Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا - تیم نفت امیدیه در هفته پایانی از مرحله گروهی رقابت های لیگ برتر امیدهای بسکتبال کشور برابر تیم هم استانی خود به برتری رسید و به عنوان اولین تیم به مرحله پلی آف صعود کرد.

به گزارش ایرنا تیم بسکتبال نفت امیدیه روز جمعه در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر امیدهای کشور پذیرای تیم پتروشیمی بندرامام در امیدیه بود که با نتیجه 90 بر 80 به پیروزی دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم مهروبان نوین ماهشهر دیگر نماینده خوزستان در این هفته از رقابت ها میزبان تیم مس کرمان بود که به دلیل غیبت نماینده کرمان ، تیم مهروبان نوین با نتیجه 20 بر صفر به برتری رسید.
در ادامه این مسابقات تیم ملی حفاری برابر تیم مقاومت میناب صف آرایی کرد که در نهایت با نتیجه 50 بر 60 مغلوب شد.
تیم های نفت امیدیه، پتروشیمی بندرامام و مهروبان نوین ماهشهر به ترتیب مکان های اول تا سوم جدول رده بندی رقابت های گروه جنوب را به خود اختصاص داده و راهی مرحله پلی آف شدند،همچنین تیم ملی حفاری اهواز نیز در مکان پنجم رده بندی جای گرفت و از دور رقابت ها حذف شد.
در مرحله پلی آف این رقابت ها تیم های نفت امیدیه، نفت امیدیه و مهروبان نوین ماهشهر روز 22 دی ماه به ترتیب برابر تیم های هیات بسکتبال اراک، هیات بسکتبال کرمانشاه و هیات بسکتبال اصفهان صف آرایی می کنند.
مسابقات لیگ امیدهای بسکتبال کشور در 2 گروه 6 تیمی با عنوان شمال و جنوب برگزار شد که در پایان از هر گروه چهار تیم به مرحله پلی آف صعود کردند.
/6002/9879
خبرنگار: محمد شاکری **انتشار: کبری آقازری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۳۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| دومین پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن

سومین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد. طبیعت تهران در این بازی با نتیجه ۷۴ بر ۶۸ تیم حریف را شکست داد و سری ۲ بر ۱ به سود این تیم شد.

آرمان زنگنه با ۱۴ امتیاز، ۵ ریباند، ۲ بلاک و کارایی ۲۱ بهترین بازیکن این دیدار بود.

شایان ذکر است، تیم شهرداری گرگان با کسب پیروزی سری سه بر صفر مقابل مهرام تهران به فینال این دوره از رقابت‌ها صعود کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • طبیعت یک گام تا صعود به فینال لیگ بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • صعود تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت خراسان شمالی به مرحله پلی‌آف