Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: قبل از بازی هم اعلام کرده بودم که از تیم نفت می ترسم و این ترس اصلا بی دلیل نبود.

به گزارش ایرنا، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس عصر جمعه پس از تساوی مقابل نفت تهران، گفت: پیش از این مسابقه اعلام کردم که از بازی مقابل نفت ترس دارم و برگزاری این دیدار بدون حضور هواداران هم تاثیر زیادی در نتیجه مسابقه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بدون هواداران معروف مان در جایگاه ها، انتظار داشتیم نفت سازماندهی شده بازی را ببندد و به هر وسیله ای نتیجه بگیرد و موفق شدند یک امتیاز بگیرند.
برانکو ادامه داد: در این مسابقه انتظار ارایه بازی خوب و هدفمند را از تیم نفت داشتیم و فکر می کنم آنها به هدف خود که کسب یک امتیاز بود رسیدند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: مقابل نفت موقعیت های بسیار خوبی ایجاد کردیم اما متاسفانه در زدن آنها اصلا تمرکز نداشتیم و این اتفاق در فوتبال کاملا طبیعی است.
وی تصریح کرد: مسیر پرسپولیس قهرمانی در لیگ و موفقیت در آسیا است که قطعا آن را دنبال خواهیم کرد و این تساوی در کار ما تاثیر گذار نخواهد بود.
برانکو با انتقاد از عملکرد داور، اظهار کرد: مشکلات داوری در هر بازی برای ما تکرار می شود و این اشتباهات به ضرر تیم من است. نسبت به رفتار های داوری با تیمم مایوس شدم و قطعا برای اطمینان از حرفی که می زنم یک بار دیگر فیلم بازی را تماشا خواهم کرد.
وی ادامه داد: حرفی که می زنم برای توجیه نیست اما ما در این دیدار به غیر از احمدزاده و منشا که به خاطر تنبیه انضباطی در کنار تیم نبودند نورالهی، رسن و طارمی را هم در اختیار نداشتیم و این روی کار تیم ما تاثیر گذار بود.
برانکو در رابطه با وضعیت منشا و فرشاد احمدزاده، اظهار کرد: هر دو این بازیکنان در ترکیب اصلی من برای دیدار با نفت تهران بودند اما به خاطر مشکلات انضباطی هر دو را کنار گذاشتم و فردا باید در کمیته انضباطی باشگاه حاضر شوند تا در موردشان تصمیم گیری کنیم.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی **9118**1569
خبرنگار: سید جواد بشیری** انتشار: علی حبیبی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۱۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!

به گزارش "ورزش سه"، حمید استیلی پیشکسوت فوتبال ایران و تیم پرسپولیس در حاشیه مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد مسعود اسکویی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: این اتفاق را به ورزش و مردم ایران تسلیت می‎‌گویم. آقای اسکویی صدای ماندگار و جاودانی بودند و همه بیشتر از چهره با صدای ایشان آشنا هستم. انشالله که بیشتر قدر اسطوره‌ها را بدانیم.

او ادامه داد: او در بسیاری از اردوها حضور داشتند و این اواخر هم که بیمار بودند، من در بیمارستان همراهشان بودم که بسیار سرحال بودند و خاطرات گذشته را کامل یادش بود. فکر نمی‌کردیم این اتفاق رخ دهد. خیلی با احترام نقد می‌کردند و برای همین دوستش داشتیم. فوتبال را طوری گزارش می‌کرد که انگار داخل ورزشگاه هستیم و زبان گویای رادیو بودند که به دل ما می‌نشست. این صدا تا سال‌های سال در یاد خواهد بود و هیچوقت یادمان نخواهد رفت.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در واکنش به اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی در جریان بازی پرسپولیس-سپاهان تاکید کرد: بحث اتفاقاتی که در ورزشگاه افتاده مربوط به این است که با بودجه‌ای که داریم هیچ وقت در بحث فرهنگی ورود نکرده‌ایم. بحث اخلاق و رفتار در فوتبال و باشگاه‌ها نیست. ما مشکلاتی داریم که انشالله دست‌اندرکاران به آن فکر کنند و با قوانینی بهتر و دقیق‌تر کنترل‌های بیشتری داشته باشیم. هر کسی که تخلف می‌کند باید سریعا به آن واکنش نشان داد.

وی افزود: پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد. بازی با نساجی در ورزشگاه این تیم همیشه سخت بوده و امیدوار هستم در این بازی هم موفق باشند تا مردم خوشحال باشند.

حمید استیلی درباره نتایج اوسمار در پرسپولیس خاطرنشان کرد: آقای اوسمار در این زمان که بوده فوتبال خوبی ارائه داده و نتایج قابل دفاعی داشته. باید تا پایان فصل و تا قهرمانی صبر کرد و آن زمان تصمیم بگیرند.

او همچنین به مسئله خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد و گفت: اتفاقات خوبی است و جا دارد از آقای دکتر خاندوزی و بازیان و همچنین وزارت ورزش تشکر کنیم که این اتفاق برای پرسپولیس و استقلال افتاد. امیدوار هستم با یک هیئت مدیره قوی جلو برویم چون اگر می‌خواهیم یک کار تولیدی نتیجه‌بخش باشد، هیئت مدیره قوی نیاز دارد. این تیم‌ها، طرفداران زیادی دارند و همه مردم دنبال آنها هستند.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی + فیلم
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی