Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-04@23:30:29 GMT

وضعیت اشتغال جوانان خوب نیست

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۴۳۷۳۹

وضعیت اشتغال جوانان خوب نیست

نازی عابدینی یکی از فرماندهان بسیج شهرستان عنبرآباد استان کرمان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: دولتمردان باید سیاست های غیر مفید و تنها دستوری را برای بهبود اشتغال را کنار بگذارند.

وی با بیان اینکه اشتغال یک واقعیت اقتصادی است افزود: نادیده گرفتن بعد اقتصادی اشتغال، خطای بزرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عابدینی تاکید کرد:‌ پدیده بیکاری در استان کرمان جز با افزایش سرمایه گذاری های پایدار رفع نخواهد شد لذا باید از روش های مختلفی در جهت بهبود فضای کسب و کار تلاش کرد.

این فرمانده بسیج خاطر نشان کرد: سرمایه گذاری در استان کرمان می تواند نقش موثری در بهبود وضعت اقتصادی و اشتغال داشته باشد.

عابدینی خاطر نشان کرد:‌وضعیت اشتغال جوانان در استان کرمان خوب نیست از اینرو وضعیت بیکاری در کشورمان به شکلی است که نمی توان آن را نادیده گرفت.

وی در پایان افزود: بیکاری علاوه بر اینکه عزت نفس و حرمت انسان سازگاری ندارد  تبعات منفی و حادی برای جامعه خواهد داشت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۳۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم

استاندار لرستان به فراهم‌کردن زیرساخت‌های عمرانی و اقتصادی و برقراری رفاه اجتماعی در این استان تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت در مراسم گرامی‌داشت روز شورا که در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهر و روستا باید بدون دغدغه و با آرامش دوره شناخت را بگذرانند.

او اضافه کرد: اعضای شورا برای جمع‌آوری اطلاعات از اقدامات انجام‌شده، ادامه‌ کارهای نیمه‌کاره و همچنین ایجاد زیرساخت‌های لازم در توسعه و پیشرفت لرستان منابع شناخت هستند.

اولتیماتوم استاندار لرستان برای مصوبات سفر رئیس‌ جمهور

استاندار لرستان با تأکید به خدمت شوراها به حوزه‌های شهری و روستایی، عنوان کرد: اصول عدالت رفتاری و ارتباطی در شوراها و ارگان‌های دولتی این استان در برقرار شود.

شفقت بیان کرد: مشکلات موجود در لرستان به فعالیت و توسعه در حوزه زیرساخت‌ها و آمادگی برای دعوت سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال و فعالیت  کسب‌وکار نیاز دارد.

او خاطرنشان کرد: محور اصلی کار خود را توجه به کسب‌‌وکار و اشتغال گذاشته‌ام و باید تلاش کنیم تا با ارتقای سطح درآمد مردم رفاه اجتماعی را بالا ببریم.

استاندار لرستان با اشاره به فراهم‌کردن زیرساخت‌های عمرانی و اقتصادی در این استان، تأکید کرد: تشکیل اتحادیه‌های اقتصادی از جمله تعاونی‌های روستایی  و مشارکت مردم بسیار مهم است.

شفقت لازمۀ پیشرفت لرستان را اتحاد عمومی و یکپارچگی همه اقشار و آحاد جامعه عنوان کرد و گفت: به همه ارگان‌ها به‌ویژه معاونان خود عدالت رفتاری را تذکر می‌دهیم.

انتهای پیام/645/.

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی وضعیت ارزی کشور را بهبود بخشید
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید
  • تغییر محسوس در وضع اقتصادی و بهبود معیشت مردم ایجاد شود
  • جوانان در راستای اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم
  • ایجاد اشتغال برای بیش از 7 هزار نفر توسط صندوقهای قرض الحسنه بسیج سازندگی
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • ۱۷۱ معتاد بهبود یافته شاغل شدند
  • بهبود وضعیت بورس محتمل است/ مردم از طریق سبدگردان‌‎ها وارد بازار سرمایه شوند + فیلم