Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در مراسم راهپیمایی پرشور مردمی علیه هنجارشکنان، اغتشاش‌ گران و بی‌ حرمتی‌ ها و بیعت دوباره با انقلاب و ولایت فقیه که با سیل عظیم غیورمردان آذربایجان در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: دشمن بداند ما مقام معظم رهبری را تنها نمی گذاریم در میدان مبارزه با استکبار و اجازه نمی دهیم تاریخ صدر اسلام تکرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا جان در بدن داریم از فرزند زهرا اطاعت می کنیم

وی، افزود: ما تا جان در بدن داریم از فرزند زهرا(س) مقام عظمای ولایت تبعیت و به تمام منویات رهبری عمل می کنیم.

امام جمعه ارومیه، با تاکید بر بیداری و آگاهی مردم آذربایجان در دفاع از نظام اسلامی، بیان کرد: برخی در سال ۸۸ با ایجاد فتنه شاهد خروش گسترده در راهپیمایی ۹ دی بودند، حال نیز در صدد تکرار همان قضایا در مملکت و روشن کردن آتش فتنه هستند.

حجت الاسلام قریشی ادامه داد: کسانیکه پرچم مقدس ایران اسلامی را که مزین به نام مقدس خداوند است آتش زدند معلوم است ایرانی نیستند این ها دشمن مملکت و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با تاکید بر اینکه اغتشاشگران و فتنه گران اذناب دشمنان خارجی هستند، تصریح کرد: زمانیکه تکفیری ها و داعش هم به اینها پیام داده و از این حرکت های مذبوحانه آنان حمایت کردند معلوم شد که این ها در یک مسیر گام بر میدارند، لذا از نیروهای امنیتی، انتظامی و دستگاه قضایی می خواهیم مجدانه با فتنه گران و آشوبگران برخورد و ماهیت شان را به مردم شفاف و روشن بیان کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، گفت: دولت و مسئولین نظام مقدس اسلامی باید عدالت محور عمل کرده و به خواسته های مردم خود ارزش قائل باشند.

مسئله اقتصاد؛ راس مشکلات ایران اسلامی

حجت الاسلام قریشی، افزود: مقام معظم رهبری راس مشکلات را مساله اقتصاد بیان نمودند، اقتصاد مقاومتی باید در این مملکت اجرا شود بنابراین از دولت و مسئولان بصورت جدی تقاضا داریم برای مشکلات چاره ای بکنند.

وی با بیان اینکه روش حل مشکلات اقتصاد مقاومتی به فرموده رهبر معظم انقلاب است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند مبارزه با مفاسد اقتصادی با تقویت تولید ملی و مبارزه با قاچاق میسر می شود و اینکه برخی بیت المال را هدر بدهند و آزادانه در میان ملت بگردند را مردم نمی پذیرند.

مومنان و دلسوزان انقلاب در راس امور قرار گیرند

امام جمعه ارومیه، افزود: در نظام جمهوری اسلامی باید با فاسدان اقتصادی به شدت برخورد شود و مردم هم شاهد باشند با این افراد برخورد می شود، دولت و مسئولان باید افراد سالم را در پست های مدیریتی و راس امور به کارگیری کنند، فرزندان شهدا، مومنین و انقلابیون باید اداره امور را به دست بگیرند.

حجت الاسلام قریشی اذعان داشت: مسئولان باید ساده زیست باشند امیرالمومنین در نهج البلاغه می فرماید زندگی مسئولان باید با مردم برابر و همچون افراد معمولی باشد.

عدالت محوری در دادگاه ها حاکم شود

وی با تاکید بر اینکه عدالت محوری باید در دادگاه های جامعه اسلامی حاکم باشد، افزود: مسئولان قضایی کشور با قضایا را باید درس عبرت برای خود کرده و از منویات مقام معظم رهبری پیروی کنند حکم عادلانه باید در دادگاه های ما محور باشد آنچنانکه در حال حاضر نیز عدالت در جامعه ما ساری و جاری است.

اروم نیوز

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۳۹۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، تا ساعتی دیگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • توجه به تولید دانش بنیان کلید حل مشکل اقتصادی کشور است
  • ثبات ارزی به پیش‌بینی‌پذیر بودن اقتصاد کمک می‌کند
  • دو عامل کاهش مشارکت در دور دوم انتخابات
  • کشف بیش از ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در زنجان
  • فرار به جلوی متهمان مفاسد اقتصادی و دو برابر شدن تحریم‌ها
  • سرلشکر سلامی: همه راه‌های نفوذ دشمنان باید بسته شود
  • رادان: حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت این دولتند
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند