Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@12:56:54 GMT

دستگیری سارق مسلح و عوامل گروگانگیری

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۴۰۱۲۱

دستگیری سارق مسلح و عوامل گروگانگیری

مشهد- ایرنا- فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری یکی از دزدان سرقت مسلحانه بانک صادرات در سبزوار و نیز عوامل گروگانگیری در مشهد خبر داد.

سردار قادر کریمی عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 13 دی جاری 2 موتورسوار با تهدید اسلحه و ورود به بانک صادرات خیابان شهید خوشبین شهر سبزوار اقدام به دزدی کرده و متواری شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تحقیقات برای دستگیری سارقان از همان لحظات اولیه سرقت آغاز و یکی از آنها امروز 15 دی دستگیر شد. تحقیقات برای دستگیری سارق دیگر ادامه دارد.
دزدان مسلح در این اقدام با سرقت 100 میلیون و 800 هزار ریال با یک دستگاه موتورسیکلت از محل متواری شده بودند.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی در ادامه از دستگیری عوامل گروگانگیری پسر 12 ساله مشهدی خبر داد.
وی افزود آدم ربایان در پی اختلاف مالی با فردی پسر وی را از منزلش واقع در خیابان مصلای مشهد ربوده و در قبال آزادی او تقاضای 2 میلیارد ریال پول نقد کردند اما پس از شناسایی محل اختفای آنان و ورود پلیس از محل متواری شده بودند اما پسر نوجوان به سلامت به آغوش خانواده اش بازگشت.
سردار کریمی گفت: با تحقیقات پلیس عوامل این گروگانگیری نیز امروز دستگیر شدند و تحقیقات از آنها در جریان است.
خبرنگار: ندا جواهرفر **انتشار: حسین کریم زاده
7505/1858

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۰۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح ضربتی پلیس برای شناسایی و دستگیری محکومان متواری برابر دستور مرجع قضائی در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در این طرح با انجام اقدامات تخصصی و تحقیقات گسترده میدانی در نهایت ۱۲ محکوم غایب و متواری که تحت تعقیب مراجع قضائی بودند شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان افزود: دستگیری محکومان غایب و فراری و تحویل آنها به مراجع قضائی در کاهش جرایم شهرستان نقش مؤثری به همراه خواهد داشت و به همین جهت این رویه به صورت مستمر از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان دنبال می‌شود.

کد خبر 6092208

دیگر خبرها

  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان