Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج- استاندار کردستان از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات استانی برای به تکمیل و بهره برداری از سالن شش هزاری نفری نیمه تمام شهر سنندج در سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن مرادنیا استاندار کردستان با همراهی مدیرکل ورزش و جوانان این استان شامگاه روز جمعه از پروژه ۱۲ ساله سالن شش هزار نفره شهر سنندج بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این بازدید استاندار کردستان در جمع خبرنگاران گفت: برای انجام این پروژه ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که بخشی از آن را وزارت ورزش و جوانان، پیمانکار و استان تامین خواهد کرد.

وی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه افزود: طبق وعده های داده شده و انجام آنها توسط مجموعه امید است تا پایان شهریور سال ۹۷ این پروژه آماده بهره برداری شود.

مراد نیا گفت: تا کنون شش میلیارد تومان عوارض شهرداری این پروژه توسط استان پرداخت شده است و پیگیری برای جذب اعتبار بیشتر در راستای تکمیل و بهره برداری از آن نیز همچنان ادامه دارد.

استاندار کردستان به تلاش های صورت گرفته برای تامین اعتبار مورد نیاز تکمیل این پروژه اشاره کرد و گفت: ۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات استان برای اتمام این پروژه در سال ۹۷ در نظر گرفته شده است.

وی در بخش دیگر از سخنان خود به وضعیت ورزش استان اشاره کرد و گفت: با توجه به فعالیتی که تیم های استان کردستان در مسابقات و رویداد های ورزشی داشته و افتخاراتی که کسب نموده اند مشخص است کردستان  وضعیت خوبی در ورزش دارد.

مرادنیا افزود: امید است که بتوانیم در زمینه ورزش همکاری و همراهی بیشتری را داشته باشیم تا این افتخارات برای استان دو چندان شود و همچنان شاهد درخشش ورزشکاران کردستانی در عرصه های مختلف باشیم..

گفتنی است در این بازدید مدیر کل ورزش و جوانان نیز استاندار کردستان را همراهی کرد و گزارشی از وضعیت پروژه های نیمه تمام بخش ورزش به ویژه پروژه سالن شش هزار نفره شهر سنندج را ارائه کرد.

حامد جولایی با اشاره به موفقیت ورزشکاران کردستان در رقابت های ملی، بین المللی و حتی جهانی، عنوان کرد: در حالی که کردستان با کمبودهای جدی مواجه است ولی خوشبختانه ورزشکاران این استان درخشش خوبی دارند.

وی ضمن تاکید بر لزوم حمایت بیشتر ار حوزه ورزش کردستان از سوی مسئولان استانی و کشوری، عنوان کرد: انتظار می رود که بتوانیم از تمامی ظرفیت های استان برای توسعه ورزش کردستان بهره برداری کنیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۴۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان‌غربی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به تلاش دولت سیزدهم برای توسعه همه جانبه راه‌های استان گفت: امروز شاهد پیشرفت و آبادانی ملموس راه‌ها در استان هستیم که به موازات آن، نهضت ملی مسکن نیز رشد قابل توجهی داشته است.

محمدصادق معتمدیان با بیان اینکه در هر گوشه از این استان شاهد برپایی کارگاه‌های عمرانی مسکن و راه هستیم افزود: درحال حاضر ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان‌غربی در قالب ۴۰ کارگاه راه سازی در دست اجرا است، که حاصل کار مجموعه راه و شهرسازی با تلاش شبانه روزی و تصمیم گیری درست و استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های این استان است.: 

وی اضافه کرد: بیش از ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی اختصاص داده شده که نشان از توجه ویژه دولت سیزدهم برای توسعه این بخش در استان است.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه امروز شاهد ارتقای شاخص‌های راه و مسکن در استان هستیم، اظهار کرد: بخش قابل توجهی از احداث راه‌ها از مسیر قانونی بود که درگذشته مورد توجه نبود.

معتمدیان با تاکید بر اینکه هیچ قطعه راهی در آذربایجان غربی وحود ندارد که بلاتکلیف باشد، گفت: تمامی مسیر‌های این استان دارای برنامه کاری و عمرانی جهت توسعه، پیشرفت و آبادانی هستند که در این بین، مسیر رازی - خوی از جمله محور‌هایی است که در حال تبدیل به مسیر اقتصادی بین‌المللی است.

مقام ارشد اجرایی استان می گوید: با پایان یافتن اجرای طرح توسعه این مسیر، مرز رازی به مسیری بین المللی برای دستیابی به بازار هدف جهانی تبدیل خواهد شد.

استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: یکی از مزیت‌های اقتصادی این استان، ترانزیت است که در تمامی جوانب آن برنامه‌های گوناگونی در حال انجام است.

در پایان این مراسم سکان مدیریت راه وشهرسازی آذربایجان غربی به رسول عطایی رسید و از خدمات سید محسن حمزه‌لو تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • ببینید | نماز جماعت ۵ هزاری نفری در آمریکا
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • نماز جماعت ۵ هزاری نفری در قلب آمریکا + فیلم
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه در کردستان
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر