Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، سفارت ایران در انگلیس در پی تلاش برخی رسانه‌های خبری فارسی زبان در ترغیب معترضان در ایران به شورش، در نامه‌ای به نهاد عالی نظارت بر رسانه‌ها و شبکه‌های صوتی و تصویری انگلستان خواستار اقدامات لازم برای توقف خبرسازی ناسالم این شبکه‌ها شد.

حالا نهاد عالی نظارت بر رسانه‌ها و شبکه‌های صوتی و تصویری انگلستان(آفکام) به این خبر واکنش نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش آسوشیتدپرس، این نهاد خبر دریافت نامه رسمی سفارت ایران در انگلیس را تایید کرد.

نهاد عالی نظارت بر رسانه‌ها و شبکه‌های صوتی و تصویری انگلستان همچنین اعلام کرده که «به دقت در حال بررسی» این نامه است.

سفارت ایران در این نامه اعلام کرده که برخی از رسانه‌های خبری فارسی زبان مستقر در انگلستان با نقض صریح قوانین داخلی این کشور و قوانین بین المللی تلاش بسیاری را طی روزهای اخیر برای ترغیب معترضان در ایران به شورش و درگیری مسلحانه به عمل آورده‌اند.

فارس

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۲۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند

شبکه اسکای نیوز انگلیس گزارش داد که چهار نفر در نزدیکی ایستگاه مترو در شمال شرق لندن با چاقو زخمی شدند. پلیس انگلیس نیز از دستگیری یک مرد ۳۶ ساله خبر داده و از مردم محلی خواست تا از دستورات افسران پلیس در محل را اجرا کنند.

براساس گزارش النشره، فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مردی را نشان می‌دهد که قمه‌ای را در لینگ کلوز در نزدیکی ایستگاه MRT حمل می‌کند. سازمان حمل و نقل لندن گفت که این ایستگاه متروی لندن به دلیل تحقیقات پلیس در منطقه بسته شده است و پلیس، آمبولانس و آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

روزنامه تلگراف انگلیس در همین راستا گزارش داد: پلیس گفت که اندکی قبل از ساعت ۷ صبح با آنها تماس گرفته شد تا گزارش شود که یک وسیله نقلیه به داخل خانه ای وارد شده است و افرادی در همین محل چاقو خورده اند.

تلگراف گفت که دو تن از این افرادی که چاقو خوردند افسر پلیس لندن هستند که با قمه مورد حمله قرار گرفتند. با این وجود پلیس لندن می گوید به نظر نمی‌رسد این حادثه مرتبط با تروریسم باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • وضعیت سنجش رسانه‌های خدمت عمومی در ایران
  • چرا کسی برای دختران دانشجوی آمریکایی شعر برای خواهرم نمی‌خواند!
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • «وعده صادق»؛ عملیاتی که نباید فراموش شود
  • میزگرد تخصصی ارزیابی عملکرد رسانه‌ای ایران در عملیات وعده صادق در قم برگزار شد
  • طرحی برای رسانه‌های فردای ایران
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم