Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

یحیی گل‌محمدی بعد از تساوی بدون گل مقابل استقلال، گفت: قبل از هر چیز بابت غیبتم در نشست روز گذشته عذرخواهی می‌کنم. با توجه به اتفاقاتی که افتاده بود نمی‌خواستم تمرکز خودم و تیم برهم بخورد. می‌دانستم سوالات مهمی دارید که سوالات افکار عمومی است. از این بابت عذرخواهی می‌کنم. برای تمرکز بیشتر روی تیم دیروز غایب بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* استقلال متحول شده است

وی افزود: بازی شرایط بسیار سختی داشت هر کسی بتواند بهتر از موقعیت‌هایش استفاده کند برنده می‌شود. مقابل تیمی بازی داشتیم که نسبت به نیم‌فصل اول متحول شده است، بازی سنگینی بود و هر دو تیم جانانه دفاع کردند. هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما موقعیت‌هایی که ما داشتیم خیلی درصد گل بالاتری داشت و می‌توانستیم بازی را به سود خودمان تمام کنیم و پیروز میدان باشیم از تلاش بچه‌ها و هواداران که ما را تشویق کردند تشکر می‌کنم. هواداران بسیار زیادی آمده بودند و خاطرات روزهای خوب تراکتورسازی زنده شد، دست تک تک هواداران را می‌بوسم و امیدوارم حمایت آنها ادامه داشته باشد.

* از نظر نتیجه‌گیری بهتر از نیم‌فصل اول بودیم

گل‌محمدی در ادامه صحبت‌هایش در نشست خبری در پاسخ به این سؤال که هر هفته که می‌گذرد بدتر از گذشته می‌شوید، نیم‌فصل اول دست شما بسته بود اما در نیم‌فصل دوم سه بازیکن گرفته‌اید اما نتایجی که می‌گیرید کم‌سابقه است شما نقش مدیریت را چقدر مؤثر می‌دانید، گفت: خیلی از صحبت‌های شما را قبول ندارم ما در نیم‌فصل اول امتیاز نگرفتیم اما شرایط آن موقع خاص بود. هواداران هم درک کرده بودند می‌دانستند کار می‌کنیم.

وی افزود: در نیم‌فصل دوم این طور نبود که بگوییم این بازیکن را می‌خواهیم یا آن بازیکن. بازیکنانی که در نظر داریم یا قرارداد دارند یا مبلغ زیادی را می‌خواهند. من می‌توانم بازیکن خارجی هم بگیرم اما شما به عنوان اولین نفر انتقاد خواهید کرد. درست است تأخیراتی وجود داشت. 5، 6 بازیکن سرباز شدند که اگر نبودند به مشکل زیادی برمی‌خوردیم. ما از نظر فنی پیشرفت داشتیم و از نظر نتیجه‌گیری بهتر از نیم‌فصل قبل بودیم.

* به دنبال بازیکن مازاد نیستیم

به گزارش فارس، مدیر رسانه‌ای تراکتورسازی یادآور شد: ما دنبال بازیکن مازاد نیستیم، با کسانی که صحبت کردیم تحت قرارداد باشگاه هستند و باشگاه نیز به راحتی آنها را از دست نمی‌دهد. آجرلو فصل قبل هر بازیکنی که مدنظر قلعه‌نویی بود را گرفت اما در این مقطع بازیکن باکیفیت نیست.

وی همچنین درباره دروازه‌بان خارجی، خاطرنشان کرد: این دروازه‌بان در سری A برزیل بازی می‌کند که مورد نظر گل‌محمدی است و او خواسته جذب شود. این بازیکن قبل از نقل‌و انتقالات به ایران آمد و موافقت باشگاهش را داشت. برخی می‌گفتند چرا ITC بازیکن سپاهان آمده اما برای این دروازه‌بان خارجی نیامده. باید بگویم بازیکن سپاهان آزاد بود اما دروازه‌بان خارجی به صورت قرضی به ایران آمده است. او با باشگاهش دچار اختلاف بود و کوتاهی از طرف ما نبوده است،‌ باشگاه کارشکنی کرده است.

* برای نتیجه‌گیری خوش‌شانسی هم لازم است

وی افزود: شما می‌دانید شرایط ما چطور بود. با فصل نقل و انتقالات این شرایط نبود که 10، 12 بازیکن بگیریم و به کورس بیاییم این مسأله اصلاً شدنی نیست و انتظارات از ما درست نبود. ما بعد از گرفتن بازیکنان جدید به جام حذفی رسیدیم و سپس با استقلال و پرسپولیس روبه‌رو شدیم اصلاً فرصتی برای رسیدن به هماهنگی نداشتیم. این بازیکنان هنوز به جو تبریز و ورزشگاه عادت نکرده‌اند، مگر در جام حذفی چند موقعیت باید درست کرد. ما 10 نفره 30 دقیقه در وقت‌های اضافی بازی کردیم و دقیقه 117 پنالتی به دست آوردیم که از دست رفت من که نمی‌توانم خودم پنالتی بزنم. خوش‌شانسی هم باید باشد که ما گاهی این خوش‌شانسی را نداشتیم. نمی‌دانم آیا منظور من را متوجه می‌شوید یا نه.

* نمی‌توان در نیم‌فصل هر بازیکنی را جذب کرد

گل‌محمدی در ادامه یادآور شد: اولین بار بود که فرصت استراحت در نیم‌فصل اینقدر کم بود، کل تعطیلات 12، 13 روز بیشتر نبود آخرین بازی ما پانزدهم ماه انجام شد و بعد بیست و هشتم ماه بازی کردیم فقط یک روز وقت استراحت داشتیم در نیم‌فصل هم شرایط آن طور نبود که هر کسی را خواستیم جذب کنیم، در چند روز پیش به یکی از دوستان می‌گفتم خدا پدر و مادر این سربازها را بیامرزد که ما توانستیم 4، 5 بازیکن جذب کنیم وگرنه کارمان خیلی دشوار می‌شد، شما دیدید ما با چه وضعیت تیم را در شروع کار بستیم، خیلی از بازیکنان گذاشتند و رفتند و بازیکنانی هم که بودند یا مصدوم شدند و یا محروم. و به غیر از محمد ایران‌پوریان این اتفاق برای همه افتاد. بازیکنانی که در جوانان و امید بازی نکرده بودند را به میدان فرستادیم. ما دست به دامن جوانان شدیم. انتظار دارم گذشته را بیشتر به یاد بیاورید و انتظارات را کمتر کنید. انتظارات باید برمبنای توان تیم باشد. به مصطفی آجرلو گفتم راهی را که شروع کردیم اگر با هم هستیم باید ادامه دهیم.

* 7، 8 کیلو وزن کم کردم

وی افزود: ما نمی‌توانستیم در این شرایط قهرمان حذفی شویم، به جدول 8 تیم برتر آسیا برویم و در لیگ هم سهمیه بگیریم این انتظارات فشار روحی و روانی بر روی تیم را افزایش می‌دهد، باید واقع‌بین باشیم و اجازه دهیم کار پیش برود. باید یواش یواش بازیکن اضافه کنیم و برای سال‌های بعد آماده شویم. انتظارات درستی از ما وجود ندارد. باید یک مقدار برنامه‌ریزی کنیم و آینده‌نگر باشیم، صبح و شبمان را برای این باشگاه گذاشتیم. هیچ کسی کم‌کاری نکرده است. اگر عکس روزهای اولم را با الان مقایسه کنید می‌بینید از بس روی ما فشار بوده که 7،8 کیلو وزن کم کرده‌ام هدف ما درست کردن تیم است و خودم بچه آذربایجان و این استان هستم.

به گزارش خبرگزاری فارس، مدیر رسانه تراکتورسازی در واکنش به انتشار عکسی که از او با لیدر پرسپولیس منتشر شده است، گفت: قبل از مصاحبه در سازمان لیگ دو تن از دوستانم حضور داشتند که آن عکس را گرفتند ولی نباید آن تصویر منتشر می‌شد. در مالزی هم من با مدیر رسانه‌ای پرسپولیس و استقلال عکس گرفتم. موضوع اینجاست چه زمانی آن عکس منتشر شده است. بعد از برنامه 90 که من به جریاناتی که رخ داده اشاره مستقیم کردم این عکس منتشر شد. اگر من دوستی با کسی داشتم نمی‌گفتم با مسببان آن اتفاق برخورد کنید در شرایطی که خودمان می‌دانیم چه کسی مسبب این اتفاقات است. از حرف‌های من آنقدر خشمگین شدند که این عکس را از یکی از آن دو دوست رسانه‌ای گرفتند و منتشر کردند و به دروغ اعلام کردند سلفی که به اجبار گرفته شده است. ما اگر می‌خواستم کوتاه بیاییم اینقدر شفاف و صریح حرف‌مان را نمی‌زدیم. بعد از این عکس به اسماعیل بیگی لیدر پرسپولیس گفتم ما در بازی با استقلال لیدرهایمان در ورزشگاه به همراه لیدرهای استقلال دور زدند و خیلی جو ‌آرام شد و در بازی با پرسپولیس همین کار را انجام دهید اما او گفت چنین کاری نمی‌کنم، بعد دیدید برنامه‌ریزی صورت گرفت که فحاشی کنند و دخالت مستقیم و سازمان‌یافته انجام شده بود. در مورد زمان نشست خبری هم باید بگویم ما با خبرنگاران هماهنگ کردیم تا بهترین زمان را برای نشست‌ها در نظر بگیریم.

*برای رقابت‌های جام حذفی خون دل خوردیم

گل‌محمدی در ادامه صحبت‌هایش در نشست خبری در پاسخ به این سؤال که شما چطور بازیکنی انتخاب کردید که در رده امید بازی نکرده، عنوان کرد: ما این امیدها را قبلا داشتیم که با باشگاه قرارداد داشتند. بازیکنی از بیرون نیاوردیم. تمرینات را نگاه کردم و بعد بازیکن انتخاب شد.

وی همچنین درباره از دست رفتن عنوان قهرمانی جام حذفی و سهمیه برای لیگ قهرمانان خاطرنشان کرد: برای جام حذفی خون دل خوردیم. تیم را تکمیل نداشتیم. چند بازیکن‌مان یا محروم بودند یا مصدوم. تا اینجا هم بالا آمدیم شانس آوردیم. شما نگاه کنید اگر کی‌روش از بازیکنان 2 سال قبل تیم ملی بازیکنی بگیرد، قهرمان می‌شود؟ او حالا دستش باز است و هر بازیکنی که دوست دارد را می‌تواند انتخاب کند. مگر ما اینطوری هستیم. من نمی‌توانستم در جام حذفی وقتی 10 نفره شدیم خودم گل بزنم. ما می‌توانیم 2-3 بازیکن دیگر بگیریم. اگر شانس بیاوریم هزینه کنیم شرایط بهتر می‌شود. امسال هم باید همدیگر را تحمل کنیم. مسائل اتفاق افتاده طبیعی است چون تغییرات زیاد بوده و شرایط تیم خوب نبوده است. شما از بیرون مسائل را می‌بینید. نمی‌خواهم از کلمات بد استفاده کنم وبگویم تیم نابود شده اما باید بگویم برای من شخصا تجربه شیرینی بود از جوانان استفاده کردم. دو مرحله جام حذفی بالا آمدیم و همه زحمت کشیدند. همه تلاش می‌کنند در جدول باشیم. بنابراین اینکه انتظار داشته باشیم همه چیز گل و بلبل باشد، درست نیست. 

* فرصت باشد سال بعد برای قهرمانی برنامه‌ریزی می‌کنیم

وی در پاسخ به این سؤال که جایگاه تراکتورسازی را امسال چطور می‌بینید، عنوان کرد: پاسخ به این سؤال سخت است. امیدوارم به اینکه فرصت باشد تا سال بعد برای قهرمانی برنامه‌ریزی کنیم. ما تلاش می‌کنیم و قهرمانانه هم فکر می‌کنیم. برای سهمیه می‌جنگیم این هدف اصلی ماست و نکته دیگر اینکه در آسیا آبرومندانه بازی کنیم. اگر بتوانیم بازیکنانی که تاثیرگذار هستند را سال بعد جذب کنیم تیم تقویت می‌شود. اهل قول دادن نیستم اما اگر آرامش باشد و ما کار کنیم سال بعد مدعی اصلی عنوان قهرمانی هستیم. می‌توانم همین جا این قول را بدهم. اگر همه چیز سر جای خودش باشد. نمی‌دانم من باشم یا نه. فردا جلسه‌ای با آجورلو دارم اینکه می‌مانم یا نه بستگی به باشگاه دارد. 

گل‌محمدی همچنین در پاسخ به این سؤال که باشگاه شما را جریمه کرده و این حق باشگاه بوده اما شما مصاحبه کردید و باشگاه را در زاویه قرار دادید، به نظر می‌رسد این مصاحبه غیرحرفه‌ای بود، گفت:‌کدام مصاحبه؟ همه چیز دردل بود و الان هم این دردل‌ها را دارم اما چیزی نگفتم.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۱۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر امروز چهارشنبه رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

نادر جعفری کارشناس داوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با قضاوت بیژن حیدری در این بازی اظهار داشت: حیدری یکی از داوران با سابقه فوتبال ایران است و در این دیدار هم کاملاً مسلط به بازی بود. بازیکنان هر دو تیم سعی بر عصبی کردن داور داشتند اما او توانست روی اعصاب خود مسلط باشد.

او ادامه داد: در صحنه اخراج امید عالیشاه، او به صورت برایان دابو ضربه وارد کرد و باید از زمین بازی اخراج می‌شد که داور تصمیم درستی گرفت.

جعفری در خصوص صحنه‌ای که عیسی آل کثیر در محوطه جریمه سپاهان نقش بر زمین شد، گفت: در تصاویر تلویزیونی خطایی از سوی بازیکن سپاهان رخ نداد اما باید تصاویر بهتری را مشاهد کرد تا در رابطه با آن نظر داد.

کد خبر 6094708

دیگر خبرها

  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد
  • آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه