Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-02@08:20:45 GMT

آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان مطهری

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۳۹۹۰۹

آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان مطهری

ساعت 24-سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش سوزی یک منزل مسکونی در خیابان مطهری خبر داد.

جلال ملکی در مورد این حادثه اظهار کرد: ساعت 16:06 امروز آتش سوزی در یک منزل مسکونی در خیابان مطهری، خیابان فجر اعلام و دو ایستگاه به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اضافه کرد: محل آتش سوزی یک منزل دو طبقه قدیمی بود که در طبقه همکف آن لوازم تعمیراتی و مکانیکی نگه داشته می‌شد و مردی حدودا 50 ساله مشغول کار بود که آتش سوزی رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه عنوان کرد: وقتی عوامل آتش نشانی رسیدند آتش به وسعت 100 متر شعله ور بود و دود حاصل از آن به طبقات بالا که مسکونی بود در حال سرایت بود. خوشبختانه در این طبقات کسی حضور نداشت و مالک ساختمان فردی بود که در طبقه همکف مشغول کار بود و به دلیل آتش سوزی از ناحیه سر و صورت آسیب مختصری دید که به عوامل اورژانس تحویل شد.

ملکی با اشاره به عملیات اطفای حریق اضافه کرد: در طبقات بالا یک گربه خانگی و طوطی وجود داشت که آتش نشانان قبل از اینکه به دلیل سرایت دود حاصل از آتش این حیوانات خانگی دچار مشکل شوند آنها را از ساختمان خارج کردند و به فضای باز بردند.

وی افزود: در حال حاضر آتش نشانان مشغول لکه گیری و تخلیه دود از ساختمان هستند.

ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۳۹۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی بوکان در این خصوص گفت : در پی  اعلام حادثه آتش گرفتن یک باب مغازه صافکاری بهمراه یک دستگاه خودروی وانت درون آن در خیابان استاد حقیقی این شهر بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه ۱ و نیز ستاد فرماندهی سازمان به محل اعزام شدند.

قادری در ادامه افزود: متاسفانه با توجه به تاخیر در اعلام حادثه از سوی حاضرین به سازمان آتش شعله ور شده بود اما پس از رسیدن آتش نشانان فورا عملیات اطفا حریق را آغاز کرده و مانع از پیشروی آن و افزایش  خسارات شدند.

وی  در پایان گفت: نبود خاموش کننده های دستی(کپسول آتش نشانی) در تعمیرگاه ها، مغازه ها و منازل و در داخل خودروها همواره باعث از دست رفتن زمان و گسترش خسارات بصورت جدی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان