Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه اغتشاشات اخیر توسط استکبار هدایت می شد، گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه عامل تداوم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد امروز (15 دی) در خطبه های نماز جمعه شهر یزد با اشاره به اغتشاشات و توطئه اخیر دشمنان علیه نظام اسلامی ایران، اظهار داشت: استکبار جهانی با حمایت و برنامه ریزی این توطئه نشان دادند که همیشه به دنبال دشمنی با ملت ایران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: دشمنان در طول سالهای پس از انقلاب که نزدیک به 40 سال می شویم، همه راه ها و توطئه ها را به کار بستند که علیه ملت ایران حرکت کنند و این حرکات را با هزینه های بسیاری انجام دادند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به هزینه های بسیار هنگفتی که عربستان سعودی برای اغتشاشات در ایران انجام داده اشاره کرد و گفت: مسئولان این رژیم ظالم تاکید کردند که میلیاردها دلار برای این منظور اختصاص دادند و کشورهای مستکبر جهان به ویژه آمریکا هم رسما از این حرکت حمایت قاطع کردند.

ناصری یزدی تصریح کرد: با وجود تمام تلاش هایی که دشمنان نظام علیه این کشور انجام دادند، خوشبختانه ملت ایران با بصیرت کامل علیه این حرکات ایستادگی کردند به ویژه اینکه با بصیرتی که داشتند مسئولان و عامه مردم وارد این موضوع نشدند و خط خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

رئیس شورای مرکزی حوزه های علمیه استان یزد بر ضرورت ایستادگی مردم در زیر چتر ولایت فقیه تاکید کرد و ادامه داد: آن چیزی که انقلاب اسلامی ایران را در طول بیش از 38 سال گذشته از فتنه ها و توطئه های مخلتف دشمنان در امان داشت، درایت و تیزبینی مقام معظم رهبری بود و امروز هم توطئه های دشمنان را ایشان خنثی و نقش برآب کردند.

وی حجاب را نخستین پرده ای از دین دانست که توسط دشمنان برداشته می شود و گفت: 17 دی سالروز اقدام ضد دین رضاشاه خائن بود که به دستور غربی ها اقدام به کشف حجاب در ایران کرد.

امام جمعه یزد ادامه داد: دشمن به وسیله برداشتن حجاب کم کم ایمان و دین را از مردم می گیرد و هر مرحله از حجاب یک پرده ای در ایمان مردم است و دشمن سعی دارد این پرده ها را یک به یک از مردم ایران بگیرد.

ناصری یزدی به 19 دی سالروز قیام مردم قم اشاره کرد و گفت: در این روز بزرگ روحانیون و مردم قم علیه مطلبی که روزنامه اطلاعات علیه امام نوشته بود و به امام توهین کرده بود که به مردم ضربه وارد کند، حرکتی کردند و دشمن ناچار به کشته شدن و دستگیر کردن مردم مظلوم ایران شد و همین قیام زمینه ای برای پیروزی انقلاب را فراهم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به تاکید های بسیار زیادی که بر استغفار در دین مبین اسلام صورت گرفته گفت: یکی از مقدمات ترویج ایمان در جامعه استغفار است و به انسان وعده داده شده که اگر در جامعه ایمان فراگیر شود، آسمان برکات خود را بر ما نازل می کند.

 

پایان پیام/517

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۳۸۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در افغانستان ۱۴ کشته برجای گذاشت

ریاست رسیدگی به بلایای طبیعی در ولایت هرات افغانستان اعلام کرد که بارندگی شدید روزهای اخیر و جاری شدن سیل در این ولایت جان ۷ نفر را گرفته است.

همچنین، یک نفر در ولایت فراه، ۲ نفر در ولایت غور، ۲ نفر در ولایت جوزجان و ۲ نفر در ولایت ساری پول در بارندگی و سیل روزهای اخیر جان باخته اند.

منابع می‌افزایند که بارندگی صدها جریب زمین، پل‌ها و راه رفت‌وآمد مردم را همچنان تخریب کرده است.

باشندگان ولسوالی‌های کشک رباط‌سنگی و کشک نیز تأیید می‌کنند که بیش از ۲۰۰ رأس مواشی را سیلاب برده و حداقل ۲۰۰ جریب زمین زیر کشت باشندگان این ولسوالی را سیلاب تخریب کرده است.

این در حالی است که منابع خبری افغانستان اعلام کردند در یک ماه گذشته نیز سیل در افغانستان حدود ۷۰ کشته و ۵۰ مجروح برجای گذاشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • استاندارد دوگانه رسانه‌های غربی در خصوص اعتراضات ضد صهیونیستی و اغتشاشات در ایران!
  • هوش مصنوعی در دستان iOS 18!
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • وقوع سیل در افغانستان ۱۴ کشته برجای گذاشت
  • تداوم پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • ۳ عامل مهم در شکل‌گیری شخصیت محمد‌رضا سنگری
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟