Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه رزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ شجاع خلیل‌زاده بعد از تساوی تیمش برابر نفت تهران اظهار کرد: بازی خوبی نبود. تیم نفت تهران عقب کشیده بود و موقعیت های گلزنی ما هم گل نشد. 

او ادامه داد: از محمد نصرتی گلایه مند هستم، او بزرگ‌تر ماست اما تمامِ بدنِ من زخم شده است. نصرتی آن‌قدر من را گرفت و چنگ زد که همه جایم زخم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌هرحال این بازی تمام شد و امیدوارم در بازی بعدی جبران کنیم.  سه امتیاز بازی مقابل نفت برای ما مهم بود اما متأسفانه نتوانستیم پیروز شویم.

مدافع تیم پرسپولیس درباره محرومیتش در بازی بعدی تصریح کرد: اگر خودمان را زمین می‌انداختیم، داور بازی ما را اخراج  می کرد. این سخت‌گیری‌ها فقط برای پرسپولیس است. بازیکن استقلال یک نفر را لگد می زند، مهره و ستون فقرات او را می‌شکند، اما کاری ندارند، من دست طرف را می‌گیرم، یک جلسه محرومم می‌کنند. امروز هم داور دو پنالتی صددرصد ما را نگرفت. متأسفانه اینجا همه‌ مسائل ضد پرسپولیس است!

خلیل‌زاده در پایان درباره بیرون گذاشته شدن منشا و فرشاد احمدزاده از ترکیب پرسپولیس خاطر نشان کرد:  سرمربی باید تصمیم بگیرد. من بازیکن هستم و وظیفه‌ام را درون زمین انجام می‌دهم.

انتهای پیام/

انتقاد خلیل زاده از عملکرد داور بازی 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۱۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران بازی تیم ملی فوتبال معرفی شدند

داوران دیدار تیم‌های ملی فوتبال هنگ‌کنگ و ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مشخص شدند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال؛ دیدار برگشت تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ‌کنگ از مرحله انتخابی جام جهانی 2026 پنجشنبه 17 خرداد ماه سال 1403 از ساعت 15:30 به وقت تهران در ورزشگاه هنگ‌کنگ برگزار می‌شود.

با اعلام فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، قاسم مطر از کشور عمان این بازی را قضاوت می‌کند. اسامی داوران این بازی به شرح زیر است:

داور: قاسم مطر علی

کمک داور اول: ناصر سلیم عبدالله

کمک داور دوم: حامد طالب سیف

داور چهارم: یحیی احمد ابراهیم

ناظر داوری: لی جی یونگ از کره جنوبی

نماینده مسابقه: اوتای کنیا از ژاپن

دیگر خبرها

  • داوران بازی تیم ملی فوتبال معرفی شدند
  • پرسپولیس باید یک سرمربی بزرگ را جایگزین اوسمار ویرا کند
  • داور بازی ایران و هنگ کنگ مشخص شد
  • جنگ بهنمیر و سالوادور در اطراف اهواز! (عکس)
  • گل قیچی برگردان زیبای شجاع خلیل زاده مقابل فولاد (فولاد - تراکتور)
  • گل اول تراکتور به فولاد + فیلم
  • دیدگاه کارشناس در مورد قضاوت بنیادی فر در بازی نساجی و پرسپولیس
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل نساجی
  • بازگشت سریع موعود از قطر: سلام پرسپولیس!
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند