Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از شبکه تلويزيوني سي ان ان، وزير امور خارجه آمريکا گفت: اقدام نظامي قوي در برابر کره شمالي همچنان يک گزينه است.
رکس تيلرسون وزير امور خارجه آمريکا در مصاحبه با اين شبکه تلويزيوني درباره کره شمالي گفت: اقدام نظامي قوي در قبال کره شمالي همچنان گزينه به حساب مي آيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۲۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین پیام مهم و هشدارآمیز ایران را به آمریکا رساند

به گزارش همشهری آنلاین،‌ حسین امیرعبداللهیان و وانگ یی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و چین امشب (دوشنبه) ۲۷ فروردین در گفت‌وگویی تلفنی، آخرین تحولات منطقه و روند توسعه و گسترش روابط دوجانبه ایران و چین را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

امیرعبداللهیان همتای چینی خود را در جریان تلاش‌های دیپلماتیک و اقدام مشروع نیروهای مسلح ایران در قبال گستاخی رژیم اسرائیل و هدف قرار دادن بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق قرار داد.

وزیر امور خارجه ایران در ادامه گفت: به روشنی به کاخ سفید هشدار داده‌ایم در صورت ماجراجویی رژیم صهیونیستی در تکرار تجاوزات تروریستی علیه منافع و امنیت ایران، پاسخ و اقدام بعدی ایران قاطع، فوری و گسترده‌ خواهد بود.

وزیر امور خارجه چین نیز در این گفت‌وگوی تلفنی با تشریح مواضع کشورش در قبال تحولات منطقه گفت: چین به شدت حمله به سفارت ایران در دمشق را محکوم کرده و آن را مخالف و ناقض اصول و قواعد بین‌المللی می‌داند.

وانگ یی افزود: ما در شورای امنیت هم از مطالبات عادلانه جمهوری جمهوری اسلامی ایران همواره حمایت کرده‌ایم، هر چند در این مسیر شاهد مانع‌تراشی‌های دولت آمریکا و اعمال استانداردهای دوگانه کشورهای غربی عضو شورای امنیت در محکومیت اقدامات اسرائیل بوده‌ایم.

وزیر امور خارجه چین یادآور شد که در تماس تلفنی با همتای آمریکایی خود مواضع اصولی طرف ایرانی را به اطلاع وی رسانده است و همواره بر برقراری صلح در منطقه و برقراری آتش بس در غزه تاکید کرده است.

وانگ یی در پایان تاکید کرد: چین و جمهوری اسلامی ایران از شرکای راهبردی هستند و آن کشور در تمامی زمینه‌ها برای مواضع و جایگاه ایران اهمیت بالایی قائل است.

کد خبر 844780 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و آمریکا خبر ویژه ایران و چین حمله ایران به اسرائیل

دیگر خبرها

  • چین پیام مهم و هشدارآمیز ایران را به آمریکا رساند
  • گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و اسلوونی | آمریکا و دو کشور اروپایی مانع تصویب یک بیانیه حداقلی در محکومیت تجاوز شدند
  • امیرعبداللهیان: ایران در مقابل هرگونه شرارت مجدد رژیم صهیونیستی قاطعانه عمل خواهد کرد
  • فیلم| سخنگوی وزارت امور خارجه: اقدام ایران ضروری و متناسب بود و اهداف نظامی را مورد هدف قرار داد
  • اقدام ایران با هدف تنبیه و هشدار به رژیم صهیونیستی بود
  • امیرعبداللهیان در رایزنی با همتایان خود چه گفت؟
  • هشدارهای لازم به آمریکا داده شده است
  • امیرعبداللهیان: به آمریکا هشدارهای لازم داده شده است
  • گفت وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قبرس   
  • گفتگوی تلفنی وزیر امور خارجه هلند با امیرعبداللهیان