Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفاع > سپاه و بسیج - همشهری آنلاین:
فرمانده کل سپاه در پیامی خطاب به وزیر اطلاعات شهادت سه تن از سربازان گمنام امام زمان (عج) در درگیری با ضد انقلاب در پیرانشهر را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش سپاه نیوز، در پی درگیری سربازان گمنام امام زمان (عج) با یک تیم مسلح ضد انقلاب در پیرانشهر و شهادت سه تن از نیروهای غیور و فداکار وزارت اطلاعات، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به حجت السلام والمسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات، شهادت این عزیزان را تبریک و تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی

شهادت افتخار آمیز سه تن از سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای غیور و فداکار وزارت اطلاعات که در درگیری با عناصر مسلح ضد انقلاب آنان را در دستیابی به هدف شوم 'کشته سازی و تداوم بخشی نا آرامی های اخیر' ناکام گذاردند را به جنابعالی، خانواده معظم و همرزمان آن عزیزان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

بی تردید جامعه اطلاعاتی کشور و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با هماهنگی، هم افزایی و اراده راسخ و خلل ناپذیر؛ اشراف اطلاعاتی بر تحرکات دشمنان را تعمیق و با هوشمندی و قاطعیت توطئه ها و نقشه های شیطانی آنان را خنثی و با صیانت از امنیت و آرامش ملی، پیش روندگی انقلاب و ایرانیان بصیر و رشید به سمت آرمان های والا را تضمین خواهند کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری

در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است: یک تیم مسلح تروریستی که با ماموریت انفجار، کشته سازی و قتل مردم بی‌گناه برای تداوم بخشی به اغتشاشات اخیر وارد ایران شده بود در پیرانشهر تحت رصد اطلاعاتی قرار گرفت که حین درگیری با سپر قرار دادن یک خانم روستایی اقدام به تیراندازی به سمت ماموران اعزامی کردند و در طی آن سه نفر از سربازان گمنام امام زمان (عج) به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

در همین زمینه: سپاه ۸۱۰۰ کانکس برای زلزله زدگان احداث کرد اکنون می‌توانیم بگوییم روز پایان فتنه ۹۶ است شهید خوش لفظ نام خود را در لوح زرین مجاهدان راه خدا جاودانه ساخت ۸۰ درصد اسکان موقت مردم روستاهای زلزله‌ زده انجام شده است

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۳۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستانی‌ها در سوگ صادق آل محمد زیر باران عزادارای کردند

اهالی شهرهای و روستاهای استان گلستان در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) با برگزاری مجالس عزاداری و برپایی دسته های سینه زنی، ارادت و دلدادگی خود به سلاله رسول الله و رئیس مذهب جعفری را به منصه ظهور رساندند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، همزمان با ۲۵ شوال المکرم، سالروز شهادت جانسوز رئیس مذهب شیعه و بنیانگذار فقه مقدس جعفری، ششمین پیشوای هدایت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق (ع)، آیین‌های سوگواری و عزاداری با شرکت اقشار مردم عزادار، در نقاط مختلف استان گلستان برگزار شد. امسال علاوه بر برگزاری آیین سوگواری به صورت خودجوش و مردمی در مساجد، حسینیه‌ها در مناطق روستایی و شهری گلستان، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ۱۵ بقعه متبرکه شاخص را در مناطق مختلف استان برای برگزاری آیین‌های عزاداری در جمعه شب با مشارکت گرفتن از ۱۵ روحانی تدارک دیده بود.

در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) ششمین امام شیعیان جهان، بیرق‌های ماتم و عزا و. پارچه‌های سیاه در جای جای استان گلستان افراشته و نصب شده است و مردم این استان در سالروز شهادت رئیس مدهب جعفری غرق در عزا و ماتم هستند.

مراسم دسته روی و سینه زنی هم از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح امروز شنبه و زیر بارش رحمت الهی، از مسجد جامع گلشن آغاز شد. عزاداران از سمت چهار راه میدان و سپس میدان وحدت و در ادامه به سمت امامزاده عبدالله (ع) گرگان سینه زنی کردند.

بر اساس برنامه در بیش از ۱۴ نقطه استان به صورت متمرکز از جمله در گنبد کاووس، علی آباد، مینودشت، کلاله، گالیکش، و خان ببین ساعت ۱۰ صبح و در شهرهایی، چون کردکوی، آزادشهر، رامیان و دلند ساعت ۱۰:۳۰، در بندرگز ساعت ۱۱ صبح، انبارالوم ساعت ۱۷ و در بندر ترکمن ساعت ۱۸ دسته‌های عزاداری برپا خواهد شد. گفتنی است؛ حضرت امام جعفر صادق (ع) پیشوای ششم مسلمانان در سال ۱۴۸ هجری قمری به دست خلیفه عباسی، منصور دوانیقی مسموم و در مدینه به شهادت رسید. امام صادق (ع) به شیخ الائمه نیز معروف است زیرا عمر ایشان از تمامی ائمه اطهار (ع) طولانی‌تر است، آن امام به هنگام شهادت ۶۵ سال داشت و مدت سی و چهار سال از امامت حضرتش می‌گذشت و پس از شهادت، حضرت را در قبرستان بقیع در کنار پدر، جدّ و امام حسن مجتبی (ع) دفن کردند

دیگر خبرها

  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • گلستانی‌ها در سوگ صادق آل محمد زیر باران عزادارای کردند
  • پیامی که پلیس روی صحفه اینستاگرام این بلاگر منتشر کرد
  • حجت الاسلام استاد علوی تهرانی در مسجد امیر به سخنرانی می پردازد
  • برنامه هیات‌های مذهبی برای سالروز شهادت امام صادق(ع) اعلام شد
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی
  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در حرم بانوی کرامت
  • ویژه برنامه «قرار» از شبکه تهران