Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اصفهان بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند باید اقدامات انجام‌شده در اقتصاد مقاومتی برای مردم ملموس باشد، گفت: فقر، فساد و تبعیض سه مسئله‌ای است که رهبری برای رفع آن مدام تأکید کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای اصفهان؛ حمید فولادگر ظهر امروز در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اصفهان اظهار کرد: امروز کشور ما در شرایطی به سر می‌برد که باوجود همه توطئه‌های و خدعه‌هایی که از سوی دشمنان صورت می‌گیرد در آستانه ورود به چهلمین سال پس از پیروزی انقلاب هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بصیرت را ابزاری برای گذر از فتنه‌ها عنوان کرد گفت: ابن زیاد با سلاح زر، تزویر و زور در زمان امام حسین (ع) انقلابی‌ترها را جذب خود کرد، رهبر معظم انقلاب هم اخیراً اشاره به انقلابی‌نماها کردند.

وی بابیان اینکه چه آن‌هایی که از ولایت و ائمه عقب افتادند و چه آن‌هایی که جلوتر از آن‌ها حرکت کنند آسیب دیدند، تأکید کرد: برای گذر از حوادث و فتنه‌ها باید ملازم رهبری باشیم چراکه راه روشن و مستقیم انقلاب اسلامی در تبعیت از ولایت است.

فولادگر با اشاره به موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه، اظهار کرد: دشمن هر چه در توان داشت به میدان آورد حتی وحشی‌ترین، ثروتمندترین و قدرتمندترین گروه تروریستی با عنوان دولت اسلامی را به‌کارگیری کرد ولی بازهم شکست خورد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ابتدای جنگ تحمیلی تا 90 درصد وابستگی به بیگانگان داتشیم ولی امروز تا 90 درصد در امور موردنیاز کشور خودکفا شده‌ایم.

وی بابیان اینکه موضوعات فرهنگی و اقتصادی دو مقوله‌ای هستند که گریزگاه‌هایی برای دشمن علیه نظام شده‌اند، گفت: رهبر معظم انقلاب سال‌هاست که بر توجه به مسائل اقتصادی و اقتصاد مقاومتی تأکیددارند.

فولادگر با تصریح اینکه ایشان می‌فرمایند باید اقدامات انجام‌شده برای مردم ملموس باشد، اظهار کرد: فقر، فساد و تبعیض سه مسئله‌ای است که رهبری برای رفع آن مدام تأکیددارند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به رسیدگی دستگاه قضایی به پرونده‌های مهم فساد اقتصادی، گفت: این پرونده‌ها هرکدام به گروه، حزب یا جناحی مرتبط بوده است ولی انجام این اقدامات کار مهمی بوده‌اند.

وی بابیان اینکه باید نسبت به فتنه مراقب باشیم، اظهار کرد: مسئولان دولتی باید مطالبات به حقی که از سوی مردم مطرح شد را بررسی کنند. مجلس و دولت باید مشکلات اقتصادی را حل کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۳۹۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| رهبر معظم انقلاب: حج امسال، حج برائت است

فیلم| رهبر معظم انقلاب: حج امسال، حج برائت است

دیگر خبرها

  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: حج امسال، حج برائت است
  • فیلم| دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب