Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینکه رئال مادرید به طور جدی برای خرید ادن هازارد وارد عمل شود، مشخص نیست.

طرفداری- رئال مادرید با نزدیکان ادن هازارد در ارتباط بوده است. به گزارش محمد بوحفصی، نماینده تیم اسپانیایی به نزدیکان ادن هازارد گفته است که این تیم به ستاره بلژیکی علاقه مند است. با این حال مشخص نیست که کهکشانی ها در این راه، کدام ستاره خود را قربانی خواهند کرد(شاید گرت بیل).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادن هازارد از زمان حضور در لیل، نسبت به پوشیدن پیراهن رئال مادرید از خود علاقه نشان داده بود اما به خاطر تعهد و فرصت حضور در چلسی، هرگز به این تیم نزدیک نمی شد. سال گذشته هم اخبار علاقه رئال مادرید به هازارد مطرح شد اما در آن زمان ستاره بلژیکی در مصاحبه ای گفت فعلا از زندگی در لندن خوشحال است و قصد ندارد این تیم را ترک کند.

با این حال بوحفصی گزارش می دهد که دو پیشنهاد تمدید قرارداد اخیرِ چلسی، توسط هازارد رد شده است. از طرفی مت لاو، خبرنگار نزدیک به باشگاه چلسی می گوید تیم انگلیسی هنوز به طور جدی برای مذاکره با هازارد وارد عمل نشده است و فعلا تمرکزش روی نقل و انتقالات ژانویه و تمدید قراردادِ کورتوا است. رئال مادرید به ادن هازارد علاقه مند است اما این بازیکن تا سال ۲۰۲۰ با چلسی قرارداد دارد. به گفته بوحفصی، امکان اینکه رئال مادرید به طور جدی خواهان هازارد شود، به سرنوشت زین الدین زیدان در تابستان آینده بستگی دارد که هازارد علاقه زیادی به او دارد. 

ادن هازارد در حال حاضر نمی خواهد قراردادش را با چلسی تمدید کند. شرایطی که موجب نارضایتی آنتونیو کونته شده و مشخص نیست نسبت به این اتفاق چه واکنشی نشان دهد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۲۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونایتد مشتری ستاره قرضی رئال شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت خوسلو را برای تقویت خط حمله تیمش با قراردادی قرضی و به مدت یک فصل به خدمت بگیرد تا شرایط را برای تیمش در طول این فصل بهبود ببخشد.

این بازیکن که پیش از این هم سابقه پوشیدن پیراهن رئال را داشت و از پیش اعلام کرده بود که علاقه بسیار زیادی به این تیم دارد، از حضور دوباره در سانتیاگو برنابئو بسیار خوشحال بود و توانست عملکرد خوبی را هم به نمایش بگذارد و رضایت مدیران و کادر فنی و هواداران رئال را به دست آورد.

حالا نشریه رلوو خبر داده است که چند باشگاه اروپایی در حال بررسی شرایط برای ارائه پیشنهاد به این مهاجم اسپانیایی هستند که بزرگ‌ترین آنها منچستریونایتد است و این احتمال وجود دارد که به زودی پیشنهاد رسمی از سوی آنها به دست او برسد.

هنوز مشخص نیست که تصمیم مدیران رئال برای آینده خوسلو چیست و آیا قصد دارند قراردادش را به مدت حداقل یک فصل دیگر تمدید کنند یا خیر. پیش از این صحبت‌هایی از علاقه باشگاه‌های عربستانی به او هم مطرح شده بود.

دیگر خبرها

  • حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت
  • زیدان در مسابقات فرمول یک هم به یاد رئال مادرید است: برای همیشه، هالا مادرید
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • احتمال انتقال ویکتور اوسیمن به چلسی در ازای پول نقد و روملو لوکاکو
  • با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد
  • گل‌ها و مهارت‌های فرانکو ماستانتونو، پدیده ۱۶ ساله آرژانتینی مدنظر رئال مادرید برای فصل آینده + ویدئو
  • یونایتد مشتری ستاره قرضی رئال شد
  • گل ها و مهارت های فرانکو ماستانتونو، پدیده 16 ساله آرژانتینی و بازیکن مورد نظر رئال مادرید برای فصل آینده / فیلم
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی