Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:03:22 GMT

اخبار 8تا8 جمعه، 15 دی ماه در آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۴۴۳۴۵

اخبار 8تا8 جمعه، 15 دی ماه در آذربایجان غربی

ارومیه- ایرنا- دستگیری 12 حفار غیرمجاز در آذربایجان غربی طی آذر 96، شکست تیم والیبال نشسته شهرداری ارومیه مقابل پالایش نفت آبادان، تشییع پیکر مطهر سه شهید حادثه تروریستی پیرانشهر و اظهارات ائمه جمعه آذربایجان غربی در خطبه های نماز جمعه این هفته از اهم اخبار آذربایجان غربی طی 24 ساعت گذشته است.

**دستگیری 12 حفار غیرمجاز در آذربایجان غربی طی آذر 96
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از افزایش بیش از 2 برابری تعداد دستگیرشدگان حفاران غیر مجاز در 9 ماهه سال جاری خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



**امام جمعه نوشین شهر: بصیرت و هوشیاری مردم خنثی کننده نقشه های دشمنان است
امام جمعه نوشین شهر با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی های چند روز اخیر گفت: بصیرت و هوشیاری مردم مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است و نقشه های دشمنان اسلام و نظام را خنثی می کند.

**امام جمعه خوی:دشمنان انقلاب از هر فرصتی برای اغتشاش علیه کشور استفاده می کنند
امام جمعه خوی گفت: کسانی مانند سلطنت طلبان، گروه های محارب، منافقین، قاچاقچیان مواد مخدر، تروریست های اقتصادی و عوامل آمریکا همواره با نظام جمهوری اسلامی مشکل داشتند و این افراد از هر فرصتی برای اغتشاش استفاده می کنند که در قضایای اخیر نیز این افراد از فرصت به دست آمده برای ضربه زدن به نظام استفاده کردند.

**امام جمعه شوط: اغتشاشگران روزهای اخیر پیاده نظام آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود بودند
امام جمعه شوط با اشاره به اعتراض به حق مردم در روزهای گذشته برای کاهش مشکلات اقتصادی گفت: اغتشاشگران به عنوان پیاده نظام آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود از این اعتراض بیشترین استفاده را کردند و سعی داشتند که به نظام ضربه بزنند که البته نتوانستند.

**امام جمعه ارومیه: مسئولان از مطالبه های مشروع مردم حمایت می کنند
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه مسئولان از مطالبه های مشروع مردم حمایت می کنند، گفت: رسیدگی به محرومان و فقرا نیز باید در اولویت قرار گیرد تا ظلم ریشه کن شود.

**امام جمعه ماکو: امنیت ضامن توسعه کشور است
امام جمعه ماکو گفت: باید بدانیم که لزوم بقا و توسعه هر کشوری وجود امنیت داخلی در آن کشور است و اگر امنیت در کشور وجود نداشته باشد مردم و جامعه متضرر می شوند.

**امام جمعه مهاباد:اسکتبار جهانی از دشمنان ملت و مخالفان دولت حمایت می کند
امام جمعه مهاباد با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا با نظام جمهوری اسلامی، گفت: اسکتبار جهانی از دشمنان ملت و مخالفان دولت حمایت می کند و این موضوع تنها مربوط به این برهه زمانی نیست.

**امام جمعه سلماس:تبعیت از ولایت فقیه مهمترین عامل حفظ نظام اسلامی درمیان توطئه های بیشمار دشمنان است
امام جمعه سلماس گفت: تبعیت از ولایت فقیه مهمترین عامل حفظ نظام اسلامی در میان توطئه های بیشمار دشمنان است که مردم ایران نیز به خوبی این مهم را درک کرده و در حوادث مهم آن را نشان داده اند.

**تاکید ائمه جمعه آذربایجان غربی بر شکست همیشگی دشمنان نظام و ایادی آنان در مقابله با نظام اسلامی
ائمه جمعه شهرستان های مختلف آذربایجان غربی در خطبه های این هفته نمازجمعه، ضمن قدردانی از هوشیاری مردم ایران در مقابله با توطئه های دشمنان، بر شکست همیشگی دشمنان نظام و ایادی آنان در مقابله با نظام اسلامی تاکید کردند.

**شکست تیم والیبال نشسته شهرداری ارومیه مقابل پالایش نفت آبادان
تیم شهرداری ارومیه در بازی هفتم خود از سری رقابت های دور رفت مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته مردان کشور با نتیجه 3 بر یک مغلوب میهمان خود پالایش نفت آبادان شد.

**تشییع پیکر مطهر سه شهید حادثه تروریستی پیرانشهر
پیکر مطهر سه شهید وزارت اطلاعات که در روز چهارشنبه گذشته، 13 دی سال جاری در درگیری با تروریست های مسلح به فیض رفیع شهادت نائل آمده بود، بر دوش مردم شهرستان های شهیدپرور ارومیه، نقده و میاندوآب تشییع شد.
3214/3072
**خبرنگار: شاههین سپهراد **انتشار دهنده: علیرضا فولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۴۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداوند همه را مکلف کرده که به معلمان احترام بگذارند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: خداوند همه را مکلف کرده که به معلمان احترام بگذارند و معلمی شغلی مقدس است و در قیامت مقام معلمان را خواهیم دید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان ارومیه اظهار کرد: باید ارزش و جایگاه شغل معلمی و بحث تعلیم و تعلم در افکار عمومی تبیین و ارتقا یابد.

وی افزود: معلم و تعلیم در اسلام از جایگاه بسیار والایی برخوردار است و اولین آیات در خصوص تعلیم است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: معجزه پیامبر (ص) نیز علم و کتاب قرآن است.

قریشی ادامه داد: افتخار پیامبر و امامان ما این بود که معلم بشریت هستند.

وی تصریح کرد: خداوند همه را مکلف کرده که به معلمان احترام بگذارند و معلمی شغلی مقدس است و در قیامت مقام معلمان را خواهیم دید.

قریشی عنوان کرد: دولت و تمامی نهادها باید به کمک آموزش و پرورش بیایند و مساله نیروی انسانی باید در این مجموعه حل و معلمان نیز از نظر مادی و معنوی باید تقویت شوند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: معلمان نباید تنها به علم‌آموزی اقدام کنند بلکه دانش آموزان با هویت ایرانی و اسلامی تربیت کنند.

قریشی افزود: غزه به یک مساله بین‌المللی تبدیل شده و نباید بگذاریم به فراموشی سپرده شود.

وی گفت: آمریکا از این وحشی‌گری و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه حمایت می‌کند و حتی در برابر دانشجویان و اساتید معترض خودشان با خشونت کامل عمل می‌کنند.

قریشی اظهار کرد: چهره واقعی آمریکا امروز پس از اعتراضات اخیر بر جهانیان آشکار شد.

وی تصریح کرد: به مدد الهی پیروزی نظام اسلامی و نابودی اسرائیل را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 750342

دیگر خبرها

  • تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور
  • خداوند همه را مکلف کرده که به معلمان احترام بگذارند
  • سند تحول بنیادین مجموعه اقدامات برای خوشبختی فرزندان است
  • ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید
  • برهم خوردن معادلات دشمنان پس از عملیات وعده صادق
  • واکنش ائمه جمعه به برخورد مقامات غربی با تجمع دانشجویان
  • عملیات وعده صادق دشمنان را مرعوب و دوستان را مسرور کرد
  • اکنون نوبت وعده صادق اقتصادی است
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی