Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزار برنا استان زنجان:

فرماندار ایجرود گفت: آموزش در زمینه های مختلف نه تنها میتواند زمینه رشد را فراهم کند بلکه توانایی جوانان را نیز افزایش میدهد.

به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ایجرود،اسماعیل بیات فرماندار شهرستان ایجرود در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان با تاکید بر اینکه آموزش لازمه پیشرفت است گفت: بهره گیری از پتانسیل توانایی های جوانان در زمینه های مختلف می­تواند کارگشای مشکلات بسیاری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: تعامل با جوانان با توجه به پویایی و استعداد آنها موجب رشد در سایر بخش ها خواهد شد.

فرماندار ایجرود عنوان کرد: هر کجا که جوانان با تمام قوا وارد شدند، مشکلات و مسائل یکی پس از دیگری حل شده است.

اسماعیل بیات در ادامه با بیان اینکه ورزش نقطه قوت وشروع خوبیبرای جوانان شهرستان محسوب می­شود تصریح کرد: جوانان با فعالیت های ورزشی جامعه ورزشی را به وجود می­ آورند و از بسیاری آسیب های اجتماعی پیشگیری می­شود.

وی همچنین افزود: وحدت و یکپارچگی بیشتر که مطابق با سیاست های نظام جمهوری اسلامی است باعث می­شود کارها بهتر از قبل و با تاکید بیشتری دنبال شوند.

فرماندار شهرستان ایجرود در پایاناز همه مسئولین که در امر آموزش یاری­گر اقشار مختلف هستند قدردانی نمود.

سرپرست ورزش و جوانان شهرستان ایجرود هم در این جلسه گزارشی از فعالیت رشته های ورزشی در بخش بانوان و آقایان و تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی ارائه نمود.

 

نویسنده: داود خیری

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۰۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد

رضا اطری قهرمان کشتی آزاد جهان و آسیا به عنوان مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش رودبست شهرستان بابلسر منصوب شد.

آئین معارفه رضا اطری با حضور اسماعیل زاده بخشدار رودبست، احمدپور رئیس شورای شهر هادی شهر، ملک تبار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر در سالن اجتماعات بخشداری رودبست برگزار شد.

در این آئین ضمن تقدیر و تشکر از جواد علی پور، مسئول سابق نمایندگی ورزش و جوانان بخش رودبست، رضا اطری از قهرمانان نامدار کشتی آزاد ایران و جهان به عنوان مسئول جدید ورزش و جوانان این بخش معرفی شد.

رضا اطری، ۳۰ ساله، دارای مدرک کارشناسی تربیت بدنی است و کارمند رسمی وزارت ورزش و جوانان است.

مدال نقره سال ۲۰۲۲ قهرمانی جهان در بلگراد، مدال طلای جام جهانی ۲۰۱۶ لوس آنجلس، مدال طلای قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ شی آن، مدال بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و مدال طلای قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۷ دهلی نو جزو افتخارات رضا اطری است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • ابطال مجوز فعالیت نانوایی های بی کیفیت
  • تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • حسینی آذرخوارانی سکان‌دار هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز