Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@17:53:38 GMT

حسینی به نیمه نهایی رسید؛ یعقوبی حذف شد

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۴۴۹۹۰

حسینی به نیمه نهایی رسید؛ یعقوبی حذف شد

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نخستین دوره مسابقات گرند اسلم تکواندو با حضور بهترین‌های تکواندو جهان در دو گروه زنان و مردان و در اوزان المپیکی به میزبانی «ووشی» چین برگزار خواهد شد.

این رقابت‌ها به صورت سری انجام می‌شود که سری دوم از ساعت 3:30 بامداد امروز (شنبه) در اوزان وزن 68- کیلوگرم مردان و 67- کیلوگرم زنان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوالفضل یعقوبی نماینده وزن 68- کیلوگرم کشورمان به عنوان نماینده کشورمان در اولین مبارزه برابر سئوک بای کیم کره‌ای قهرمان آسیا 2016، قهرمان نوجوانان جهان 2014 و دارنده مدال تورنمنت‌های مختلف قرار گرفت و با نتیجه 14 بر 7 نتیجه را واگذار و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

میرهاشم حسینی نماینده وزن دوم المپیکی کشورمان در نخستین گام به مصاف آیخان تقی‌زاده نماینده آذربایجان که نایب قهرمانی بازی‌های یونیورسیاد 2017، قهرمانی بازی‌های اروپایی 2015، نایب قهرمانی اروپا و ... را در کارنامه دارد، رفت و توانست با نتیجه 11 بر 5 پیروز میدان باشد.

میرهاشم در ادامه و برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی جوآد آچاب بلژیکی را 17 بر 8 از پیش رو برداشت. این هوگوپوش از سال 2011 حضور در میادین مختلفی را تجربه کرده و 31 مدال در کارنامه دارد که از مهمترین آنها می‌توان به عنوان قهرمانی جهان 2015، قهرمانی بازی‌های یونیورسیاد 2015 و قهرمانی اروپا 2014 و 2016 اشاره کرد.

هدایت تیم اعزامی برعهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی است.

به قهرمان این رقابت‌ها 70 هزار دلار (49 هزار دلار برای بازیکن و 21 هزار برای مربی)، نایب قهرمان 20 هزار دلار (14 هزار برای بازیکن و 6 هزار برای مربی) و نفر سوم 5 هزار دلار (3500 دلار برای بازیکن و 1500 دلار مربی) پاداش تعلق می‌گیرد.

602

فدراسیون تکواندو ایران چین مسابقات

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۴۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت

تیم ذوب‌آهن اصفهان در بازی نخست از سری نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال مقابل طبیعت شکست خورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران در بازی نخست از سری نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال از ساعت 16 امروز (شنبه) به مصاف هم رفتند که این دیدار با حساب 84 بر 74 به سود طبیعت به پایان رسید.

لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام

طبیعت در کوارترهای اول، سوم و چهارم با نتایج 19 بر 17، 25 بر 15 و 26 بر 21 برنده شد و کوارتر دوم را 14 بر 21 واگذار کرد.

جردن استیونس گارد تیم طبیعت با کسب 41 امتیاز و هفت پاس گل، ستاره تیمش بود. جمال جونز هم 17 امتیاز و شش ریباند برای ذوب‌آهن به ثبت رساند.

دیدار دوم تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران، دوشنبه دهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

شهرداری گرگان و مهرام تهران، برگزارکننده دیگر بازی‌های مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • ماجرای دست‌بند پر سروصدای مربی لیگ برتری
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • غیبت قهرمان جهان و رامین طاهری در اهواز
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!