Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،با وجودی که بوند سلیگا آلمان همچنان در تعطیلات زمستانی به سر می برد اما با این وجود در شروع سال جدید میلادی قرار است ادامه بازی های لالیگا و سری‌ آ ایتالیا از سر گرفته شود.

در ادامه هفته هیجدهم رقابت های لالیگا قرار است امروز 4 دیدار برگزار شود که برنامه مسابقات به شرح زیر است:

اتلتیکومادرید - ختافه 15:30

والنسیا - خیرونا 18:45

لاس پالماس - ایبار 21:00

سویا - بتیس 23:15

در یکی از بازی های مهم این هفته تیم رده دومی اتلتیکو مادرید در واندا متروپولیتانو و با قضاوت خوزه لوئیس مونترو به مصاف ختانه رده هشتمی می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان سیمئونه با کسب 36 امتیاز از هیجده بازی و اختلافی 9 امتیازی نسبت به کاتالان ها در جایگاه دوم قرار دارند. سرخ پوست ها در 6 بازی اخیر خود صاحب 4 پیروزی،یک تساوی و یک شکست شده اند.

از طرف دیگر با توجه به اختلافی که میان اتلتیکو و بارسلونا در صدر جدول ایجاد شده است شاگردان سیمئونه نیاز به یک معجزه دارند تا بتوانند به قهرمانی در لالیگا دست پیدا کنند.با توجه به همین مسئله الچولو بهتر از هر شخص دیگری می داند تمام فکر ذهنش را باید  معطوف به کسب رتبه دوم کند.

تشک سازان امیدوارند با پیروزی در این دیدار خانگی و نتیجه نگرفتن سایر تیم ها با ابراز امیدواری بیشتری نیم نگاهی به دیدارهای آینده شان داشته باشند.

در ضمن یکی از نکات مهم این دیدار را می توان بازگشت دیه گو کاستا پس از سه سال به جمع شاگردان سیمئونه متصور شد و همین مسئله باعث شده تا قدرت خط حمله اتلتیکو نسبت به گذشته افزایش یابد.

همچنین او موفق شد در دیدار مقابل لیدا در کوپا دل ری زننده یکی از گل های شاگردان سیمئونه باشد و بازگشت با شکوهش به جمع مادریدی ها را با گل جشن بگیرد. فیلیپه لوئیس و سائول نیگز از حضور در این بازی غایب هستند.حضور کوکه هم هنوز مشخص نیست.

از آن سو، ختافه با کسب 23 امتیاز از 17 بازی در جایگاه هشتم جدول لالیگا قرار گرفته است. آنها هم امتیاز با رئال سوسیداد و خیرونا هستند ولی تفاضل گل بهتر ختافه باعث شده تا آنها در این رتبه قرار بگیرند. ختافه در 5 بازی اخیر خود،‌2 شکست، 2 پیروزی و یک تساوی کسب کرده و در فرم بسیار ضعیفی قرار دارد.

البته این را هم باید عنوان کرد که شاگردان خوزه بوردالاس توانسته اند بهترین نتایج چند فصل اخیر این تیم را در لیگا رقم بزنند و حالا امیدوارند در واندا مترو پولیتانو یک شگفتی خلق کنند و با شکست تیم رده دومی اتلتیکو نه تنها جمع امتیازاتشان را به عدد 26 برسانند بلکه حتی موقتا از رتبه هفتم به ششم هم صعود کنند. مارکل برگارا نمی تواند در این دیدار برای تیمش به میدان برود.

در 7تقابل اخیر 2 تیم، 6 پیروزی برای اتلتیکو و یک دیدار هم به تساوی انجامیده است و به نوعی کفه ترازو به نفع شاگردان سیمئونه سنگینی می کند.باید دید که آیا بوردالاس می‌تواند این روند را دچار تغییر کند یا باز هم به مانند دیدارهای گذشته پیروزی از آن اتلتیکو خواهد بود.

بیشتربدانیم:

*اتلتیکو مادرید در 12 بازی قبلی خود مقابل ختافه موفق به کلین شیت شده است.

*اتلتیکو مادرید در 7 بازی قبلی خانگی خود مقابل ختافه در هر دو نیمه پیروز شده است.

*اتلتیکو مادرید در 7 بازی قبلی خانگی خود مقابل ختافه پیروز شده است.

*اتلتیکو مادرید در 7 بازی قبلی خانگی خود مقابل ختافه حداقل 2 گل زده است.

*اتلتیکو مادرید در 9 بازی قبلی خانگی خود در لالیگا شکست نخورده است.

*ختافه در 6 بازی قبلی خارج از خانه خود در لالیگا موفق به پیروزی نشده است.

در دیگر بازی مهم این هفته تیم والنسیا میزبان خیرونا است. شاگردان مارسلینو گارسیا تورال در حال حاضر با کسب 34 امتیاز و بالاتر از تیم مدعی رئال مادرید در جایگاه سوم قرار دارند. آنها فرم بسیار خوبی را در هفته های اخیر سپری نکرده اند و همین عملکرد ضعیف باعث شده تا هم اختلاف شان با صدر جدول زیاد شود و هم 2دستی جایگاه دومی را تقدیم شاگردان الچولو کنند .

شاگردان تورال در 6 بازی اخیرشان در لالیگا آمار ناامید کننده 2پیروزی،3شکست و یک تساوی را در کارنامه ثبت کرده اند که به هیچ وجه این نتایج نمی تواند رضایت هواداران شهر مستایا را در پی داشته باشد.

شاگردان تورال امیدوارند نه تنها دوباره خنده را بر لبان مردم شهرشان جاری کنند بلکه حتی رتبه دوم را هم از نزدیک ترین رقیب شان یعنی اتلتیکو پس بگیرند.خاوی خیمنز،جیسون موریلو،سیمونه زازا و مارین مونتویا در این دیدار حضور ندارند.کارلوس سولر هم حضورش هنوز مشخص نیست.

در آن سو، تیم تحت مالکیت خانواده گواردیولا و باشگاه منچسترسیتی در فصل اول حضورش در لالیگا با کسب 23 امتیاز در رتبه دهم جای گرفته است.حاصل کار شاگردان پابلو ماچین در 4 دیدار اخیر کسب 2 برد و 2 باخت بوده است و برای تیمی که سال اول حضورش را در بالاترین سطح لالیگا تجربه می کند چندان نمی تواند نتیجه بدی تلقی شود.

خانواده تحت مالکیت گواردیولا امیدوارند با شکست دادن والنسیا یک گام دیگر به کسب سهمیه لیگ اروپا نزدیک تر شوند.پدرو آلکالا در این بازی غایب است.

 هفته بیستم سری آ ایتالیا:

تورینو - بولونیا 15:00

آث میلان - کروتونه 17:30

ناپولی - هلاس ورونا 17:30

اسپال - لاتزیو 17:30

بنونتو - سامپدوریا 17:30

جنوا - ساسولو 17:30

آاس رم - آتالانتا 20:30

کالیاری - یوونتوس23:15

تیم صدرنشین ناپولی از ساعت 17:30 در سن پائولو باید به مصاف ورونا رده نوزدهمی برود.شاگردان مائوریسیو ساری شروعی فوق العاده در سری آ داشته اند و با کسب 48 امتیاز در صدرجدول لیگ ایتالیا جا خوش کرده اند اما با این وجود عملکرد عالی سایر رقبا باعث شده تا ناپولی از حاشیه امنیت بالایی در صدر جدول برخوردار نباشد و شاگردان ساری نیاز مبرمی به پیروزی در این دیدار دارند تا همچنان صدر جدول را حفظ کنند زیرا آن ها به خوبی به این مسئله واقف هستند که کوچک ترین لغزشی از سوی آنها موجب می شود تا صدرجدول را به یوونتوس بدهند.آرکادیوش میلیک و فوزی غلام در این بازی حضور ندارند.

از سوی دیگر،ورونا این روزها از حال روز خوبی برخوردار نیست و با کسب تنها 13امتیاز از 19بازی در رده ما قبل آخر لیگ ایتالیا جا خوش کرده است و به دنبال بهبود شرایط خود در جدول است.شاگردان فابیو پچیا از 7بازی اخیر خود 2پیروزی،4شکست و یک تساوی دست یافته اند و برای تیمی که به دنبال فرار از منطقه خطر است چندان نمی تواند راضی کننده باشد و از این رو تا حدود زیادی سقوطشان به سری b ایتالیا محتمل به نظر می رسد.

از سویی با توجه به شرایط بحرانی زرد و آبی ها در جدول رده بندی چندان نباید کسب پیروزی برای شاگردان ساری دور از انتظار باشد مگر آنکه شگفتی عجیبی رخ دهد نتیجه ای غیر از برد برای ناپولی صدرنشین حاصل شود.باید دید شاگردان پچیا می توانند معادلات را بر هم بزنند با کسب 3امتیاز امیدهایشان را برای بقا در لیگ برتر همچنان زنده نگه دارند یا خیر؟ریکاردو بروسکو و السیو چرچی نمی توانند برای تیمشان به میدان بروند.

در 6تقابل اخیر 2تیم،پنج پیروزی برای ناپولی و تنها یک برد برای ورونا بدست آمده است.در ضمن در این دیدارها 17 گل ناپولی وارد دروازه تیم رقیب کرده،5 گل هم خورده است.

بیشتر بدانیم:

*ناپولی در 9 بازی از 10 بازی قبلی خود مقابل هلاس ورونا پیروز شده است.

*هلاس ورونا در 26 بازی از 28 بازی قبلی خارج از خانه خود در سری آ موفق به پیروزی نشده است.

*ناپولی در 4 بازی قبلی خانگی خود مقابل هلاس ورونا حداقل 3 گل زده است.

*هلاس ورونا در 7 بازی از 8 بازی قبلی خارج از خانه خود در سری آ حداقل 2 گل خورده است.

*ناپولی در 3 بازی قبلی خود مقابل هلاس ورونا در هر 2 نیمه پیروز شده است.

در مهم ترین بازی امشب تیم رده دومی یوونتوس در استادیوم سنت الیا میهمان کالیاری رده پانزدهمی است.شاگردان‌الگری با 47 امتیاز از 19 بازی، در رده دوم جدول قرار گرفته و در فرم ایده آلی نسبت به شروع فصل قراردارند.

شاگردان آلگری در 7 بازی اخیر خود، 5 پیروزی ، 1 تساوی و 1 شکست ثبت کرده و نسبتا شرایط خوبی دارند. بانوی پیر در پی کسب هفتمین قهرمانی پیاپی در اسکودتو است و با اینکه در طول فصل چندین بار دچار لغزش شده ولی همچنان مصمم کار را دنبال می کنند. اختلاف آنها با تیم صدرنشین ناپولی تنها یک امتیاز است و در صورت برد مقابل کالیاری و ناکامی ناپولی برابر ورونا می توانند صدر جدول را از چنگ شاگردان ساری دربیاورند و به نام خود کنند.

در آن سو، کالیاری با 20 امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفته است  آنها در 6 بازی اخیرشان متحمل 3 شکست،2تساوی و یک پیروزی شده اند و این نشان می دهد که روند چندان جالبی را پشت سر نگذاشته اند. شاگردان دیه گو لوپز تنها پنج امتیاز با منطقه خطر فاصله دارند و با کسب پیروزی در بازی امشب می‌توانند امتیازات خود را به عدد 23 برسانند، در صورت نتیجه نگرفتن تیم های بالادست این تیم با جهشی 2پله ای به جایگاه سیزدهم می رسد.

در 6تقابل اخیر 2تیم، سهم بانوی پیر پنج و کالیاری یک بوده است.یوونتوسی ها 16 گل زده و تنها 2گل دریافت کرده اند. با توجه به این آمار و ارقام مطمئنا امشب شاهد بازی پر گل دیگری از سوی شاگردان‌آلگری در بازی خواهیم بود.

بیشتر بدانیم:

*یوونتوس در 6 بازی قبلی خارج از خانه خود مقابل کالیاری پیروز شده است.

*یوونتوس در 6 بازی قبلی خارج از خانه خود مقابل کالیاری حداقل 2 گل زده است.

*یوونتوس در 5 بازی از 6 بازی قبلی خارج از خانه خود در سری آ در هر 2 نیمه پیروز شده است.

*یوونتوس در 3 بازی قبلی خود مقابل کالیاری موفق به کلین شیت شده است.

*یوونتوس در 5 بازی از 6 بازی قبلی خارج از خانه خود در سری آ پیروز شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۴۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم

دیدار تیم‌های رئال‌مادرید و رئال سوسیداد در چارچوب هفته سی‌وسوم لالیگا اسپانیا با تک گل گولر به‌پایان رسید.

به رئال‌مادرید خبرگزاری ایمنا، تیم‌های رئال‌مادرید و رئال سوسیداد شامگاه _جمعه هفتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وسوم لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد رئال مادرید به‌پایان رسید.

آردا گولر در دقیقه ۲۹ تک گل این دیدار را به ثمر رساند.

خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد

کد خبر 748212

دیگر خبرها

  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • انتقام سیمئونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • کار سخت سپاهان برای صعود در جام حذفی
  • آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار» / آمار خوب شاگردان حسینی
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • «وعده صادق» و تثبیت جایگاه ویژه ایران در نظام امنیتی غرب آسیا