Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم های فوتبال سایپا تهران و استقلال خوزستان در هفته هجدهم لیگ برتر با برتری شاگردان علی دایی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه روز دوم هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز تیم فوتبال سایپا در ورزشگاه پاس قوامین میزبان استقلال خوزستان بود که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر ۲ سایپا به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرمان رمضانی در دقیقه ۴۵ ، مهدی ترابی دقیقه ۶۸ و محمد عباس زاده دقیقه ۷۱ برای سایپا و جونیور مارینی دقیقه ۵۵ و فرید کریمی ۸۸ برای استقلال خوزستان گل زدند.

در این دیدار شاگردان علی دایی برتری کاملی روی حریف خود داشتند و توانستند در نیمه اول با گل ثانیه های پایانی از نظر روحی شرایط خوبی پیدا کنند و در نیمه دوم هم با ادامه برتری خود توانستند سه امتیاز را از آن خود کنند.

سایپا با این پیروزی ۲۷ امتیازی شد و به رده ششم جدول رده بندی صعود کرد. تیم استقلال خوزستان هم با ۱۴ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گرفت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۰۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا

تیم فوتبال اینتر با شکست همشهری خود موفق شد برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شده و قهرمان لیگ ایتالیا لقب بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حساس‌ترین بازی هفته سی‌ و سوم سری‌آ ایتالیا دو تیم آث میلان و اینترمیلان از ساعت ۲۲:۱۵ در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف یکدیگر رفتند که این دربی حساس با برتری دو بر یک اینتر همراه شد.

در پنج تقابل گذشته دو تیم در همه رقابت‌ها، افعی‌ها موفق شدند رکورد صددرصد پیروزی را به ثبت برساند و اینزاگی و شاگردانش با توجه به همین آمار امیدوار بودند با برتری در مقابل روسونری، قهرمانی خود را مسجل کنند تا لذت این قهرمانی دو چندان شود که به این هدف نیز رسیدند.

دقیقه ١٨ بازی فرانسیسکو آچربی روی پاس بنجامین پاوارد موفق شد دروازه میلان را باز کند تا اینتر یک بر صفر از همشهری خود پیش باشد. در نهایت نیمه نخست این بازی با همین یک گل به پایان رسید.

میلانی‌ها بعد از دریافت گل دوم، حملات خود را برای جبران گل‌های خورده بیشتر کردند تا سرانجام در دقیقه ٨٠ توموری یکی از گل‌های خورده را پاسخ دهد.

در پایان این بازی با برتری ٢ بر یک اینتری‌ها خاتمه یافت تا این تیم ٨۶ امتیازی شود و پنج هفته مانده به پایان رقابت‌های سری‌آ، برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شوند.

انتهای پیام/

با شروع نیمه دوم در همان دقایق ابتدایی مارکوس تورام با ضربه تماشایی موفق شد گل دوم اینتر را به ثمر برساند.

دیگر خبرها

  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با ۶ گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با 6 گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد | جشنواره گل شاگردان شمسایی و صعود به جام جهانی
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • تیم لیگ برتری به دنبال جذب سامان قدوس
  • لیگ‌یک/ بازگشت شیرین شاگردان روانخواه در خانه