Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد حوزه و دانشگاه دشمن دین مردم را نشانه گرفته است و آن‌ها که مردم را تقسیم می‌کنند، با عزاداری‌ها مبارزه می‌کنند، گفت: شیعه انگلیسی‌ می‌خواهند سفره روضه اهل بیت علیهم‌السلام برچیده شود و اسلام آمریکایی‌ به‌‌دنبال فاصله‌گیری مردم از امام حسین علیه‌السلام است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا به‌نقل از ندای پیشوا؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدی دانشمند در یادواره سرداران شهید شهرستان پیشوا و شهدای محله قراء کرد که با حضور پرشور مردم در حسینیه بنی‌فاطمه پیشوا برگزار شد، اظهار داشت: شهدا کسانی هستند که در راه استقلال وعزت این ملت، احیای معارف دینی و آبروی اسلام زحمت کشیدند و به درجه رفیع شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همان‌طور که شهادت لیاقت می‌خواهد؛ هرکسی هم لیاقت حضور در مجلس شهدا را پیدا نمی‌کند و باید خدا را شکر کنیم که در مجلس شهدای عزیز حاضر شدیم.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این‌که در اسلام مرز وجود ندارد، عنوان کرد: هرکس در هر جای دنیا بر ولایت حضرت امیرالمومنین علی بن ابیطالب علیه‌السلام و اولاد آن حضرت شهادت دهد ،اهل هر جا که باشد، با ماست.

وی افزود: این روزها شیعه انگلیسی یا اسلام آمریکایی که رهبر معظم انقلاب نیز به آن اشاره فرمودند زیاد شنیده‌ایم؛ اما اگر کسی بخواهد بفهمد شیعه انگلیسی و اسلام آمریکایی یعنی چه باید بریتانیا، غرب و آمریکا را بشناسد و وقتی انسان غرب را شناخت، می‌فهمد که معنا و مفهوم اسلام غربی چیست.

 

تشریح ویژگی‌های اسلام ناب ولایی و غدیری

حجت‌السلام دانشمند با بیان این‌که اسلام ناب ولایی و غدیری قائل به چهار اتحاد است، گفت: یکی از این اتحادها، وحدت شیعه و شیعه است و فرقی بین عرب و عجم و پاکستان و افغانستانی وجود ندارد؛ هرکس این وحدت را به هم بزند، اسلامش اسلام ناب بریتانیایی و آمریکایی است.

این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر این‌که ما عرب و عجم نداریم و همه یکی هستیم و همه باید پشت سر هم باشیم ؛گفت: جوک‌هایی که امروز در خصوص قومیت‌های مختلف ساخته می‌شود به‌منظور اختلاف و تیشه به ریشه زدن این قصه است و هر که بر این قضایا دامن بزند، شیعه انگلیسی است.

حجت‌الاسلام دانشمند با اشاره به این‌که ما انگشتان بازوی حضرت امیرالمومنین علی ابن ابیطالب علیه‌السلام هستیم، خاطرنشان کرد: ما پنج ‌انگشت داریم ولی همه به یک بازو وصل هستند؛ ما انگشتان بازوی حیدر هستیم، همه باید متحد باشیم.

وی در خصوص اینکه شهدای مدافع حرم دو مدال افتخار دارند، گفت: اول مدال مجاهد فی سبیل‌الله و دوم مدال مهاجر الی‌الله. شهید، شهید است و روی چشم ما جا دارد و باید مواظب باشیم که اگر مدافع ولایت هستیم باید با اختلاف و عوامل به‌وجود آورنده آن مقابله کنیم.

 

فتنه‌ها زیر سر صهیونیست، غرب و شرق است / چپ و راست دکانی برای سیاسی‌بازی است

این کارشناس مذهبی بیان داشت: دشمن همه‌جا به میدان آمده است؛ حتی در ورزش و این‌که اتوبوس آتش بزنند و سنگ پرتاب کنند برای باختن یا بردن، تمامش زیر سر صهیونیست‌ها و غرب و شرق است.

وی با اشاره به این‌که چپ و راست دکانی برای سیاسی بازی شده است، گفت: تحت هیچ شرایطی نباید جوانانمان را از دست بدهیم و اصلاح‌طلب و اصولگرایی وجود ندارد و تقوا نشانه برتری است.

حجت‌الاسلام دانشمند افزود: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند که من ولایی و انقلابی‌ام؛ اگر کسی انقلابی باشد، دانش‌آموز هم باشد شهید حسین فهمیده و دانشجو هم که باشد، احمدی‌روشن می‌شود.

وی اظهار داشت: آن‌ها که مردم را تقسیم می‌کنند؛ آنان که با عزاداری‌ها مبارزه می‌کنند و می‌خواهند سفره روضه برچیده شود؛ و می‌خواهند مردم از امام حسین (ع) فاصله بگیرند شیعه انگلیسی و آمریکایی هستند.

این استاد حوزه و دانشگاه در پایان تصریح کرد: اصل انقلاب بر مبنای ولایت فقیه است؛ مهم‌ترین وحدت، وحدت شیعه و شیعه است و اگر شیعه با شیعه با هم وحدت داشته باشند، می‌توانند وحدت شیعه و سنی را هم برقرار کنند؛ اگر ما شیعه‌ها به جان هم بیفتیم و پنجه روی ‌هم بکشیم، چگونه خواهیم توانست با اهل تسنن وحدت داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۲۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است

 آیت‌الله مصطفی محامی ر همایش زائران حج تمتع سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای مدافع امنیت استان بر لزوم استفاده از فرصت حج تاکید کرد و افزود: فرصت حج در طول عمر انسان کمتر پیش می‌آید و تازه در همان دوران حج نیز حاجیان کم‌تر حال دعا دارند در صورتی که از این فرصت باید نهایت استفاده صورت گیرد و دعای مستجاب داشته باشند که البته استجابت دعا برای انسان دارای شرایطی و ممکن است استجاب نشود، اما وعده الهی این است که اگر انسان برای برادران و خواهران مومن خود دعا کند خداوند نیز ملائکه‌ای را مأمور می‌کند تا از ناحیه همان مؤمن همان دعا را برای شخص دعا کننده داشته باشد و قطعا دعای فرشته الهی مستجاب است بنابراین اگر انسان برای دیگران دعا کند نه تنها متضرر نخواهد بود بلکه سودمند هم هست.
️امام جمعه زاهدان بیان کرد: باید به اهمیت، جایگاه و اهداف حج توجه داشته باشید و در همان مسیر گام بردارید چرا که حج دارای ابعاد مختلفی است از جمله اینکه در جنبه ظاهری و وجهه عمومی، حج تجلی وحدت و نشانه اقتدار امت اسلامی است.
️وی ادامه داد: اینکه از کشور‌های مختلف، مذاهب و اقوام مختلف در یک زمان و مکان مشخص حضور پیدا کرده و بر محور خانه خدا طواف می‌کنند و براساس دستورالعمل تعیین شده از ناحیه شریعت به عبادت خداوند می‌پردازند نشانه از یگانگی، یکدستی، وحدت و اتحاد امت اسلامی است که باید در جهت تقویت این اتحاد و انسجام تلاش کنیم و آن را به رخ دشمنان اسلام بکشانیم.
آیت‌الله محامی️ تصریح کرد: حج از نشانه‌های اقتدار امت اسلامی است و این جمعیت انبوه تنها بخشی از مسلمانان سراسر عالم هستند که در این رزمایش بزرگ حاضر شده‌اند و باید این اقتدار نیز به رخ دشمنان اسلامی کشیده شود آن هم در روزگاری که مردم مظلوم غزه با عملیات طوفان‌الاقصی و پس از آن با مقاومت دلیرانه خود این اقتدار را به رخ نظام‌های پوشالی و استکباری کشانده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد
  • افشای کینه شاه از قم
  • رئیس دیوان عالی کشور: منشأ موج بیداری دانشجویان آمریکایی، انقلاب اسلامی است
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • تحریف تاریخ، تضعیف شیعه و باقی توطئه‌ها
  • تحریف تاریخ، تضعیف شیعه و باقی توطئه‌‌ها
  • خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین نشانه آزادی خواهی آنان است
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد