارچوب قانون و با استفاده ازتریبون نمارجمعه ورسانه ها امکان پذیرمی باشد وآشوب راه بیان مشکلات نیست.
وی پشت صحنه اقدامات اخیررا استکبارجهانی دانست وتصریح کرد:دشمنان به بهانه های مختلف به دنبال سرنگونی نظام جمهوری اسلامی هستند و اکنون با مشکلات اقتصادی به دنبال ایجاد ناآرامی هستند.
خطیب جمعه میامی با اشاره به طرح های آمریکا علیه ایران گفت: بنابه فرمایش امام راحل هر زمان آمریکا از کشوری تعریف کند، باید بدانیم نقشه ای در راه است.
امام جمعه میامی غفلت مسوولان و مردم رامهمترین مانع توسعه وپیشرفت دانست وافزود: نباید مسئولین کشوردراین برهه حساس غفلت نمایند ، فتنه 88 درس بزرگی برای کشور بود باید بدنبال رفع مشکلات معیشتی مردم باشند.
وی خطاب به مسئولان نظام تصریح کرد: راه برون رفت از این اغتشاشات ، وحدت وهمدلی ورسیدگی به مطالبات بحق مردم است .
صفائی پور در ادامه ضمن تبریک انتصاب استاندار جدید سمنان گفت: شهرستان میامی درعرصه های مختلف ظرفیت ها و قابلیت های قابل توجهی دارد و محرومیت زدایی،تکمیل طرح های نیمه تمام و رفع مشکل بیکاری باید دراولویت باشد.
وی بااشاره به قابلیت کشاورزی ودامپروری این شهرستان تصریح کرد: میامی قطب کشاورزی استان می باشد ، بنابر این انتظار است کارخانجات وکارگاه های تبدیلی و زودبازده در این منطقه تاسیس شود.
وی یکی ازمهمترین خواسته های مردم این شهرستان را استفاده ازنیروهای بومی دانست وافزود: بسیاری ازجوانان این شهرستان ازمدارک تحصیلی بالا برخوردارمی باشند، بنابر این در بکار گیری نیرو برای دستگاه های دولتی از آن ها استفاده شود.
7357/6167 خبرنگار: علی آقایی **** انتشار دهنده : محسن شاکری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۳۸۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان: ماجرای بدخشان حل‌وفصل شد

طالبان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد مشکلی که بر سر پاکسازی مزارع خشخاش در بدخشان رخ داده بود، حل وفصل شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی طالبان در بیانیه‌ای اظهار داشت مشکلی که بر سر پاکسازی زمین‌های زیر کشت خشخاش در بدخشان حل‌وفصل گردیده است.

وی خاطرنشان کرد هیئت تعیین شده طالبان در «فیض‌آباد» با متنفذین و علما بدخشان جلسه داشت که در آن بزرگان و نمایندگان شهرستان‌های «درایم» و «ارگو» نیز حضور داشتند.

به گفته مجاهد، در این دیدار وعده داده شد که مردم بدخشان از روند محو کشت خشخاش حمایت کنند و هیچ مانعی در این روند ایجاد نکنند.

سخنگوی طالبان همچنین خاطرنشان کرد کسانی‌که در اعتراض‌های چند روز قبل متضرر شده بودند، به مشکلات آنها رسیدگی خواهد شد.

ماجرای بدخشان و هزینه‌های نخستین مبارزه جدی با کشت خشخاشیک ماجرا و هزار داستان؛ در بدخشان افغانستان چه خبر است؟«داون نیوز»: حمله بدخشان نشان داد داعش می‌تواند در سراسر افغانستان عملیات انجام دهد

اوایل هفته جاری در پی درگیری نیروهای طالبان با مردم محلی در روستای «قرلق» شهرستان «درایم» ولایت بدخشان بر سر تخریب مزارع خشخاش، «هبت‌الله آخندزاده» رئیس طالبان هیئتی ویژه را برای بررسی روند از بین بردن خشخاش و مشکلات به وجود آمده ناشی از آن در بدخشان تعیین کرد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • دو عامل کاهش مشارکت در دور دوم انتخابات
  • میز خدمت جهادی در شهرک امام زاده ابراهیم (ع) شفت برپا شد
  • طالبان: ماجرای بدخشان حل‌وفصل شد
  • اجلاسیه علما شهرستان زیرکوه درشهریور امسال برگزار می‌شود
  • دیدارفرماندار،فرمانده سپاه و گروهای جهادی با امام جمعه کرخه
  • وحدت اسلامی؛ راهکار مقابله با توطئه دشمنان/ لزوم تمسک مسلمانان به قرآن کریم و مساجد
  • تاکید المشاط بر آگاهی و وحدت یمنی‌ها در برابر توطئه دشمنان
  • معاونان وزیر راه و شهرسازی به مشکلات مردم قم رسیدگی می کنند
  • خسارت ۴۹۰ میلیارد تومانی سیل به بخش دُرُح سربیشه
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد