Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، سعید الشهابی دبیرکل جنبش آزادگان بحرین از تصمیم نروژ مبنی بر توقف فروش سلاح به امارات به دلیل مشارکت در جنگ عربستان علیه یمن ابراز خرسندی کرد.
 
وی سایر کشورها را به اتخاذ مواضع مشابه فراخواند و گفت: حمایت از متجاوزان با فروش سلاح به آنان به معنای مشارکت در گرفتن جان مردم است و جنایت بزرگی به شمار می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
الشهابی تصریح کرد: زمان آن فرارسیده که با صدای بلند فریاد بزنیم جنگ علیه یمن را متوقف کنید. سکوت به هیچ وجه گزینه خوبی نیست و امیدواریم سال جدید به جنبش بین المللی برای توقف جنگ و ظلم و ستم علیه ملت ها بیانجامد.
 
دبیرکل جنبش آزادگان بحرین افزود: برخی نظام های ظالم به صورت مستقیم به ریختن خون مردم و گسترش فرهنگ خشونت و تکفیری و تندروی می پردازند.
 
وی درباره آخرین تحولات در بحرین گفت: انقلاب ملت بحرین با آغاز سال جدید با اراده ای فولادین جهت مقابله با استبداد ادامه دارد. این ملت هیچگاه عقب نشینی نمی کند تا نظام سیاسی کشور را تغییر دهد.
 
این فعال انقلابی امکان تسلط آل خلیفه بر بحرین را رد کرد و خاطرنشان ساخت: تفاوت میان ملت بحرین و آل خلیفه این است که ملت با اعتماد به نفس و تکیه به بازوان جوانان به سوی پیروزی گام برمی دارد در حالی که آل خلیفه به بیگانگان غربی و مزدوران تکیه کرده است.
 
وی در پایان تأکید کرد که مزدوران خارجی حضور یافته در بحرین از انسانیت به دور بوده و ابراز بی ارزشی هستند که در راستای قتل بی گناهان و تجاوز به ناموس و خونریزی و ترویج فرهنگ خشونت مورد استفاده قرار می گیرند.

 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۱۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمد داود اوغلو با هنیه دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «احمد داود اوغلو»، رئیس حزب آینده ترکیه با «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در استانبول دیدار کرد.

طرفین در این دیدار در مورد تحولات سیاسی و میدانی مرتبط با جنگ علیه غزه، نسل‌کشی ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در غزه و راه‌های کمک‌رسانی به ملت فلسطین گفتگو کردند.

هنیه و اوغلو همچنین گفتگویی تفصیلی در مورد اوضاع جاری در کرانه باختری، قدس و مسجد الاقصی و وضعیت اسرای فلسطینی در زندان‌های صهیونیستی به ویژه در سایه تصمیمات جائرانه ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی داشتند.

در این دیدار تلاش‌های صورت گرفته برای آتش‌بس در غزه و نتیجه وساطت‌ها بررسی شد.

اسماعیل هنیه ضمن تقدیر از موضع رسمی و مردمی ترکیه در حمایت از فلسطین بر ضرورت ادامه تلاش‌ها در عرصه منطقه و جهان برای تحمیل شکستی سخت و تاریخی بر رژیم اشغالگر تاکید کرد.

هفته پیش نیز، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس که به ترکیه سفر کرده، با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور این کشور دیدار کرده بود.

اردوغان در این دیدار تاکید کرد که کشورش به تلاش های خود برای جلب توجه جهانی به ظلمی که علیه فلسطینی ها اعمال می شود، ادامه خواهد داد.

وی افزود که ترکیه تحریم‌هایی را از جمله در زمینه تجاری بر رژیم صهیونیستی اعمال کرده است.

اردوغان تصریح کرد: اسرائیل روزی بهای ظلم و ستم علیه فلسطینی ها را خواهد پرداخت.

رئیس جمهوری ترکیه همچنین گفت که این کشور، تحریم هایی از جمله محدودیت های تجاری را علیه رژیم اسرائیل اعمال کرده است.

رجب طیب اردوغان در پایان بر ضرورت وحدت بین فلسطینی ها در مرحله کنونی تأکید کرد.

اردوغان اخیراً در اظهاراتی با تاکیدبر اینکه جنبش حماس یک جنبش آزادی‌بخش است، از دیدار قریب الوقوع خود با اسماعیل هنیه خبر داده بود.

رئیس جمهور ترکیه همچنین گفته بود تا زمانی که عمر دارد به دفاع از مساله فلسطین ادامه خواهد داد. وی در سخنانی خطاب به غربی‌ها که با عملیات تنبیهی ایران ابراز مخالفت کرده بودند، گفته بود: شما باید از اسرائیل بخواهید تجاوزاتش علیه غزه را متوقف کند!

کد خبر 6093671

دیگر خبرها

  • احمد داود اوغلو با هنیه دیدار کرد
  • حمایت خاص از گشت ارشاد و طرح نور: ادامه دهند، کار بسیار خوبی است
  • ناکامی متا در مقابله با اطلاعات نادرست پیش از انتخابات
  • «سندرم ویتنام» در غزه تکرار می‌شود؟
  • حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید/ مجوز خشونت بیشتر علیه دانشجویان معترض صادر شد
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • تحلیلگر صهیونیست: جنگ علیه غزه باید متوقف شود/ حماس شکست نمی‌خورد
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • برنامه بایدن برای مقابله با جنبش دانشجویی حامی فلسطین چیست؟