Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@09:17:48 GMT

فانوس های جشنواره مردمی عمار

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۴۱۸۸۴

فانوس هشتمین جشنواره عمار در بخش فیلم های بلند داستانی به فیلم « خیال نقش » به کارگردانی " احمد فیضی " اهدا شد. فانوس بخش مستند با موضوع اقتصاد مقاومتی به« نشانی» ساخته اصغر بختیاری و «کارخانه جهان» ساخته "مصطفی رمضان خانی" رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، « مادر » به کارگردانی "رضا زهتابچیان" فانوس بخش فیلم های کوتاه داستانی هشتمین جشنواره مردمی عمار را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فانوس جشنواره در بخش فیلم های نیمه بلند داستانی به « بعد از ظهر» ساخته "امیر عباس ربیعی" اختصاص یافت. فانوس هشتمین جشنواره عمار در بخش فیلم های بلند داستانی ؛ به فیلم « خیال نقش » به کارگردانی " احمد فیضی " اهدا شد. فانوس بخش مستند با موضوع اقتصاد مقاومتی به« نشانی» ساخته اصغر بختیاری و «کارخانه جهان» ساخته "مصطفی رمضان خانی" رسید.
« فرزند ایران » ساخته "عارف جعفری چگینی" صاحب فانوس بهترین مستند جشنواره عمار با موضوع مدافعان حرم شد. فانوس بهترین مستند با نقد درون گفتمانی به « تلکه» ساخته "مسعود کارگر"  و « فروشنده » ساخته "علیرضا بوالی" رسید. « اولین برخورد»  ساخته "حمیدرضا حیدری" برنده فانوس بهترین مستند با موضوع تاریخ معاصر و فتنه 88 شد.  
فانوس بهترین مستند با موضوع بیداری اسلامی و جهانی را "وحید فراهانی"با « صبر زندگی » کسب کرد
« پرزیدنت  اکتور سینما» به کارگردانی "محمد رضا برونی" فانوس جشنواره عمار در بخش بهترین مستند با موضوع جنگ نرم را به دست آورد.
فانوس بهترین مستند با موضوع جبهه فرهنگی و سبک زندگی به « فرج الله سلحشور» ساخته "محمد سعیدغدیریان"  اختصاص یافت.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی مستند «چنشتی ها» به جشنواره ملی اقوام ایرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این مستند به تهیه کنندگی و کارگردانی احسان عمیدیان، با همکاری انجمن سینمای جوان و حوزه هنری تولید شده است.

مستند ۴۵ دقیقه‌ای «چنشتی ها» به بررسی، شناخت و معرفی آیین‌های ناشناخته اهالی روستای چنشت در حاشیه کویر لوت واقع در خراسان جنوبی می‌پردازد.

روستای چنشت از توابع شهرستان سربیشه به علت وجود جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی از روستا‌های هدف گردشگری خراسان جنوبی است که به سرزمین رنگ‌ها شناخته می‌شود.

نخستین دوره جشنواره ملی اقوام ایرانی به دبیری کمال تبریزی و با شعار «اقوام، ریشه ایران زمین»، ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • راهیابی مستند «چنشتی ها» به جشنواره ملی اقوام ایرانی
  • گفت‌وگو باکارگردان مجموعه‌مستند «پابه‌ماه»/ قصه‌هایی تماشایی از امید و زندگی
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • معرفی بهترین مستندهای جهان
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد