Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@16:28:50 GMT

«راهنمای بازدید از موزه کمونیسم» کتاب شد

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۴۴۶۹۸

«راهنمای بازدید از موزه کمونیسم» کتاب شد

خبرگزاری شبستان: کتاب «راهنمای بازدید از موزه کمونیسم» با موضوع تاریخ و سیاست اثر«اسلاونکا دراکولیچ» با ترجمه «بابک واحدی» را نشر ماهی چاپ کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دراین کتاب وقایعی از دوران کمونیسم در کشورهای بلوک شرق (چکسلواکی، رومانی، مجارستان، آلبانی و ...) روایت می‌شود. پیش از این دو کتاب کمونیسم رفت، ما ماندیم و حتی خندیدیم (با ترجمه رویا رضوانی) و کافه اروپا (با ترجمه نازنین دیهیمی) از این نویسنده کروات منتشر شده که با استقبال زیادی روبه رو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب «راهنمای بازدید از موزه کمونیسم» با موضوع تاریخ و سیاست اثر«اسلاونکا دراکولیچ»  با ترجمه «بابک واحدی» را نشر ماهی  در 176 صفحه چاپ کرده است.

پایان پیام/476

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، همزمان با روز معلم، بازدید از نمایشگاه «بر فراز دشت» در موزه هنر‌های معاصر تهران برای معلمان و استادان دانشگاه، رایگان خواهد بود.

بر این اساس، آموزگاران و استادان دانشگاه با ارائه کارت شناسایی معتبر می‌توانند به صورت رایگان از موزه هنر‌های معاصر تهران و نمایشگاه «بر فراز دشت» دیدن کنند.

این نمایشگاه تا ۱۶ اردیبهشت جاری (به جز شنبه ۱۵ اردیبهشت) از ساعت ۹ الی ۱۸ برای بازدید عموم علاقه‌مندان برقرار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خانه موزه‌ای در تهران که نماد عقل و عشق است
  • فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی به چاپ ششم رسید
  • رونمایی از ترجمه کتاب جنبش علوی، هجرت رضوی به زبان پشتو
  • این افراد می‌‎توانند رایگان از اماکن تاریخی کرمانشاه بازدید کنند
  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • همایش بهاباد شناسی برگزار می شود
  • بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  •  معرفی کتاب های بازار مالی
  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه